Добрий день усім, давно на форумі не з"являвся, оскільки катався
Як відомо деяким форумчанам, свою Дайтону-красуню я продав, оскільки природу не обманеш, постійно тягло в ендуро, а утримувати два мотоцикла я не в змозі. Скажу чесно, за Дайтоною дуже скучаю, дуже гарний мотоцикл, як то кажуть, із ізюминкою.
Я довго обирав варіанти, який ендуро мотоцикл взяти. Дивився у тому числі і на Японію. Хард ендуро відпали.
Все ж із фінансами були напряги, тому вирішив брати китай.
І з основної лінійки Geon X-road - AM Torero - QM Matador II обрав саме останній.
Нова модель 2012 року має нормальну вилку з дракону, маслорадіатор, а також кік-стартер. Модель випускається уже давно, техніка доволі надійна, і головне, по ній є купа інфи. Запчастини також не проблема.
Скажу відразу - технікою задоволений на 100 відсотків. Ніяких дебільних поломок. Звичайно, є певні нюанси, про які нижче.
Загальний пробіг складає десь 2500 км.
Основні нюанси:
1. Задня підвіска "суха" - її треба щонайшвидше змащувати. Я віддав її на змазку на 900км, і уже один підшипник бул із люфтом. Не пошкодував грошей, мені замінили підшипники і усе змазали. Проблем жодних. 2. Трос спідометру - дитяча хвороба, він у мене двічі переламувався. Лікується просто, треба трох провернути привід, що і було зроблено. 3. Кік стартер упирається у педаль заднього гальма. Тобто, або педаль треба опускати, що не зручно, або, як у моєму випадку, забити на це болт. Кік функціонує, але "застряє". Оскільки кік - це резервна штука, то цей нюанс терпимий. 4. Переднє світло дуже слабке, частково цей недолік вирішив шляхом встановлення більш потужної галогенки. Але більше 60 км/год уночі їздити стрьомно. 5. Бажано втулити жикльор на 127,5 замість 125, бо на штатному трохи біднить. Я встановив, пропала вібрація, жити стало трохи веселіше. 6. Загальна хвороба китайоз - болти із г"мна. Уже штуки три зірвав. 7. Для того, щоб їздити у ботах, треба малость підпиляти кусок пластикової кришки картера, щоб лапка КПП не упиралась в неї.
На моті дуже гарний пластик, це факт. Я падав не раз, в тому числі звернув руля, пластику хоть би хни.
Розігнав передню вилку, мот став вище і краще)
Масло і фільтр міняю кожну тисячу. Часто обслуговую воздухан. Ціпок підтягую десь раз в 500км. Мот жрав 2,7 літра на 100км на обкатці (до 5000 обертів). Зараз, в середньому, десь 3,2-3,5 літра.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 48
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения