Добрий день, всім! Докатую першу сотню…, але мені, здається, занадто шумить мотор. Особливо коли 3-а передача і швидкість 40 км/год. Чи то воно притирається?, чи так має бути? Олива в нормі.
_________________ кататися можна на чому завгодно...
Привіт ну я доречі теж мав таке враженна шо моттор особливо на високих обертах шумів але з збільшенням пробігу шум зменшуеться.Я думаю не треба пороти гарячку і не крути сильно ручку0-300км не більше 3000 по тахометру,і маселко бажано китайське злити!!!!
_________________ Душу-Богу! Життя-Україні! Честь -для себе!
Дякую! олива написано Шелл, продавці казали нічого не чіпати… Схоже на стук клапанів + ланцюг деренчить + ролик гарчить… Ланцюг довелось вже підтягнути, а всього100 км… Покатаюсь як є, до 300 км та поїду до них на ТО - може, дійсно, притреться.
_________________ кататися можна на чому завгодно...
Дякую! олива написано Шелл, продавці казали нічого не чіпати… Схоже на стук клапанів + ланцюг деренчить + ролик гарчить… Ланцюг довелось вже підтягнути, а всього100 км… Покатаюсь як є, до 300 км та поїду до них на ТО - може, дійсно, притреться.
Ну якшо такі справи то треба підїхати до тих продавців і просити шоб виправили косяки.хоча я відмовився від їхньго ТО і не жалію все роблю сам, знаю шо де і як.
_________________ Душу-Богу! Життя-Україні! Честь -для себе!
у меня пробег 1000 и тоже непонятный шум есть но и есть подозрения что это з за хренового бензин первых 400 км я ездил на 95 , а потом залил на другой заправке 92 и начало слегка позванивать на определенных оборотах где то в районе головки попробую опят залить 95 увижу результат напишу:(
Там есть ещо подозрения что может и вызывает шум! Прошу несудить строго многие скажут что новый мот зачем лазить но человеческое любопытство взяло верх фото увы нет !!!!! Когда снять крышку шестеренок стартера там будет две шестерни одна снимется большая вместе с крышкой а другая которая состоит из двоих шестеренок на одном валу стоит на двоих игольчатых подшипниках в которых и есть люфт и производит до болтания шестеренок замена на новый не помогает они будут иметь такой же люфт
Масло заменить в срочном порядке. Они обычно заливают туда либо консервационное, либо обкаточное масло. Короче 100км хватит, заливай нормальное масло. Если движок такой шумный, значит скорее всего нужно использовать масло большей вязкости и даже возможно автомобильное. Мотоциклетное масло лишино противозадирных присадок и с таким маслом намного больше шансов запороть движок. На практике авто масло не вредит новым дискам сцепления, только старым поношеным дискам может немного навредить, появитса пробуксовывание. Возможно даже что этот движок старой разработки и требует минералки 15W40 или даже 20W
Дякую за поради! Двигун точно старої розробки - для нас це +, значить перевірений часом, чув про цей двигун гарні відгуки… Якщо в головці з'являється шум при зменшення октанового числа бензини - це точно клапана і бензин паганий, бо при правильному 92-му має бути все гаразд для цього мотора… Щодо в'язкости олив авто чи мото, то, за однакових індексів, вони не відрізняються; проте якісь відміни, мабуть, є… чи може то маркетингові ходи?… Досі в усю 4-тактну свою техніку лив те, що й в авто - Кастроль 15/w40… Знайомий досвідчений мотоцикліст, проїхавши на моєму, сказав, що переживати за шум підстав поки немає, каже - нехай притреться трохи. Так, що я ще якусь сотню покатаюсь та й поїду на ТО…
_________________ кататися можна на чому завгодно...
Дякую за поради! Двигун точно старої розробки - для нас це +, значить перевірений часом, чув про цей двигун гарні відгуки… Якщо в головці з'являється шум при зменшення октанового числа бензини - це точно клапана і бензин паганий, бо при правильному 92-му має бути все гаразд для цього мотора… Щодо в'язкости олив авто чи мото, то, за однакових індексів, вони не відрізняються; проте якісь відміни, мабуть, є… чи може то маркетингові ходи?… Досі в усю 4-тактну свою техніку лив те, що й в авто - Кастроль 15/w40… Знайомий досвідчений мотоцикліст, проїхавши на моєму, сказав, що переживати за шум підстав поки немає, каже - нехай притреться трохи. Так, що я ще якусь сотню покатаюсь та й поїду на ТО…
Автомасла для мотоциклов можно использовать только временно и если ваш мотоцикл имеет сухое сцепление, в автомаслах отсутсвуют присадки для работы фрикционных дисков сцепления, абривитатура на канистре JASO MA, в моторах мотоциклов совершенно другие ударные нагрузки, включая температурный режим и обороты двигателя. Читайте и учите матчасть Трибология: Еще раз о важном....о маслах
Хотя...лейте что хотите, хоть оливковое, ваш мотоцикл, и вам решать беречь или убить.
шум суттєво зменшується, якщо підтягнути та змастити ланцюг… Проїхав 235 км - підтягував 3 рази, підтягну 4-й раз та поїду на ТО - ще 50км, відчуваю що заміна оливи на гарну - мене заспокоїть…
_________________ кататися можна на чому завгодно...
Там верхній розподвал? Якщо так то і ланцюг привода розподвала треба підтягнути. А ведущу цепку так часто тягнути теж не потрібно інакше і витягнеться скорше. Справа в тому що підвіска довгохідна і правильно натягнута цепка повинна добряче провисати, тому що в кінці ходу маятника цепка натягуеться і може бути пошкоджена при надто сильній натяжці.
Ці мотори досить шумні, і цепку більше не тяни без потреби. Неуявляю як на одному і тому самому маслі може однаково добре працювати і коробка і сцеплення і 4Т двигун? Саме тому дуже добре прослухаеться виразний вий шестерень коробки, особливо нижчих передач. Якщо залити масло яке буде добре підходити для коробки, тоді для двигуна це масло буде надто вязким, і для щеплення теж. Рекомендую шукати масло з якомога більшим діапазоном робочих температур, а також хоч на одну заміну спробувати автомобільне моторне масло, спробувати тоді коли щеплення ще нове. Найкраще в нових хард єндуро, там масло в поршньову і в коробку заливаеться окремо.
Если 10W40 рекомендуют, то оно не далеко убежало от 15W40, лутше уж его тогда лить. Пока лей полную синтетику 10W50 Ipone или Motul, можно конечно и ELF или Dinamic, обкатай сначала мотор хорошо, потом можна будет эксперементировать.
підвіска заднього колеса у нас недосконала. у японських ендуро, навіть 125см3, набагато складніша конструктивно. знаю, що люфт буде, але який - полапаю і відпишусь післязавтра…
_________________ кататися можна на чому завгодно...
Сейчас этот форум просматривают: Majestic-12 [Bot] и гости: 36
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения