Так как Дайтону заказал себе инжекторною, то подумал - "есть инжектор, есть "голова". есть "голова", значит наверно можно чипануть". Вопрос заключается в следующем: Делал ли кто-то это уже? если да - то как мот себя ведет? есть ли смысл чиповать? если еще этого не делали - то давайте все вместе взвесим все за и против. Потому что я на пример хочу рискнуть и попробовать...
Зарегистрирован: 17 сен 2011, 20:43 Сообщений: 58 Откуда: Львів
Мото: планується
Возраст: 42
Тел.: 0681104331
Имя: Рост
Думаю, щоб прийняти рішення, робити, чи не робити чіп-тюнинг, потрібно знати, що саме і в яких межах буде мінятися. Щоб оцінити можливі наслідки для двигуна. Не думаю, що мотодвигуни дуже задавлені по екології, тому можна висунути робочу гіпотезу, що виробник зробив програму, розраховану на оптимальне співвідношення основних параметрів. І покращення будь-якого, чи декількох з них завжди призведе до деякого погіршення інших. Як відомо, найбільший ефект від перепрошивки спостерігається на турбо-двигунах. На атмосферниках - це, здебільшого, покращення (якщо воно реально буде) в межах декількох відсотків. А для малокубатурних двигунів ці декілька відсотків - як коту бублик. Тому якщо мета чіп-тюнінга - реально і відчутно покращити тягові характеристики двигуна, то я би не чекав якогось супер-результату від 300-кубового двигуна. Тут я приєднаюся до Лё =), найкраще вдосконалення в даному випадку - це двигун більшого об'єму.
Інший випадок, коли Дайтона - це "улюблений кінь", "любов всього життя", коли в мотоцикл вкладається душа, робиться купа речей для його покращення. В цьому разі чіп-тюнінг - це як купування букету улюбленій жінці. Сам по собі букет нічого не значить, але приємно обом Тільки треба пильнувати, щоб нова програма не виявилась сирою і не призвела до погіршення роботи двигуна. Хоча завжди можна перепрошитись назад.
Ну і випадок, коли точно треба перепрошиватись - якщо заводська прошивка/програма містить помилки. Тоді, очевидно, треба перейти на новішу версію, в якій ці помилки виправлені. Таке буває.
Хочу задать вопрос по чип-тюнингу. Спаял на карбовый движок микропроцессорный формирователь угла опережения зажигания, то есть "мозги". Могу прошить туда ЛЮБУЮ зависимость угла опережения от оборотов и нагрузки движка (есть оптодатчик положеня коленвала и датчик положения дроссельной заслонки). У меня Корсар с расточенным до 300сс движком. Не смотря на то, что это не Геон, вся геометрия поршневой и газораспределения идентична на 100% с геоновскими двигателями!!! Мне очень нужна помощь, нет информации о картах зажигания, я не знаю какая зависимость угла от оборотов и нагрузки будет оптимальной. Инжекторщики, отзовитесь!!! Это поможет карбюраторным друзьям догнать по приемистости и экономичности инжекторных собратьев!!!
Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 13
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения