Добрий день. Являюсь власником Х-роад і вже проїхав першу тисячу. серйозних проблем поки що немає але недолік є. По-перше датчик рівня палива при порожньому баку показує, що бак повний. По-друге торохкотить ланцюг, про те підтянутий. При вмиканні першої передачі коробка видає страшенний звук, щось типу: бу-бух . При поступовому перемиканні з п'ятої на першу передачу також чути подібні звуки. Може хтось підскаже в чому тут проблеми?
дивно, у мене нема датчика рівня палива… при вмиканні 1-ї передачі у мене звук сильніший, але лише перший раз, після стоянки, потім стає звичайним. перевір рівень оливи в моторі - норма? про шум і ланцюг я теж писав - глянь у мене в темі
_________________ кататися можна на чому завгодно...
дивно, у мене нема датчика рівня палива… при вмиканні 1-ї передачі у мене звук сильніший, але лише перший раз, після стоянки, потім стає звичайним. перевір рівень оливи в моторі - норма? про шум і ланцюг я теж писав - глянь у мене в темі
Crane после стоянки мотоцикла, при прогреве выжми и подержи сцепление, затем ещё несколько раз выжми, удар первой передачи по причине чуть слипшихся дисков должен исчезнуть. И не по теме огда же человеческое имя будет.
Угадай с 3-х раз? Офф-топ: У меня была машина Рено, там манометр масла имел странный алгоритм: при включении зажигания манометр показывал УРОВЕНЬ в картере, при этом на самом циферблате зажигалась белая подсветка. Когда мотор заведёшь- белая подсветка гаснет, и прибор начинает показывать как обычно- давление. Я даже пугался поначалу: во-первых, откуда на заглушенном моторе давление масла, и во-вторых, как заведётся, стрелка делала какие-то неописуемые реверансы. Потом почитал мануал, сказал "А-а-а!"...
_________________ Мотоцикл- лучшее изобретение человечества (секс ведь люди не сами придумали)
:D Угадай с 3-х раз? Офф-топ: У меня была машина Рено, там манометр масла имел странный алгоритм: при включении зажигания манометр показывал УРОВЕНЬ в картере, при этом на самом циферблате зажигалась белая подсветка. Когда мотор заведёшь- белая подсветка гаснет, и прибор начинает показывать как обычно- давление. Я даже пугался поначалу: во-первых, откуда на заглушенном моторе давление масла, и во-вторых, как заведётся, стрелка делала какие-то неописуемые реверансы. Потом почитал мануал, сказал "А-а-а!"...
А-а-а! А я думаю що за цифри, що за стрілка? До речі, це дружина сказала що це не дачик палива а заряд батареї бо поряд намальований акумулятор. Але я зробив розумний вигляд і сказав, що вона не розуміється на мотоциклах. І довелось мені питати у Вас. Тепер все зрозуміло. Всім велике спасибі!
А-а-а! А я думаю що за цифри, що за стрілка? До речі, це дружина сказала що це не дачик палива а заряд батареї бо поряд намальований акумулятор. Але я зробив розумний вигляд і сказав, що вона не розуміється на мотоциклах. І довелось мені питати у Вас. Тепер все зрозуміло. Всім велике спасибі!
Всім привіт, я все продовжую обкатуватити байк, причому роблю це і вдень і вночі. Чому в ночі? З 23на 24 вересня мені довелось забирати з міста Суми дружину яка їхала з Почаївського монастиря. Домовилися так: вона телефонує як буде в Ромнах я з Білопілля виїжаю. З дому (м.Білопілля) до Сум 45 км., орієнтований час прибуття маршрутки 00.00 годин. Неділля 23 вересня 22.00 годин вечора, виходжу на балкон дивлюсь на термометр і офігеваю. Температура за бортом 13 градусів. Що ж буде вночі? Збираю теплі речі пакуюсь. Чекаю, чекаю ....Час. Викликаю таксі, їду до батьків за мотоциклом (там гараж). Викочую мотоцикл з гаражу холод старшенний,ще й вітер дрижаки такі, що чечотку вибивати можна. Завожу байк, прогріваю...він сказав поїхали і махнув рукой. Їду. Виїжджаю за місто, через 10 км. я вже не відчував ніг, китайські кросівки не дуже зігрівають ноги. Чим далі в їду тим сильніше замерзаю. Обганяю ГАЗель, водій дякує мені в спину дальнім світлом. Приїждаю в Суми. Машин мало стаю коло МакДональдса звоню дружині : я приїхав чекаю. У відповідь: "ага молодець а ми з Пирятина виїхали нас менти тормознули і трошки заблукали" я так і сів. Стою на стоянці зуби цокотять, ноги самі дригаються тусуюсь з таксистами розказав чого приїхав вони в шоці. На парковці наша молодь шумно й не дуже весело розважається компашка їхня мені зовсім не подобається, таксисти поїхали стою сам, ключ від мото в карман. одягаю мотоперчатки і шолом стою як рицар спостерігаю за малолєтками. Годину стою маршрутки нема другу годину стою нема. ПРИЇЖДЖАЮТЬ! Одягаю дружину в теплі речі стоїть як цибулинка даю шолом Поїхали! Ну додому дорога завжди коротша якось швидко доїхали тільки їжаки докучали на дорозі. Приїхали додому попарили ноги випили по 50 (в межах профілактики) і лягли спати. Ну здається все!
Зарегистрирован: 19 мар 2012, 08:17 Сообщений: 2108
Мото: Тайваньский конь
Возраст: 40
Имя: Роман
Пашка писал(а):
Всім привіт, я все продовжую обкатуватити байк, причому роблю це і вдень і вночі. Чому в ночі? З 23на 24 вересня мені довелось забирати з міста Суми дружину яка їхала з Почаївського монастиря. Домовилися так: вона телефонує як буде в Ромнах я з Білопілля виїжаю. З дому (м.Білопілля) до Сум 45 км., орієнтований час прибуття маршрутки 00.00 годин. Неділля 23 вересня 22.00 годин вечора, виходжу на балкон дивлюсь на термометр і офігеваю. Температура за бортом 13 градусів. Що ж буде вночі? Збираю теплі речі пакуюсь. Чекаю, чекаю ....Час. Викликаю таксі, їду до батьків за мотоциклом (там гараж). Викочую мотоцикл з гаражу холод старшенний,ще й вітер дрижаки такі, що чечотку вибивати можна. Завожу байк, прогріваю...він сказав поїхали і махнув рукой. Їду. Виїжджаю за місто, через 10 км. я вже не відчував ніг, китайські кросівки не дуже зігрівають ноги. Чим далі в їду тим сильніше замерзаю. Обганяю ГАЗель, водій дякує мені в спину дальнім світлом. Приїждаю в Суми. Машин мало стаю коло МакДональдса звоню дружині : я приїхав чекаю. У відповідь: "ага молодець а ми з Пирятина виїхали нас менти тормознули і трошки заблукали" я так і сів. Стою на стоянці зуби цокотять, ноги самі дригаються тусуюсь з таксистами розказав чого приїхав вони в шоці. На парковці наша молодь шумно й не дуже весело розважається компашка їхня мені зовсім не подобається, таксисти поїхали стою сам, ключ від мото в карман. одягаю мотоперчатки і шолом стою як рицар спостерігаю за малолєтками. Годину стою маршрутки нема другу годину стою нема. ПРИЇЖДЖАЮТЬ! Одягаю дружину в теплі речі стоїть як цибулинка даю шолом Поїхали! Ну додому дорога завжди коротша якось швидко доїхали тільки їжаки докучали на дорозі. Приїхали додому попарили ноги випили по 50 (в межах профілактики) і лягли спати. Ну здається все!
Паша, знаеш с таким огромным удовольствием читал твой маленький рассказ о больших эмоциях и выдержке. Понравилось, ты по возможности продолжай писать душой +1 за это маленькое удовольствие от прочтения
Всім привіт! Хотілось би знати чи хтось ставив багажну систему на Х-Роад? Чи ще просто думає? Якщо у когось є ідеї чи напрацювання цікаво було дізнатися. У мене оранжевий Х-Роад і хочеться зробити з нього щось на кшталт КТМ Adventure.
Всім привіт! Хотілось би знати чи хтось ставив багажну систему на Х-Роад? Чи ще просто думає? Якщо у когось є ідеї чи напрацювання цікаво було дізнатися. У мене оранжевий Х-Роад і хочеться зробити з нього щось на кшталт КТМ Adventure.
щоб там не поставити ззаду - буде заважати ендурити… я у себе на багажнику тримаю пару ґумових шнурів про всяк випадок. щодо зробити КТМ лише за схожістю колОру - смілива ідея
_________________ кататися можна на чому завгодно...
Всім привіт! Хотілось би знати чи хтось ставив багажну систему на Х-Роад? Чи ще просто думає? Якщо у когось є ідеї чи напрацювання цікаво було дізнатися. У мене оранжевий Х-Роад і хочеться зробити з нього щось на кшталт КТМ Adventure.
щоб там не поставити ззаду - буде заважати ендурити… я у себе на багажнику тримаю пару ґумових шнурів про всяк випадок. щодо зробити КТМ лише за схожістю колОру - смілива ідея
Я не думаю, що на Х-Роад треба ендурити. Хоча на одному сайті писали що цей мотоцикл конкурент ТТR-и і Хонди ХR 250 Baja. Але всеж це паркетний ендуро.
Всім привіт! Допоможіть порадою. На днях заходжу в гараж і бачу під мотоциклом калюжу масла почав обдивлятися звідки капає. Виявилось капає коло ніжки КПП. знімаю кришку де над лапкою, кришка в маслі а закришкою маленька чорна пластмасова кришечька з якої і тече масло. Як виявилося це індикатор передачі. Знімаю індикатор і звідти тече масло. Питання. Так повинно бути ? І чи повинно в індикаторі бути масло? Рівень масла трошки менше норми.
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 19:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
За датчиком индикатора конечно должно быть масло, а вот подтекать из под него не должно. Нужно заменить прокладку на датчике, поджать аккуратно (без фанатизма). Капать должно перестать. Масло долить по уровню
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 33
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения