Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Ввечорі подумав, що треба трошечки освіжити почуття які дарують чешські дороги. Мабудь не один я так подумав, бо мотоциклів там як бджіл В цей раз взяв напрямок Frýdlant -Raspenava -Bilý Potok -Kořenov - це невеличкий відрізок через села з гарною місцевістю та природою
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Всім привіт! Трохи ремонту. ODO 66154km Почав відчувати вібрацію і хруст від ланцюга - це ведуча зірочка проситься на заміну. Дякуючи досвіду наших форумчан, заміна пройшла гладенько, без "спецслів" та метрових труб))
Також був момент, коли Верс почав мітити теріторію і текло з-під гумки ДПКВ що під правою кришкою. Справа проста: намазав герметиком і все, але свяченного оцетного ABRO в нас не знайти, тому пройшов не одну спробу поки не придбав Viktor Reinz. Доречі, при зніманні правої кришки не потрібно зливати моторну оливу чи класти мот, достатньо того, що мотак стоїть на боковій ножці.
але вона, на щастя, не знадобилась бо всі сальники та орінги в дуже гарному стані. Щоб не розбирати пів мотака при заливанні антифрізу, при розбиранні відкручував тільки нижнє кріплення пластику радіатора, перетискав шлангочку від бачка (ну і фіксатор кришки радіатора теж треба відкрутити) і тільки потім зливав антифріз з системи.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Всім привіт! Вжe котрий місяць не можу зібратись думками та написати ось цей пост)) Отже... Ще під час зимового ТО були помічені трішини на гальмівних шлангах біля фітінгів при супортах, які за літо переросли вже далеко не в тріщинки
а передні гальмівні диски знаходилися такій собі суперпозиції - це коли, одною ногою в смітнику, але викинути ще шкода. Отже, можна було починати підшукувати запчастини. Диски якось знайшлися самі собою, звісно що уживанні, але в стані "майже як нові". Гальмівні шланги спочатку хотів брати армовані, але якось не зміг задушити жабу та взяв теж уживані від мотака 16го року. Все це барахло закинув в дальній кут в очикуванні часа "Х" і настав цей час за два тижні до технічного огляду))) З цього моменту почався квест. Коли вже розібрав мотак, то виявилось, на шлангах з системлю абс, на іншій стороні, не фітінг-банджо, а залізяка з внутрішньою різьбою, як на авто
і мої "умовно нові" шланги моєму мотаку не підходять... Відпущу епос про думки в голові на той момент, бо це занадто довго) Так на що може розраховувати бідний кавасакіст в цій ситуації?! - Армовані шланги Hel, які колись хотів, не знайшов для версії з ABS - Під замовлення. Робить якась польска фірма, але треба надати точні розміри, або відправити їм свої шланги. Кошт складає 40є за шланг до 1 метра, термін виконня - тиждень, плюс стільки ж час доставки туди-назад. - Армовані шланги з алі. Радують цінником в15є але не зміг знайти варіант з різбою, тільки накидна гайка, за якість і терміни доставки доводиться здогадуватись ) - Армо шланги goodridge. Магістралі збираються самостійно, фітінги з'ємні, тому конфіг можна робити який завгодно. На відео в ютубі здаються несерйозними, але пишуть що витримують високі навантаження, головне їх правильно прокласти. Фітінгу з внутрішньою різьбою теж не було в наявності, про те , це не лякало, бо в цьому випадку різьбу можна було б просто приварити аргоном)) Майже зупинився на цьому варіанті але... -Уживанний оригінал. Шукався паралельно іншим варіантам, ну і звісно не з єпохи мамонтів. Знайшов повний комплект 22го року і замовив його практично не розглядаючи (просто побачив металеві трубочки - значить воно). Наперед напишу, що шланги вдалося поставити, але малою кров'ю не обійшлося, бо довелося розбирати пів мотака
Шланги від нових версусів мають дві суттєві відмінності: 1- магістраль тепер нерозбірна, металеві трубки опресовані разом з гумовими шлангами і як щось станеться то міняється вся лінія. 2- в нових версісах, помпу абс ,скоріш за все перемістили поближче до двигуна, таким чином магістраль від переднього супорта десь на 4-5см коротша і по-іншому підведена
а задня довша і має більше кріплень. Трубки цих двох гідроліній ( які йдуть від супортів) доводиться перегинати біля помпи і трохи розгинати фітінг при задньому супорті. Як би при заміні заднього супорта взяв nissin то задню магістраль перегинати не доведось. З кріпленнями шлангів ніяких проблем не має - десь щось знімається , щось ставиться і все ок. Всі інші шланги стають без проблем, тільки фітінг заднього мастер-циліндра треба трохи розпрямити))
На заміну гальмівних дисків в той день сил вже не вистачило, тому переніс цю процедуру на день тех.огляду. Не бачу сенсу тут щось розписувати по заміні дисків, можу сказати тільки одне, що після їх заміни, гальма просто не впізнав і старе залізяччя викинув в смітник без жалю:) Дякую, що дочитали))
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения