Доброго дня... поможіть "лапуху" 2й день на мотику (в житті), брав з обкаткою в 600 км... уже біля 200наїздив, появилось пару нюансів Geon daytona 350i 1й. саме веселе.... згорів (зтряс) праву лампадку поворота) (де в києві можна купити?;) 2. трохи підгорають у мене вихлопні... на стику з "якимись штуками" (щоб ви розуміли мої знання в даній області)
3. на старті, та на їзді в пробках чи просто повільно, появився циклічний "скрип" в задньому колесі, циклічність змінюєтся в заежності від швидкості. На великій шводкості, її нема (не чути). при подьоргуванні (є невеликий хід її) гальмівної колодки, скрип на хвилину пропав, так-що "грішу" на колодку
А ще, можливо в районі лівого берега - м. Бориспіль, є досвідчений пілот Dayton-и, з яким можна було-б подружитись? (інтереси шкурні, розумію) ))
_________________ Береженого Бог береже, а козака шабля стереже
Головне знати потужність лампочки. І купляти таку як треба. Інакше можна або поплавити плафон поворотника, або його не буде помітно у сонячний день. Штука - це лямбда-зонд, у появі такого кольору не бачу нічного страшного, там температура велика, а метал мабуть - тонкий. Нічого вже не вдієш, мусиш терпіти.
На перетині вулиць Дегтярівської - Сім'ї Хохлових цілих 5 мотомагазинів. Лампочки є у кожному.
_________________ Водитель! Опасайся тех мест откуда появляются дети!
Типа выкрутил и посмотрел что на цоколе написано - 5W, 10W, 21W? Это и есть мощность. Я на своих мотоциклах уже и забыл когда лампочки менял. Если с напряжением в бортсети и качеством лампочек всё нормально - менять часто не приходится. В запасе стОит держать по-одной каждого вида, что есть на технике.
_________________ Водитель! Опасайся тех мест откуда появляются дети!
на старті, та на їзді в пробках чи просто повільно, появився циклічний "скрип" в задньому колесі, циклічність змінюєтся в заежності від швидкості. На великій шводкості, її нема (не чути). при подьоргуванні (є невеликий хід її) гальмівної колодки, скрип на хвилину пропав, так-що "грішу" на колодку
Я так розумію - при натисканні на гальмівну педаль? Задній гальмівний механізм барабанний? Хоча виходячи із технічної характеристики - дисковий. Можливо, що і колодка, треба подивитися на направляючі суппорта - чи є мастило і чи не зношені/скривлені.
_________________ Водитель! Опасайся тех мест откуда появляются дети!
по возможности меняй лампочки на светодиоды вот правда с поворотниками не всё так гладко, но там лампочка 5 грн стоит а на головной свет ставь с усиленной нитью от наших дорог нить может порваться, особенно при включенном режиме
на старті, та на їзді в пробках чи просто повільно, появився циклічний "скрип" в задньому колесі, циклічність змінюєтся в заежності від швидкості. На великій шводкості, її нема (не чути). при подьоргуванні (є невеликий хід її) гальмівної колодки, скрип на хвилину пропав, так-що "грішу" на колодку
Я так розумію - при натисканні на гальмівну педаль? Задній гальмівний механізм барабанний? Хоча виходячи із технічної характеристики - дисковий. Можливо, що і колодка, треба подивитися на направляючі суппорта - чи є мастило і чи не зношені/скривлені.
без зажимання педалі. просто на малій швидкості поскрипує.
_________________ Береженого Бог береже, а козака шабля стереже
По скрипу колодок - есть пару тем ) уже. Но в целом нужно привыкнуть просто. Кстати скрипят скорее всего передние. На скорости тоже скрипят, но драйверу не слышно Синеют трубы возле лябда-зондов, у меня тоже. Причем правое сильнее. Потом мозги видимо настроились и дальше не распространяется. Головной свет, купи оптику от ваз 2106 с цоколем под Н4, авто-лампочку 55/60 +30 (+90) и будет счастье (по установке есть тоже темка, 60 грн и пол часа работы). Генератора хватает на Дайтоше 2013 проверено.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения