щас дороги не убранные. на асфальте много всяких фракций мелких и не мелких) начинаю ложить мот чувствую как задок кидает. Сделал давление 2.15 в шинах получше стало, вот дума туренс и сахару на задок поставить)
Що є то є. Стокова резина для добре прогрітого, чистого асфальту. Але думаю ще сезончик на ній відкатаю.[/quote] Да ну нафик над себя как влитым чувствовать на коне, тем более иногда и на рыбалку и на природу в лес выехать хочется)
Сьогодні в нас видався доволі гарний день, вирішив покататися, але походу мої плани не сподобалися гені. Їхав я собі і тут загорілася лампочка EFI і почав він душитися, тяга зразу пропала, коли даєш газу "стріляє", майже їхав . Ну думаю покатався, помало доїхав додому. Сезон почав гарно на новому бензині, але два дні назад залив "старий бензин", думаю нащо пропадати добру. Тому думаю це або інжектору не сподобався "старий" бензин і пройде коли злию його, або можливо щось не те із свічками. В когось було щось схоже? Як лікували?
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Хах, як виявилося не все так страшно, сьогодні зранку завів без всяких проблем, залив шел v-power і робить він як годинник. Напевно все таки бензин був не такий як треба. Ох і не любить інжектор всяку каку
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Зарегистрирован: 26 дек 2011, 18:36 Сообщений: 355 Откуда: Донецкая обл.
Мото: Honda CB600F Hornet
Возраст: 33
Имя: Александр
Анатолий писал(а):
Хах, як виявилося не все так страшно, сьогодні зранку завів без всяких проблем, залив шел v-power і робить він як годинник. Напевно все таки бензин був не такий як треба. Ох і не любить інжектор всяку каку
Ты просто еще не знаешь, как такую гадость не любит карбюратор! Инжектор перемелит, а карб станет!
В чора вирішив зробити мотоциклу таке собі ТО. Полазив, подивився все норм, от тільки дивно коли міняв охолоджуючу рідину наїздив десь 1500 км. Залив до верхнього рівня. Зараз наїздив 4500 км, і коли зняв захист бачка побачив що рідини вже нище нижнього рівня десь на пів сантиметра. Почав все обдивлятися. Підтікань немає, під мотоциклом завжди сухо. От і мучить мене питання кудиж вона ділася
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
В чора вирішив зробити мотоциклу таке собі ТО. Полазив, подивився все норм, от тільки дивно коли міняв охолоджуючу рідину наїздив десь 1500 км. Залив до верхнього рівня. Зараз наїздив 4500 км, і коли зняв захист бачка побачив що рідини вже нище нижнього рівня десь на пів сантиметра. Почав все обдивлятися. Підтікань немає, під мотоциклом завжди сухо. От і мучить мене питання кудиж вона ділася
Ничего удивительного, возможно ушла воздушная пробка, путь даже небольшая. Она хорошо прокачивается на трассе на больших оборотах, как я не прокачивал, но выехав на трассу и проехал около 20 км , дома после остывания тоже грамм 50-60 долил и при этом все сухо было.
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Раніше такого не було, на дотик ніби як масло але запах як у бензина, хоча підтікання бензину немає перевірив все разів зотри. Поки вирішив нікуди не лізти, подивитись що буде далі, але все ж мучить питання що це може бути?
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
І так, підтягнув все що можна було підтягнути і проблема вроді би пропала. Вже два дні все нормально, ніяких невідомих речовин на циліндри більше не виділяється
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Два тижні назад, коли температура за бортом в день 30+, почав мій коник "брикатися". Переставав робити правий циліндр. Поки він добре не нагрівався все норм, а тільки коли добре покататися, все не хотів він ніяк їхати на своїх двох, тільки на одному . Потім постоїть охолоне все норм. Вже почав думати на систему охолодження, свічки, форсунки, клапана і т.д. А все виявилось набагато простіше
Вложение:
IMG_1770.JPG [ 100.45 KiB | Просмотров: 12661 ]
Де позначено червоним під ізоляцією була волога. Як вона потрапила туди не знаю, але суть не в тому, вона там була. Витерти її звідти як я не старався, щоб не пошкодити ізоляцію ну ніяк не виходило. Тоді я її розрізав, контакти витер, кожний посадив на термоусадку, і потім як для себе замотав це все ізолентою.
Вложение:
IMG_1771.JPG [ 102.79 KiB | Просмотров: 12661 ]
Вложение:
IMG_1772.JPG [ 104.68 KiB | Просмотров: 12661 ]
Після цих не хитрих маніпуляцій, вже тиждень працює як годинник . До речі вже проїхав 6500 км, свічки кольору цегли, чисті. Значить інжектор працює нормально .
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Зарегистрирован: 29 май 2011, 11:45 Сообщений: 714 Откуда: Одесса
Возраст: 33
Имя: Алексей
Nobody писал(а):
В жару не дуже грієця? В мене просто жар йде від нього якшо проїхатись 10хв по пробці. І вентилятор не виключаєця ніколи.
Проверь вентилятор, возможно в нём или в датчике проблема. Для начала когда мот горячий крутани лопасти рукой, у меня была проблема, щётки залипали. Почистил смазал и всё прошло. Только вот щётки некачественные сезон доезжу, поменяю, если не сотрутся.
Не, я написал что вентилятор никогда не ВЫключается, тобишь всегда работает от того что движок раскаляется.
Коли катаюся в жару по місту є таке. По трасі все нормально. Я думаю це через те що охолодження від 250 нічим не відрізняється, а як не крути 350 грітися буде сильніше. Я добавив по боках радіатора "вуха", але вони допомагають на швидкості 80+. Цікаво було б послухати як із охолодженням у моделі 2013 року із новим переднім крилом, чи допомагає воно?
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения