Всім привіт. Скажіть хтось ставив на х-роад кофр. Я думав як його поставити але подивившись на кріплення багажника і взагалі задньої частина мота, зрозумів що знов треба вирізати, свердлити, варити, і т.д. Підкласти металеву пластинку під кофр нічого не вирішить, бо там болти чи то на 8 чи на 10 і не фіксуються знизу гайками. може хтось має якісь напрацювання?
Сними резинку декоративную которая на багажнике под ней болты выкручиваешь их на кофре ибо самом кофре отметь места для отверстий под болты 8 если не ошибаюсь и сверли !!! Потом на эти же болты прикрутишь!!!!!
Сними резинку декоративную которая на багажнике под ней болты выкручиваешь их на кофре ибо самом кофре отметь места для отверстий под болты 8 если не ошибаюсь и сверли !!! Потом на эти же болты прикрутишь!!!!!
Я так і робив але болти не фіксуються знизу гайками а затягувати на глухо не хочеться і від вібрацій вони відкручуються та й болти на 8 мабуть слабувато. Резинками і пауком буду кріпити сумку. Я так на МотоСуми-2012 їздив. Держалось міцно. Треба ще якусь модняву сумку купити а то у мене маленька спортивна. А на бак хтось щось думав чіпляти?
Привіт. Скажіть, а у Х-роад є паливний фільтр? Чи треба ставити? Хтось ставив такий фільтр? Бо там же одна трубка з основного баку одна з резерву. І одна коротка з крана в карб. Я так розумію, якщо ставити паливний фільтр то на коротку трубку але там мало місця сьогодні крутив, фільтр поганов влазить і трубки загинаються, прийшлось ставити довшу шлангочку. Правда фільтр стоїть тепер внизу і бензину треба підніматися високо. Чи він і так буде потряпляти в карб?
Народ! Підкажіть чим краще змазати привод спідометра? Солідолом, графіткой чи чимось іншим?
Вынимаеш тросик с кожуха, (снизу возле привода) и слегонца мажеш маслом, но только слегонца, многопомажеш будет течь и вымазывать колёсный диск. Я мочил тряпку маслом, затем легко протирал тросик, ставил назад в кожух.
Ні я не Марченко. А хто такий Марченко? По торсу привода зрозуміло, а шестерні привода і червяка мабуть треба солідолом чи чимось більш вязкішим? Мені колись підігнали якусь змазку, не солідол це точно, сірувато-зеленого кольору. Два роки тому помазав ним привод і машинку спідометра на Сузукі Адресс 100 так ще й досі ходить. В таку спеку їздив а їй хоч би що. У знайомих влітку весь солідол витік. Шкода що більше на залишилося той змазки.
Народ, підкажіть чого веде в сторони зад мота? Сьогодні виїхав і відчуваю як задня частина ходить в ліво - в право. Тиск в шинах в нормі. І скажіть як знімати повітряний фільтр на Х-Роад. Знімати його зараз не збираюсь (це так на майбутнє). В документах кришка коробки фільтра з боку, в мене зверху і над нею йде рама, як його туди засунули ХЗ!!! І ще, чи міняв хтось ланцюг на Х-Роад? Якщо міняв підкажіть який краще.
В цього мота дуже ненадійний маятник. Шукай в ньому тріщини, перевіряй втулки, підшипники прогрессії. А краще зразу купи б/у легкосплавний маятник від якоїсь хонди, або хускварни. Це приблизно 50-100 долларів. Зате задня підвіска стане зібранною і непідрессорені масси зменшаться приблизно на 5-7кг. Буже інакший мот. А ще буває таке рискання, коли всі спіци відпущені. Доречі їх треба досить часто підтягувати на єндуріку. На обкатці кожних 300км дотяжка спиць
В цього мота дуже ненадійний маятник. Шукай в ньому тріщини, перевіряй втулки, підшипники прогрессії. А краще зразу купи б/у легкосплавний маятник від якоїсь хонди, або хускварни. Це приблизно 50-100 долларів. Зате задня підвіска стане зібранною і непідрессорені масси зменшаться приблизно на 5-7кг. Буже інакший мот. А ще буває таке рискання, коли всі спіци відпущені. Доречі їх треба досить часто підтягувати на єндуріку. На обкатці кожних 300км дотяжка спиць
А вот вопрос к владелецу Тулы, факты лопнувшего маятника Геон Х-Road есть ? фото в студию плиз.
Читал от когото коментарии, ребята подубасили по лесу, потом заметили что колесо уехало в сторону. Если нарою, сразу выкладу. Просто нада взять за колесо сверху и пошатать в стороны. Если маятник шевелиса как живой и колесо без особого усилия наклоняетса, сразу захочеш от этого избавитса. Вот почитайте темку по правельному тюнингу китайского эндурика. Парень делает очень правельный тюннинг http://motobratva.com/viewtopic.php?p=41095
Я просил просто показать фото проблемного маятника Геон Х-Road, в ответ вы продолжаетет сыпать словами о якобы каком-то отзыве пользователя и снова на словах и снова без фотографий подтверждающих факт трещин на маятнике Х-Road.
Вот почитайте темку по правельному тюнингу китайского эндурика. Парень делает очень правельный тюннинг
По Вашему это "правельный тюннинг", по моему это "Буратино"! Это то же самое, что "заряжать" Таврию под раллийные гонки... Позитив тут только в дешевом исходном материале, в прямых руках и огромном желании сделать что то не как у всех...И использовать его тоже не как все....
Павел благодарю за маленькое пояснение по этой обычной процедуре обслуживания, после заявлений в утвердительном тоне некоторых пользователей, интерисовал этот вопрос. +1
Всуну і я свое слово як то кажуть!!!! люфт і уход маятника на х-роаді причини 1 заміна всіх болтів прогресії і болт амортизатора верхнего кріплення (бо рідні болти всі де то на 1мм тонше) 2 Заміна втулки яка йде через всю вісь підвіски (вона на 1 мм тонше )
Я все це замінив перестало заносити задок!!! стала краще працювати підвіска!!!!
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения