Ну от і я перейшла з числа автомобілісток в число мотоциклісток! Хотіла щось між геон пантерою 150 або апачі 200, а зупинилась на viper zs200n. Що на сьогоднішній день і маю. Трошки про процес купівлі. Підійшла до продавця, який торгує скутерами з Одеси і почала розказувати про мрію апачі 200, а він мені сказав, що може привезти новий 2013 року вайпер 200 куб. з баланс валом. Так порозмовлявши трохи ще з продавцем я миттю побігла на роботу до інтернету. І почалися пошуки про все можливої покупки. ніяких форумів і самойтійний сайтів я про нього не знайшда, тому передивившись всю інформацію про технічні характеристики в різних інтернет магазинах і роздрукувавши красиве фото моцика почала чекати, коли ж мені його привезуть з Одеси і покажуть у живу. Це сталось десь через місяць. Мені передзвонили і попросили підійти глянути... Моє перше враження "нічого собі - який великий і класний", Ще з Одеси продавець передзвонив і запитав який колір брати, були чорний, металік, синій і червоний. Я вибрала - червоний. Це дуже красивий!!!!!! мотоцикл!!!!! Фото додаю Це сфотографувала ще біля магазину, але вже тоді він був МІЙ
Вложения:
вайпер.JPG [ 24.94 KiB | Просмотров: 21228 ]
_________________ Люби Життя - коли везучий день, коли живеться сонячно і легко, Люби Життя - коли ніхто не жде, коли дорога пекло...
Стояв мій моцик ще в магазині два тижні, бо не прийшли були документи і всі таможені папери. Продавець переслав у Одесу мої копії документів і рахунок -счет зразу прийшов на моє прізвище. Коли мені передзвонили, що документи прийшли, я через день пішла забирати свій подарунок.... Це потрібно було бачити....!!!!!! Взявши з собою шлем, наколінники, взувши мотоботи і вдягнувши захист спини, я прийшла до складу, де стояв мотоцикл. Продавець (я попередньо передзвонила, що йду) втік зразу зі складу залишивши чоловіка, який мені його збирав. Прийшла, дивлюсь мотоцикл вже на дворі стоїть, підхожу, він каже- "Нате". А я кажу, розкажіть хоть на що нажимати, де тормоз і газ, дайте хоч при вас проїхатись. Ну чоловіка чуть манжраж не вхопив. Передивившись по інтернету всю "Мотошколу" і згадавши молодість та нічні гарцування на Дельті і Мінску, я всілась на мотоцикл. Проїхавши декілька кругів біля складів, навчившись відчувати мотоцикл_ рушання - зупинка (як казав чоловік на ім"я Сергій- "дурі в нього хватає"), я надівши все, що ще не надіте, рушила через все місто у МРЕВ. Доїхала добре!!!!! Був час їхала навіть на 5 передачі, ну правдв більше 60 км. не газувала. Народу було не багато, подавши документи почала чекати своєї черги. Коли ходила на підпис до начальника, він подивився в документи, каже _"Ого", а я така - "а ви думали"....Того ж дня номери отримати не вдалося, тільки провілили номера рами і двигуна на мотоциклі і сказали, що завтра прийдете і можна вже пішки. На другий день відчитавши свої пари "полетіла" хоч і пішки по номера. Знову черга, знову чекання і от після близько 2 годин - "зайдіть і заберіть!!!". І в мене уже є нореми на мого моцика. Фото додаю
Вложения:
номер.JPG [ 23.56 KiB | Просмотров: 21244 ]
_________________ Люби Життя - коли везучий день, коли живеться сонячно і легко, Люби Життя - коли ніхто не жде, коли дорога пекло...
Дякую, дякую всім!!!!! Вже наїзжано перших 20 км. Враження супер. Підкручено пару шурупів і поставлений хомутик на місце ііііііі витертий до блиску після покатушки!!!
_________________ Люби Життя - коли везучий день, коли живеться сонячно і легко, Люби Життя - коли ніхто не жде, коли дорога пекло...
За все вийшло 498 грн. Сама реєстрація біля 468 грн, плюс ще страховка в різних страхових по різному: провідна - 70 грн, оранта - 82 грн, а в треті - 64 грн.
_________________ Люби Життя - коли везучий день, коли живеться сонячно і легко, Люби Життя - коли ніхто не жде, коли дорога пекло...
Дякую!!!!! Так мотоцикл красивий. Вживу взагалі супер. Прочитала Ваш підпис-"Я в жизни люблю три вещи:Мужчину, Мотоциклы и Оружие". - так як то про мене. Я вже 3 роки маю ІЖ -18 (офіційно), хоча стріляю тільки по воронах і кіпчиках. Мама живе в селі біля річки, так ці птахи не дають вирости домашній птиці. А взагалі вислів -"Я в жизни люблю три вещи:Мужчину, Мотоциклы и Оружие." - супер!!!!!
_________________ Люби Життя - коли везучий день, коли живеться сонячно і легко, Люби Життя - коли ніхто не жде, коли дорога пекло...
Це синулька біля роботи сфоткав, я так вийшла для фото. А так їзжу "все на мне". Я сама на 100 % за безпеку. Саме перш це шолом. Купила інтеграл, до цього 2 рази їздила в полулицевику. Так обзор більший, але і шуму більше. В інтегралі навіть потрібно прислуховуватись до мотора. Є черепаха Вега. Зняла з неї захист спини, дошила шлейки і опа! окремий захист - під куртку дуже класно і головне не зриває очі. Ще вдіваю наколінники КТМ і мотоботи Дайтона - оце в такому екіпі і їзжу. Не придбала тільки перчатки, тож використовую шкіряні (червоні - під моцик!!!) осінні, що теж краще ніж нічого.
За привітання всім ДЯКУЮ, ДЯКУЮ!!!!!!
_________________ Люби Життя - коли везучий день, коли живеться сонячно і легко, Люби Життя - коли ніхто не жде, коли дорога пекло...
Cкачала була мануал на пантеру по якій і вивчаю свій вайпер 200 куб. Та книжичка, що була в моцику - це для 1 класу. Підскажіть який мануал більше підходить до viper zs200n, або можливо є мануал до самого вайпера
От якби такий мануалчик найти, як "http://195.58.231.33:8888/moto/LIFAN_150-11_MANUAL.pdf" то тут вже точно можна його вивчити по гвинтиках.
_________________ Люби Життя - коли везучий день, коли живеться сонячно і легко, Люби Життя - коли ніхто не жде, коли дорога пекло...
Сьогодні вирішила проїхатися. Так як моцик стоїть в братіка в гаражі, зізвонившись чи є він вдома, поїхала до своєї іграшки. Трохи в попередній раз немі не сподобалось як переключаються передачі, то сьогодні (прочитавши в інеті про "сцепление ведет" і роздрукувавши на мій погляд головне) трошки відрегулювали щеплення. Стало на 2 - 5 переключатися чітко, хоча вклюваючи 1 -шу - то є невеликий ривок. Може це так і треба. Сьогодні заправилась на БРМС заправці 92 А -вичитала в інеті, що в них бензин білоруський. Ну в принципі їде добре. Їздила так би на дачу прибиратись на городі (ну бабські заботи). Так туди дорога така польова (як не сказати фронтова). Десь 300 м. їхала просто по лугові, під колесами виступала вода. Нічого доїхала. А чоловік залишає машину на дорозі і їде пішки. Ось вам і ПЕРША перевага. А то є машина, є машина... На машині їздити зараз по наших дорогах це не Є задоволення. Знову приїхала на роботу. Фото з кабінету
Пройдено 52 км, як то кажуть "полет нормальний". Вчора Їздила в ліс за березовим соком. Чоловік спереді машиною (за бідоном), а я ззаді на вайпері. По такому бездоріжжі я їхала первий раз. Раз була калюжа вище половини коліс. Ну що, на нашу резину трохи в болоті заднє колесо заносило, але розстававши ноги втрималась в сідлі. Це було прикольно. Чоловік в одному місці навіть забуксував. А я в тому місці побоялась їхати, тому просто перевела моцик по лісі, а далі знову по калюжах. Назад так само. Чоловік зацінив - "вмієш їздити".
_________________ Люби Життя - коли везучий день, коли живеться сонячно і легко, Люби Життя - коли ніхто не жде, коли дорога пекло...
Дякую!!!! Так я і знаю, що все получиться. От тільки трішки часу не вистачає, щоб навіть зробити який відео обзор моцика. Так фоткаю на телефон. Але хочеться відео...
_________________ Люби Життя - коли везучий день, коли живеться сонячно і легко, Люби Життя - коли ніхто не жде, коли дорога пекло...
Ну от, проїхала вже перші 500 кілометрів. "Полет нормальний" поїхала до продавця і поміняли в мотоциклі масло та підкрутили карбюратор. з нового холостий хід був виставлений трошки на газ тобто при прогрітому трохи газував. мені ска_зали що для нового це добре. Тепер холостого відрегулювали шляхом відкручування проти часової стрілки. І стало більш відчутноі іш щодо ручки газу. хоча я вже і привикла що він газував і зараз. потрібно привикати зовсім до іншої їзди.
_________________ Люби Життя - коли везучий день, коли живеться сонячно і легко, Люби Життя - коли ніхто не жде, коли дорога пекло...
Ну от - наїзжано 3500 км. Політ нормальний. Їзжу всюди. Найбільше подобається по асфальту, але приходиться і по лісовим дорогам і по польовим. По болоті трохи заносить задник і просковзує колесо, але це не ендуро. Так байк супер. Використовую для перевки багажу рюкзак сина. Рюкзак має довгі шлейки то коли везу другий номер то рюкзак перевішую на бак, а коли сама то причіплюю ззаді взявши навхрест під колесом шлейки. Поміщається до 10 літрів, шлем поміщається злегкістю.
Вложения:
CAM00310.jpg [ 48.15 KiB | Просмотров: 19598 ]
_________________ Люби Життя - коли везучий день, коли живеться сонячно і легко, Люби Життя - коли ніхто не жде, коли дорога пекло...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения