Хочу поділитися своїм враженням від експлуатації мого Geon NAC 350 EFI. Почну з початку. На початку літа захотів придбати собі мот. До цього три роки катався на Viper Active 110 куб. Зразу подумував над yamaha ybr 125 або honda cb125. Коротше бюджет був до 25000 тисяч грн. Но одного разу побачив на вулиці NACa і він мені ну дуже сподобався (тим більше за такі гроші 320 куб., водянка і класний вигляд). Те що він китаєць мене не дуже лякало бо як вже писав мав досвід експлуатації китайця, накатав на ньому 15000 км і міняв тільки масло і акумулятор, ні одної поломки. Так що одного дня рішився і замовив його. Чекати прийшлось місяць бо в магазині (Чопер м.Хмельницький), в наявності були тільки 350 карбюраторні, а я ну дуже хотів інжектор. От настав той момент і я його забрав 1 серпня. Накатавши 300 км поміняв масло (заливаю Motul 10w40). Через 200 км побачив масло на підлозі гаража. Порушав кришку генератора, знизу вся в маслі . Сам лісти не хотів (мот на гарантії), поїхав в сервіс, там сказали що все ок і посадили кришку на герметик. Ну катався я так місяць. Потім знову та ж проблема . Почитавши різні форуми подумав що проблема в сальникові. Познонив в сервіс розказав проблему, вони замовили потрібний сальник. Приїхав до них (уже був присутній при ремонті). Коли відкрили кришку там було напевно грам 200 масла. Коли почали розбиратися що до чого, виявилось що тече з під фішки провода нейтралки. Поміняли ну злополучну фішку і сальник заодно. Ну все думаю відмучився. Но блін наступного дня, уже дома, їхав на пари. Вставив ключ в замок а він упав . Почав дивитися, тих болтів на яких він мав триматися не було . Ну нічого підібрав болти і посадив їх уже на гроверки, та ще й на фіксатор болтів для надійності. Після цього почав горіти індикатор EFI . З цим теж розібрався viewtopic.php?f=35&t=2215 (причина описана тут). Вже було подумував повести його до церкви, щоб освятили . Але потім все було добре до останніх вихідних . В п'ятницю побачив краплі бензину на кришці генератора. Почав дивитися. Нічого не міг побачити, зняв бак. Хотів відкрутити насос подивися на прокладку, но нічого в мене не вийшло шурупи закручені так, що боявся просто зірвати різьбу. Тож просто обробив всі можливі причини течі герметиком. Але вже сьогодні побачив що бензин знову протік . Та ще й передні супорта почали виспівувати сонати . Коротше в мене вже паніка. Найвищої якості і потужності я від нього не чекав, але як на мот з пробігом (зараз 3200 км), несправностей якось забагато. Той же Viper Active, який я купив за 4 000 грн, за весь термін експлуатації не зломався ніразу!, нічого не тече і підкручувати нічого нетреба (зараз теж на ходу). В мене вже таке відчуття, що зі всіх Geonів тільки мені таке щастя попалося . Для чого я це все пишу Я не хочу сказати, що всі NACи ненадійні і купувати їх не варто. Просто мені здається що купівля даних мотоциклів це як російська рулетка повезе не повезе. А по скільки я його брав як основний транспортний засіб (катаюся багато як по місті так і за ним), то я реально розчарований його якістю . P.S.:Я все таки люблю більше часу проводити з мотоциклом в дорозі, а не в гаражі.
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
До перших 1000 км обороти не більше 5 тис. Масло міняв на перших 300 потім поміняв коли набігав 1000км. По трасі на обкатці 70-80 км із зупинками через 40-50 км на 10-15 хв. Зараз теж обороти до 5-6 тисяч і перемикаюсь на наступну. По трасі крейсерська 100-120 км. Пару раз розганявся до 150 (було цікаво що він може). Робив все як книжка пише.
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
2 літра. Та з маслом вроді проблем уже немає. Я перед кожним виїздом перевіряю чи нікде не тече. От то що бензин почав протікати і не можу знайти причини звідки саме протікає. Шурупи на насосі закручені так, що не тощо докрутити - відкрутити не можу
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
2 літра. Та з маслом вроді проблем уже немає. Я перед кожним виїздом перевіряю чи нікде не тече. От то що бензин почав протікати і не можу знайти причини звідки саме протікає. Шурупи на насосі закручені так що не тощо докрутити - відкрутити не можу
Пошурши руками, мокрое место себя определит, хотябы область вычислить можно. А что до такого количества неподобства и проблем, я вот читаю и скажу что попадаются экземпляры ещё те....как вроде их в китайский понедельник собирали. Человеческий фактор мать его.
Толя, сделай так, сними датчик с подножки и заведи мотоцикл, топливная под давлением и если течет с трубок то во время работы оно себя покажет, если все чисто, тогда нужно искать в баке с под баком зарисуй мелом и где течет там и помокреет.
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Та я вже так робив, і походу з трубками все ок. Я думаю це десь протікає з під прокладки насоса.
Недели три назад катались на Азов. По дороге назад залил 10-ть литров 95-го на Лукоил. Через пару дней начало сочиться из под бензо-насоса. Потом надо было ехать в Севас и поэтому, перед выездом подтянул болты крепления насоса плюс залил бензина на провереной заправке. Прошла неделя, капать перестало. У нас в бензин очень любят доливать всякую химию. Вполне возможно от этого такой эффект. А может и вправду хреновая прокладка. Но я смотрю на подобные "поломки" проще и без паники. Тоже мне горе, прокладка потекла. Вон у Hilly колено лопнуло... Вот это реальный попадос. И byx свой Турер основательно поковырял перед тем как он у него нормально поехал... Китае-мото это как Совко-мото, только более современное. Пообщайся с владельцами МТ, Днепров, ИЖей и т.п. А ведь они тоже за технику деньги платили... Всё познаётся в сравнении
И byx[/b] свой Турер основательно поковырял перед тем как он у него нормально поехал...
Так то оно так, в Карпатах мот зарекомендовал себя хорошо, а вот по дороге в Крым у Юры Вух серьезная поломка была. Первый раз слышу чтоб такое ломалось ... все жду когда он выложит в своей теме фотки и описание поломки...обещал все рассказать.
Дивився сьогодні до бака, походу сльозиться з під одного болта. Що робити . Походу бензиновий фільтр знаходиться всередині насоса, так що залити все там герметиком напевно буде не найкраща ідея. Тоді може поміняти прокладку, але де її дістати? Дивився у розділі ЗАПЧАСТИ и РАСХОДНИКИ GEON, там вроді такого добра немає
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Дивився сьогодні до бака, походу сльозиться з під одного болта. Що робити . Походу бензиновий фільтр знаходиться всередині насоса, так що залити все там герметиком напевно буде не найкраща ідея. Тоді може поміняти прокладку, але де її дістати? Дивився у розділі ЗАПЧАСТИ и РАСХОДНИКИ GEON, там вроді такого добра немає
Вильр вот на фотке и он между насосом и форсунками, в баке только сеточка
Вложение:
DSCN4660.JPG [ 167.65 KiB | Просмотров: 18254 ]
Вложение:
DSCN4661.JPG [ 165.18 KiB | Просмотров: 18254 ]
Попробуй болт подтянуть если нет результата можно что бы не разбирать и силиконом, но лучше снять и вырезать самому из бензостойкой резины прокладку.
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Дивився на фото які зробив Юрій. Побачив цікаву річ. На фото (№2) 1.Насос 2.Фільтр 3. Форсунки Тобто шланг йде від насоса до фільтра і з нього до форсунок А на фото №1 (мій мот) 1.Насос 2.Форсунки. Виходить в мене немає фільтра
Вложения:
P9220036.jpg [ 199.5 KiB | Просмотров: 18232 ]
DSCN4660.JPG [ 173.97 KiB | Просмотров: 18232 ]
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Толик ты совершено прав между насосом и форсунками , фильтр. Вот сейчас хотел сменить его, но мотоциклетных на Украине вообще нет, придется от машины лепить, все таки 11000 накатал.... К стати, вся система впрыска сухая, если есть у тебя хоть малейшие помокрение, устраняй инжектор не любит потерь давления в системе.
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Да. Я вже перепробував різні варіанти його кріплення: ближче до початку шланга, посередині, біля кінця "шпинделя насоса". Але все без результатно . Тече зараза і все. я вже думаю може шланг підібрати новий і замінити його повністю? І ще будь ласка допоможіть вияснити де в мене може знаходитися бензофільтр. Бо на картинці видно що в мене шланг подачі палива йде зразу від насоса до форсунок, і між ними немає ніякого фільтра. Наскільки я знаю фільтр має бути полюбому, то де він може знаходитися? В баку
Вложения:
P9220036.jpg [ 199.5 KiB | Просмотров: 18179 ]
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Я тут зателефонував до свого дилера і вияснилось що фільтр (так як на фото у Юри) не йде із заводу, а в насосі знаходиться якась "сеточка", яка типу фільтра. Значить, наскільки я розумію, Юрій вчіпив його сам (додатково). Ах да вияснилось, що бензин тече у мене з під шланга, і з під одного з болтів. Шланг думаю замінити повністю, а що робити із течею з під болта. Розкручувати все і міняти прокладку (яких в продажі немає і прийдеться робити її самому , та ще й намучитися з відкручуванням болтів бо вони там реально сильно закручені) чи залити там все герметиком? Як хто думає?
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
Зарегистрирован: 26 дек 2011, 18:36 Сообщений: 355 Откуда: Донецкая обл.
Мото: Honda CB600F Hornet
Возраст: 33
Имя: Александр
Чего? Что за приколы от дилера? У меня тоже, как и у Юры Сталкера имеется в стоке фильтр высокого давления (для инжекторов), а сеточка перед входом в насос в баке, это фильтр грубой очистки (для отделения грубых частиц). Разберись с этой ситуацией!!!!!
Чего? Что за приколы от дилера? У меня тоже, как и у Юры Сталкера имеется в стоке фильтр высокого давления (для инжекторов), а сеточка перед входом в насос в баке, это фильтр грубой очистки (для отделения грубых частиц). Разберись с этой ситуацией!!!!!
Анатолий, как изначально стоял фильтр так оно и должно быть, вопрос до всех у кого инжектор, не взирая на марку , у кого есть такой фильтр или нет?
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Я не знаю............Реально ніякого фільтра в мене небуло. Просто трубка з насоса до форсунок. Доречі коли останій раз був в дилера на сервісі, то роздивлявся нак 250 інжектор. там тоже з насоса трубка зразу до форсунок іде. Може це який прикол мотоциклів 2012 року.... Але якщо так, то підскажіть де можна купити це фільтр(то що для інжекторів треба фільтр високого тиску знаю)?
_________________ Дорога для байкера - душа, а швидкість - сенс життя.
В Украине их нет, уже искал, я вот думаю с автомобиля поставить, пусть он больше, но установить есть куда, внизу под впускными патрубками, только шланги купить длиннее.
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 98
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения