Всё это просто замечательно, но фильтр высокого давления всёравно стоять должен!!!! ГДЕ ОН НА НОВОМ МОТО????? Он редко выходит из строя, но он стоит перед любым инжектором, в авто, в моте всех марок, на катерах и подводных лодках!!! ТАК ГДЕ ОН????
Всё это просто замечательно, но фильтр высокого давления всёравно стоять должен!!!! ГДЕ ОН НА НОВОМ МОТО????? Он редко выходит из строя, но он стоит перед любым инжектором, в авто, в моте всех марок, на катерах и подводных лодках!!! ТАК ГДЕ ОН????
Я вже багато раз писав що його, на моєму мотоциклі немає взагалі. Те що він є на автомобілях та інших транспортних засобах знаю. Розібравшись в конструкції насоса, невпевнений чи є в ньому смисл взагалі. Перед насосом стоїть памперс і в принципі через нього нічого далі пройти не може, так що в даній конструкції (на думку китайців , і мою) фільтр - зайва деталь.
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Коли говорив з приводу фільтра з моїм дилером, то він наголошував, що з початку літа всі мотоцикли приходять без фільтра, що вони це знають і перевіряють. Мене запевнили, що все нормально. Так що буду надіятися на добропорядність свого дилера .
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Що ж вирішив ще написати про мого "металевого коня". Погодка у нас у Вінниці останнім часом ну дуже, холодно, дощі, так що думаю скоро прийдеться ставити мот на "зимову сплячку", і знову переходити в ряди пішоходів . Коли створював тему, був під емоціями, бо тільки розібрався з маслом, почав протікати бензин, але хочу написати по суті, можливо тому хто буде думати над придбанням цього мотоцикла, стане в пригоді. Скажу чесно, мені попався трішки проблемний мот. Мною було дороблено: 1. Заміна охолоджуючої рідини, дороблювання "вух" для додаткового охолодження (причина: рідна закипала два рази) 2. Заміна сальника ротора генератора, провід нейтралі посажений на герметик (причина: протікання масла) 3. Бензонасос був розібраний і заново (нормально) посажений на герметик, заміна шлангу подачі палива на гофрований (причина: протікання бензину) 4. Заміна болтів, і посадження їх на фіксатор болтів, що тримають замок запалювання (причина: випали) 5. Заміна (не знаю як правильно назив.) резини для "шумоізоляції" цепа (причина: рідна дуже швидко просто стерлася) 6. Доробив бризговик на переднє крило Ну вроді би все. За те, після всіх цих маніпуляцій катаюся і горя не знаю, мот навіть після ночівлі у холодному гаражі заводиться з під оборота . Тож в мене такий висновок, якщо ви беручи техніку не боїтеся, що можливо прийдеться трішки її налагодити для нормально роботи, можете брати, і тоді він вам принесе масу задоволення. Знаєте мій NAC нагадує мені таку собі гарну дівчину, що коли ви з нею познайомилися, виявляється далеко не "ангелом", але якщо вона вам подобається, ви від неї просто так не відступитися . Так само з моїм NACом трохи попсував мені нерви, але все ж таки він класний!
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Зарегистрирован: 21 окт 2011, 11:12 Сообщений: 462 Откуда: Украина
Мото: Yamaha YBR 125
Возраст: 55
Тел.: 0971412854
Имя: Юрий
Анатолий писал(а):
Знаєте мій NAC нагадує мені таку собі гарну дівчину, що коли ви з нею познайомилися, виявляється далеко не "ангелом", але якщо вона вам подобається, ви від неї просто так не відступитися . Так само з моїм NACом трохи попсував мені нерви, але все ж таки він класний!
Все, остаточно вирішив, що вже пора ставити мотоцикл на "зимову сплячку" . За сезон (в мене з 1 серпня) набігав 3800, а оскільки на вихідні обіцяли класну погоду вирішив поїхати покататися останній раз цього року. Вирішив їхати в сторону Могилів-Подільського через смт Мур-Курилівці (мені казали що там є приколі місцини і непогана дорога), заодно вирішив зробити декілька фото моєї міні-подорожі. Дорога від Вінниці до Мур-Куриловець чесно сказати погана. Але після Мур-Куриловець, десь на протязі 50 км до Могилів-Подільська реально прикольна дорога, саме дорожнє покриття на 4-, але дорога з різкими спусками і підйомами з безліччю поворотів з прикольми краєвидами дуже сподобалась. Ось це до речі мій металевий кінь
Вложение:
PA100031.JPG [ 336.64 KiB | Просмотров: 12772 ]
Вложение:
PA100032.JPG [ 332.2 KiB | Просмотров: 12772 ]
Коли їхав по цій дорозі, було таке відчуття, що я тут один на багато квадратних км, поки я їхав мені зустрівся всього один автомобіль.
Вложение:
PA100035.JPG [ 229.47 KiB | Просмотров: 12772 ]
Вложение:
PA100046.JPG [ 296.5 KiB | Просмотров: 12772 ]
Ще прикольно то що дорога вузька, по сторонах ростуть всякі дерева, кущі, і складається враження, що їдеш по тунелі.
Вложение:
PA100045.JPG [ 303.86 KiB | Просмотров: 12772 ]
В кінці подорожі піднявся на гору з якої відкривається дуже гарний краєвид
Вложение:
PA100037.JPG [ 294.96 KiB | Просмотров: 12772 ]
Вложение:
PA100038.JPG [ 194.83 KiB | Просмотров: 12772 ]
Вложение:
PA100042.JPG [ 250.09 KiB | Просмотров: 12772 ]
Ах да, наприкінці подорожі мене зупинила державна прикордонна служба, після перевірки документів ще хвилин 15 вони мене розпитувалися про мотоцикл, навіть фотографувалися разом з ним. Після милої бесіди поїхав додому. Після прибуття поміняв масло, помив, залив повний бак, вийняв акумулятор і поставив його в гараж. Не охота ставати пішоходом (сьогодні їхав по справам і не міг пригадати який номер маршрутки мені потрібен ), але нічого не поробиш . Буду чекати новий сезон.
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Ще й місяця як я без свого коня, а уже почав проявлятися "мототоксикоз". Вирішив якось удосконалити його. Першим ділом на думку спало придбати кофри, так як час їжджу до батьків, а це 85 км в одну сторону. Раніше їздив з рюкзаком, але з ним дуже швидко зморюєшся. Коли почав шукати кофри, знайшов такі що можуть кріпитися без металевого каркасу. Зразу зацікавився, бо робити зайві отвори не хочеться для кріплення металевого каркасу не хочеться. Ще їх плюс, те що їх легко встановлювати і демонтувати, тому що в місті вони мені не потрібні. Отже кофри наступні: 1. Центральний - кофр MottoVoron "Dextra" 2. Бокові - боковые сумки MottoVoron "Informa" Ще виникло питання з боковими, чи можливо їх встановити без металевого каркасу, через розміщення вихлопних труб? Чи не будуть вихлопні їх гріти? І сама біда те, що у Вінниці нічого подібного знайти не можу, щоб взяти, приміряти, подивитися. Прийдеться замовляти через інтернет. Може хтось купував і використовував такі, або подібні кофри. Напишіть + і -, буду вдячний
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Толя я решил этот вопрос так viewtopic.php?f=14&t=1092&start=80 Проблема с боковыми кофрами все равно будит, особенно когда нагружать станеш, во-первых соединяющее ремни будут тянутся, какая то сумка больше нагруженная будит тоже перетягивать, не удобно все время при езде потягивать + задний кофр все равно нуждается в площадке. К стае багажник ставиться буквально за 5 минут и в мотоцикле всего два не технологических соответствия. С этим туристическим багажником ежу только когда в путешествии а так всегда стоит родной. Посмотри у Викторовича на ветке там тоже придуманы боковые рамки, полистай ветки наков и туров, найдеш интересную инфу по твоему вопросу.
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Порився в просторах інтернету і знайшов таку цікаву річ: Универсальная Багажная система Bikerland.
Вложение:
1.jpeg [ 82.01 KiB | Просмотров: 12612 ]
Вложение:
2.jpeg [ 66.47 KiB | Просмотров: 12612 ]
Вложение:
4.jpg [ 95.01 KiB | Просмотров: 12612 ]
Зараз лист зі всіма питаннями які мене цікавлять відправив продавцеві. Просто кофри мені потрібні раз у тиждень і якось не охота гратися кожного разу із встановленням і зніманням кріпленням кріплення. Але звичайно якщо все таки нічого не знайду, що буде мені підходити , напевно візьму за приклад ідею Викторыча з кріпленням бокових кофрів.
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Толик у меня тоже эта система и у товарища, все равно рамки придется мастерить, пусть небольшие, а то колесо+амортизатор тереть будит по сумкам и не забывай, что они НЕЗАКРЕПЛЕННЫЕ на мотоцикле, да красиво смотрятся но пустыми, ну не как не практичны, особенно когда загрузить.Вот у товарища такое решение вопроса
Вложение:
DSCN4385.JPG [ 305.82 KiB | Просмотров: 12602 ]
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Ну можно попробовать пропустить веревку под крылом, но там выхлопная и колесо, так что навьючил как на ослика сумки и поехал, до первого поворота, а там как получиться...
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Ну там в описах впринципі написано, що це універсальна система . Я так зрозумів, що не вийде в мене без кріплення користуватися кофрами. Прийдеться все таки щось придумувати із кріпленням.
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Понимаеш, у можно всю конструкцию как на фото собрать из сумок, но как на моте привяжеш, точнее замучаешся что то придумывать, а у нас сидение со стороны пассажира вообще маленькое. А вот что бы не делать как я багажник,(я его и проектировал для дальних поездок и что бы роль задних дуг выполнял), возьми на вооружение вариант Викторовича, рамки маленькие и аккуратненькие и в городской езде не будут мешать, обрати внимание на убирающиеся подставки на рамках, очень толково.
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Пустые тканевые сумки (на фото) без рамок видно сразу, они такие ровненькие и красивенькие. Чуток вещей и пяток километров пути превращают сумки без удерживающего каркаса в безформенные чувалы, один крепёжный угол и гравитация не оставляют вариантов. Видуха совершенно неэстетичная Таки заставил схемку намалевать
Вложение:
Схема_1.JPG [ 87.33 KiB | Просмотров: 12478 ]
Толя чем хорош форум, можно поделится своим (какой есть) опытом с большим количеством народа, ты нам рассказываеш, мы тебе рассказываем, а читают все, главное шоб по существу.
На вихідних була доволі гарна погода. Вирішив витягнути свого коника на вулицю, провітрити і приміряти обновки. І не втримався щоб не пофотографувати . Придбав от такого вітровичка. Він з ним став якимось брутальнішим .
Вложение:
IMG_0772.JPG [ 171.56 KiB | Просмотров: 12303 ]
Ще з літа хотів замінити зиркала, рідні були дуже поганої якості, під час руху найчастіше бачив покриття асфальту і свої коліна. Тож замінив їх на FAR. На вигляд надійні, але звичайно в "польових умовах" побачимо.
Вложение:
IMG_0773.JPG [ 91.2 KiB | Просмотров: 12303 ]
А це вигляд з боковими кофрами, поки просто приміряв, за рамки думаю братися на наступних вихідних.
Вложение:
IMG_0777.JPG [ 82.67 KiB | Просмотров: 12303 ]
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Всем привет. Если у всей партии мотов не было фильтра тонкой очистки это не значит что их там не должно быть! И если их нет значит надо поставить. Фильтр в баке не в состоянии полностью очистить он защищает только насос а фильтр тонкой очистки форсунки менять надо оба. По данному мото на фото болты под крест я на машине поменял под ключик намного удобней. Прошу прощения не увидел что еще одна страница так что наверно уже не к месту прошу удалить.
Ураааааааа, от і я відкрив сезон Погода починає бути схожою на весну, тож щастя у мене повні мотоштани . У суботу, після майже 6-ти місячного "не сезону" вигнавй його на вулицю, вийняв з нього всі "інородні предмети", затички з воздухана і вихлопних, злив старий і залив новий, свіженький бензин, повернув ключ, прослухав цю чарівну "мелодію" роботи насоса і думаю з якого ж разу заведеться . І на моє здивування завівся він з першого разу, таке відчуття що він і не простоював зовсім. А сьгодні коли гнав його додому (зимував він у батьків) то зразу пройшов перше бойове хрещення і заодно протестував весь новий екіп, за 80 км. попав три рази під дощ, перших два були ще такі собі, а от останні 10 км. дороги проїхав, що ледь щерез візор дорогу бачив. Але це дало змогу пересвідчитись у тому що на екіпіровці не можна економити. Коли зліз з мотоцикла був сухий і навіть не змерз. Тож отак я почав сезон!
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Толя с открытием и боевым крещением!!!! А с первого раза - это особенность инжекторов, если бензин хорош + акум заряден и свечи в норме, то проблем вообще нет..... У дальнобойщиков есть примета. дождь в начале пути к удачи! Будит считать и у тебя начало что надо!!!! Как новые зеркала показали в полевых условиях? Уж очень в глаза запали, что то и мне захотелось такие
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Толя с открытием и боевым крещением!!!! А с первого раза - это особенность инжекторов, если бензин хорош + акум заряден и свечи в норме, то проблем вообще нет..... У дальнобойщиков есть примета. дождь в начале пути к удачи! Будит считать и у тебя начало что надо!!!! Как новые зеркала показали в полевых условиях? Уж очень в глаза запали, что то и мне захотелось такие
Дякую . Із новими зеркалами спочатку було трошки не звично, площа самого зеркала менша ніж у рідних, але як класно коли ти їдеш по не дуже хорошій дорозі а зеркала все одно на своєбу місті. Тож зеркалами я задоволений на всі 100%
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения