Слава всесвіту, але покіщо без всяких наслідків, але хто знає передвісником чого він може бути.
Хвилює металевий звук в двигуні , схожий на тертя гальмівного диску об колодки. Звук іде тільки з лівого боку картера (не з "голови", з картера), з правого норм.
Звук на холостому і не прогрітому. Коли прогрівається трохі затихає. Але при русі на 5-5.5 тис. обертів випливає знову, але не завжди присутній, а по "настрою".
Зарегистрирован: 21 окт 2011, 11:12 Сообщений: 462 Откуда: Украина
Мото: Yamaha YBR 125
Возраст: 55
Тел.: 0971412854
Имя: Юрий
Думаю проще всего снять левую крышку, под которой находится генератор, и внимательно все рассмотреть, еще лучше при этом запустить двигатель. Скорее всего причина сразу определится.
Думаю проще всего снять левую крышку, под которой находится генератор, и внимательно все рассмотреть, еще лучше при этом запустить двигатель. Скорее всего причина сразу определится.
дякую, хоч в когось які думки, мабуть так і прийдеться робити, бо вже теж почав думати , що генератор.
перед розбороб прогрівати треба?? щоб маслом промазати двигун, а потім масло злити?? бо думаю якщо не зливати (а просто покласти набік мот) і завести то під тиском буде летіти куди попало (масло).
Еще такой звук может давать от крученое сцепление, по всему мотору распространяется. все таки попробуй снять сначала левую крышку и убедится, что генератор точнее магнит не трет об сердечники катушек, если нет то смотри на сцепление...
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
за поради дякую, на вихідних крутитиму. Почну з лівої кришки, а там куди вже звук заведе)))
на рахунок часу, скільки їздив.... раніше схожі звуки тільки під час їзди на великих швидкостях були. Але на великій швидкості (аж 70 км/год) які тільки звуки не почуєш, зонг сам по собі не тихий в цьому плані. А на холостому, зі звуком десь 200 км (була подорож маленька, здаватися не було куди:) )
Зарегистрирован: 29 май 2013, 18:43 Сообщений: 16 Откуда: Київ, Київська обл.
Мото: GEON NAC 350і
Возраст: 32
Тел.: 0633528240
Имя: Сергій
і в мене проблеми зі звуком, не можу зрозуміти звідки! раніше при увімкнені перемикача вкл/выкл двигуна (червона кнопка) було чутно такий високий звук, секунд 5 потім він затихав і при заведенні мота його не було, а тепер (після падіння на ліву сторону), при працюючому двигуні його чутно постійно. що це може бути?
Зарегистрирован: 29 май 2013, 18:43 Сообщений: 16 Откуда: Київ, Київська обл.
Мото: GEON NAC 350і
Возраст: 32
Тел.: 0633528240
Имя: Сергій
і ще один звук не можу діагностувати. його чути тільки тоді коли мот рухаєтьтя. звук можливо від ланцюга , нагадує звук коли на велосипеді педалі в другу сторону крутиш. теж з'явився після падіння. наперед дякую за допомогу!
і ще один звук не можу діагностувати. його чути тільки тоді коли мот рухаєтьтя. звук можливо від ланцюга , нагадує звук коли на велосипеді педалі в другу сторону крутиш. теж з'явився після падіння. наперед дякую за допомогу!
ослабленная цепочка дает аналогичный звук....
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
"високий звук" при включении - это бензонасос. он накачивает предварительно давление и отключается. на заведенном двигателе соответственно работает постоянно. скорее всего ты просто раньше на него внимания не обращал.
спочатку за відсутності стетоскопа намагався спіймати звук за допомогою "дідусевого" метода, палкою (прикладаючи до вуха і двигуна), але особливих результатів не дало. І Хвала Всесвіту, за відсутності прокладки (не встигав замовити в інтернет-магазині) розбірка двигуна (я такій що розібрав би повністю покі звук не знайду ) відкладалася на певний час. Але потім, дякуючи Мамі, знайшовся старенький стетосков від тонометра, і звук був "заловлений", при тому що зовсім і в іншому місці і іншого характеру. Як виявилося звук "тертя" створювали кришка зірки і декоративна кришка головки циліндра. При том що всі болти зажаті в нормі (перепровірено).
Так думаю що після притерання двигуна після обкатки, його робота стала трошкі шумнішою. А дані кришки, як рупор і резонатор, існуючий звук двигуна (як мені здалося кришка голови - тертя поршня(кілець) по циліндру, а кришка зірки хз що) трохі викривляючи мега підсилють. Що було підтверджено натисканням руки на дані деталі (звук пропадав).
І скажу , придбайте собі стетоскоп, в кого ще немає, і прослухайте роботу всіх вузлів працюючого двигуна, покі все в нормі (щоб потім можна було порівнювати, якщо щось зміниться). Доречі дуже захоплюючий процес, чутно роботу кожної детальки, принаймні навіть просто цікаво
Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 17
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения