Прокладки там нема, є гумове кільце яке мабуть і запобігає витіку масла але наче б то воно ціле, посаджене рівно. Вчора там все витер і закрутив індикатор на місце. закрутив в межах розумного. Під мот підклав чистий картон станом на цю годину 6 краплин масла. За ніч мабуть ще накапає.
Устранения этой неполадки описано у меня в теме "Ура моя первая иномарка" на все уйдет 10 минут понадобится нитка и герметик после устранения прошол 2000 никапли масла УДАЧИ
Привіт форумчани! У мене знову питання. На сайті світмото про геон х-роад написано таке:"Данная модель соответствует классу эндуро и по своим параметрам – возможностям, сравнима с HONDA DEGREE, SUZUKI DJEBEL и т. д. " Ну і саме питання, чи можливо на геон Х-Роад поставити двигун з вказаних вище мотоциклі?
Зарегистрирован: 15 окт 2012, 07:47 Сообщений: 18 Откуда: северодонецк луганская область
Мото: LIFAN 200-16C APACHE
Возраст: 39
Имя: Валерий
ROMAN писал(а):
Устранения этой неполадки описано у меня в теме "Ура моя первая иномарка" на все уйдет 10 минут понадобится нитка и герметик после устранения прошол 2000 никапли масла УДАЧИ
как спицы не летят как у меня на дельте? Восьмерки на колесах есть?
Я просто хочу купити нормальний руль з нормального металу а не такий шоб гнувся об коліно. Я просто недавно впав. Результат падіння: погнутий руль, зламане кріплення захисту рук з лівої сторони, погнута ручка зчеплення. Руль я вигнув назад, причому гнув об коліно.Кермо виявилось цікавим, можна вигнути хоч бублик не докладаючи зусиль. Тому хочу купити якісний руль. Знаю що він буде коштувати чималих грошей і все ж ....
Правильно, при падении пусть руль остаётся целым, пусть лопаются траверсы, они подороже будут, но мы ведь не ищем лёгких путей. Если такая сила в руках то выгните об колено с любой подходящей трубы, покрасьте и будет вам счастье. А если серьёзно у вас интеренет в руках куплю руль на эндуро
Зарегистрирован: 19 мар 2012, 08:17 Сообщений: 2108
Мото: Тайваньский конь
Возраст: 40
Имя: Роман
А если руль от Явы взять? Он вроде крепкий. Когда у меня Ява была, навернулся так, что бак и сидение отлетели, а руль целый, хотя первый удар об асфальт пришёлся именно на него.
Нє ну я ж не знаю що там повинно гнутися, що ламатися , що відлітати. Просто впав на ТРАВУ, не на асфальт а його етак зігнуло. На Промото знайшов руль довжина 81 см. не знаю підійде чи ні.
Майже на всіх китайських єндуріках стоять "пластелінові" рулі. Бери фірмач хочаб за 70 зелених і запасну верхню траверсу З дешевих варіантів можна взяти хібащо рідний від альфамотівського матадора. Там більш менш міцний, але теж гнеться.
Дайте будь-ласка консультацію. При швидкості 70 км. мотоцикла майже не чути, при плавному додаванні швидкості до 80 км. починаються дуже сильні вібрації і мотоцикл сильно гирчить, про 85 км я взагалі мовчу. Пробіг 1547 км. Може там якийсь обмежувач швидкості стоїть. Я більше 70 в принципі не їжджу і то рідко, пасажирів стараюсь не брати. Може ще треба обкатувати?
так цей же і важчий і більший і сидиш високо… Мені на 5-й до 75 - добре, а швидше - якось вже неприємно і моту, бачиш, теж не подобається. Як не крути - це ж не спорт, а ми не аси… То нашо їхати швидше? Кажуть: тихіше їдеш - далі будеш!
_________________ кататися можна на чому завгодно...
я своему 75-80 давал уже после 2000км пробега ребята да поедет он немного веселее 85 90 но не больше дальше уже и вибрация и тяжело 1. Поднимите иглу на одно положение 2. Замените резину 3. Поставьте стекло (сильно высоко мы сидим как паруса) ПРи всех трех параметрах может и 100 будет но не факт пока только домыслы я лично проделал только первое и 85 90 езжу нормально а вот остальное в планах за зиму
Конечно надо карб ковырять, жиклёр увеличить, иглу поднять. Дело в том что никакие инженеры никакой карб туда не настраивали, просто взяли и влепили первый попавшийся доступный карб. Советую сделать весь впуск увеличенного диаметра включая карбюратор(дифузор не менее 30мм) и выпуск тоже, забагатить смесь до границы появления чёрного дыма когда без нагрузки газуеш и заменить штатный комутатор на людьський. Ехать такой мот обязан не меньше 100. Но после проделывания выше описаных процедур апаратец будет иметь максималку примерно 120-130 не меньше. Мотор нормальный, а навесное просто дешовка. Нормальный карб нормальных размеров и с ускорительным насосом даст наибольший эфект в раздушке данного апарата. Даже установкой простого карбюратора от МТ днепр, типа К62-65 с дифузором не менее 28-32 и немного распилив впуск круглым напильником можно добитса серьёзной прибавки У меня при переходе с дифузора 26мм на дифузор 28 максималка выросла с 90 до 115км/час
Ти хочеш єкономію пального за рахунок зниження динамічних характеристик двигуна? Я думав цього добиваються повишенням ККД данного двигуна. Не будеш йому жарити весь час на повну катушку то і розхід бензина буде в нормі, просто максимальна витрата палива виросте.
Добрий день я вибачаюсь, може не по темі. Скажіть скільки буде коштувати б/у Х-РОад з пробігом 2000км?Ще раз вибачаюсь.Просто дуже треба знати а ніде нема оголошень.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения