Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 858 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Koshatina писал(а):
От я саме так себе відчувала хоча вже на той момент мала кілька років досвіду їзди на власному моті, та і пасажиркою теж на різних каталася, і сказати, що я не вмію їздити, в т.ч. другим номером, не можна)
Маю думку, що досвіду багато не буває. Коли пересів з совкоцикла на інжекторний Геон Турер, то вважай знову почав вчитися, бо інжектор після карбів здавався різкий як понос, і ще...як мені здалося, то інжектор гальмує двигуном теж сильніше ніж карби, тому з ручкою треба набагато делікатніше поводитися. Після Турера, з Версісом проблем не виникло - с перших метрів наче рідний, але до сильнішого гальмування двигуном трохи треба звикнути. ПиСи: Не знаєш як відволікти пасажира від сірих роздумів?! -Пересмикни ручкою)
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Goldbandit писал(а):
Маю думку, що досвіду багато не буває. Коли пересів з...
Так мова про досвід,в першу чергу, їзди на тому версісі пасажиркою) Тобто не нуляча ж сіла)
Зарядка на сібісі в мене така сама стоїть, норм тєма) А от розширювач підніжки цікаво побачити, що там вийде і як воно на чому кріпиться) бо китайці обнагліли вкрай зі своїми цінами
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 858 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Випадково дізнався з ФБ, що недалеко від мене знаходиться Замок Чоха - місце яке окутане міфами, містикою та таємницями. Тут знімали фільми, проводять квести, турніри, фестивалі, та багато чого іншого. То чого чекаємо, поїхали зробимо собі мотодень?!
Без екскурсовода в замок не пускають, але й без нього нічого не побачиш. Про кожну кімнату екскурсовод розповідає якусь трагічно-містичну історю. Розповідає цікаво. Кімнати замку не такі великі як хочеться бачити, але це пояснюється тим, що замок має в стінах багато схованок, та безліч секретних проходів ,частиною яких ми походити та втілити в реальність мрію дитинства))))
Тим часом на маленькій парковій зоні замку почався якийсь двіж: почали з'являтися діти та дорослі в різних костюмах щось до типу " темних сил" , Адамсів ,та схожої тематики
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 858 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Адршпах, або як ще його називають "Скельне місто". Людей тут багато, тому купувати квитки та бронювати паркінг, краще завчасно через інтернет. Але для мотака містечко на паркінгу знайшлося навіть без "броні",
а ось за квитками довелося постояти в черзі майже годину. Мені вже довелося бути в схожому місці, тому "коло для прогулянок" якось не дуже дивує, але якщо вперше потряпляєш в такі місця, то ефект "ВАУ" гарантований.
Тут треба ходити, багато ходити, бо воно того варте і ми скористалися цією нагодою, та зайшли так, що на паркінг нам довелося повертатися потягом) Додому повернулися тільки в першій годині ночі. Пробіг: 412км
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 858 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Щось погода цього літа нас тут не радує, бо нескінченний вітер та дощі, дощі й дощі не дають спланувати хоча б маленьку кількоденну подорож. Прикро, бо два місяці літа вже пролетіло.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 858 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
ODO 60570km Ремонт. В голові міцно засіла думка, що треба зайнятись мотаком: замінити колодки, гальмівний диск та трохи обслужити мотак, але тиждень виявився якимось не таким і все що робилось, само-собою, виходило "через дупу". Буває... За артикулами колодок, заглянув до бортовика Юри Bodteka, тільки якось не незбагнув, що передні праві і ліві комплекти колодок різні та замовив два правих. Дякую продавцю, що помітив мою помилку і мені приїхало те що треба, задно й зірку замовив. Передніх колодок ще достатньо, але відклав їх в сторону та поставив нові для тесту, почистив супорти та обслужив направляючі.
З задніми колодками теж виникла проблема бо маркет ругався, що шуканий артикул мені не пасує та пропонує колодки зовсім іншого вигляду, тому довелося шурувати в гараж, розбирати і дивитись, що саме стоїть на мотаку . Виявилося, що маркет має рацію. Поки розбирав/збирав, помітив що задній супорт хворіє: від пильовика направляючої залишилась одна назва
Паралельно знайшов гальмівний диск, хоч уживанний, але в гарному стані. Ось коли диск приїхав, то зрозумів, що цей тиждень дійсно "не мій". Не знаю куди і як дивився - диск виявився від третьої генерації і більший від мого на 30мм. Хоча, його можна було повернути, але я рішився ставити його і мене вже було не зупинити. Всі болти диска жирно сидять на червоному фіксаторі, чи то з завода так чи ні -хз, але розкрутити це все секас ще той))
Власне, щоб все зібрати до купи, треба переробити один-єдиний елемент, але просто підняти на 15мм без примірки не спрацювало, тому довелось переробити ще раз. Передню частину супорта довелося підняти аж на 27мм, задню +18мм. В результаті маємо таку залізяку(ліворуч)
Перевірив підшипники колеса, а вони дають перші симптоми початку кінця: зі сторони гальм хрустить, зі сторони зірки має мікролюфт. Витягнув, подивився ...
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 858 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Voyajer писал(а):
Оу. А не стрьомно такі модифікації гальмівної системи без розрахунків і випробувань робити?
Ні! Цю модифікацію зробив сам завод починаючи з третьої генерації. Можна було б піти іншим шляхом та замінити супорт на ніссін і все стане як рідне, бо колесо та маятник ті самі до сьогоднішніх днів
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Цікаво було почитати) Добре, коли руки з потрібного місця А стосовно супорту, ремкомплекту, покупки б/в і співвідношення цін - то так, за кордоном дійсно простіше придбати б/в запчастину, ніж ремкомплект. Нажаль, тут б/в запчастини коштують набагато дорожче ніж ремкомплект, або як мінімум в ту ж ціну (в 19 році на Диверсії чоловіка мали такий же прикол з заднім суппортом, то б/в в невідомому стані коштував 900 грн, а ремкомплект оригінальний ямаховський 700 грн). Бо заплатити більше, не знаючи, чи воно взагалі робоче, а якщо воно робоче - як довго ще "походить", то вже краще відновити все ремкою)
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 858 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Придбав хагер. Ставив такий на Турер, але в цей раз вибору кріплень до маятника не було, було тільки універсальне. Універсальне - це коли однаково добре НЕ підходить до жодного мотака. Так чи інакше, саму пластину кріплення до маятника треба доробити/переробити з врахуванням попереднього досвіду. Початок як завжди - вжих-вжих і залізо вже знає своє місце
Ця пластина чомусь тонша, тому додав невеликі підсилювачі з двох сторін. Кронштейн крила(хагера) с торців закрив, бо в трубки попадає вода і потім ще тиждень дзюрчить рудим
Але почекайте!.. Гаражна творчість ще не скінчилася, бо в будівельному магазині, раптово натрапив на шмат (мабудь) акрілового скла сірого кольору і розлучитися з ним більше не зміг. На швидку руку намалював шаблон, підправив та порізав скло, тільки с вигинанням довелось попотіти.
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Goldbandit писал(а):
Саме так - грів феном, а напівгруглою основою стало велике відро/кастрюля
Дуже гарно получилось і фабрично) Ми з чоловіком на мої попередні мотоцикли виготовляли таким чином вітровик, на Стіда і на Юбра, а ще він на Диверсію такий робив. Але з власного досвіду - потрібно оргскло радянського виробництва, бо сучасні з епіцентру якісь не такі, вони екструдерні, погано прогріваються і починають тріскатись буквально за пару виїздів. А ви яке використовували?
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 858 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Koshatina писал(а):
...бо сучасні з епіцентру якісь не такі, вони екструдерні, погано прогріваються і починають тріскатись буквально за пару виїздів. А ви яке використовували?
Було в мене 3мм скло з епіцентру, вигинав для Турера. Перший раз був невдалий і скло тріснуло, з другого разу щось вийшло, але на одному отворі для кріплення під час сверління зробив скол та невелику тріщинку. Тріщина далі не пішла , навіть через 10к км Це сіре скло 4мм, за властивостями, задається, таке саме, прогрівається теж погано. В цьому випадку грів з двох сторін, на першій швидкості фена, на відстані 5-7см, ліву і праву сторони вигинав окремо(так зручніше). Ну а там подивимось як воно себе покаже, бо навіть ще не виїджав)) ПиСи: доречі, чого це на "ви"? Ми тут всі свої
Зарегистрирован: 19 май 2012, 07:33 Сообщений: 474 Откуда: г. Хмельницкий
Мото: Honda Steed 400
Возраст: 32
Тел.: 0965661304
Имя: Дарья
Goldbandit писал(а):
Ми тут всі свої
Та да, це все кляте виховання Епіцентровське скло в точках кріплення почало крошитися і пускати павутинку. І воно навіть якщо по ньому щелбана дати звук давало такий звонкий. Совкове скло якесь більш тягуче, і звук глухий, і ніколи ніяких павутинок. І гнеться легше і рівномірно. Плануємо ще на сібіху зробити ще є шматок 4 мм совкового.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 858 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Koshatina писал(а):
...Епіцентровське скло в точках кріплення почало крошитися і пускати павутинку. І воно навіть якщо по ньому щелбана дати звук давало такий звонкий. Совкове скло якесь більш тягуче, і звук глухий, і ніколи ніяких павутинок...
Сьогодні врешті-решт виїхав. Незважаючи на те, що просидів 600+км за кермом авто, 150км на мотаку зайшли як ковток свіжого повітря. Скло протестував майже у всіх умовах окрім оффроаду. Чогось боявся що сірий колір скла буде перешкоджати - але все супер, а також начебто велика висота шиби виявилась не такою й великою і можна було б ще накинути декілька сантиметрів бо з піднятим візором трохи надуває в очі (вітровик зараз на рівні підборіддя). Тепер, нарешті можна їхати хоч 130км/год, хоч 160 і не затискати булками сидіння
Про погане: по приїзду зняв вітровик і по отворам теж пішла павутинь тріщин. Отже заводських гумових шайб тут недостатньо
Зробив так ,як робив на Турері. Отвори разсверлив до 12мм і в них вставив гумові втулки висотою 8мм зроблених бензошлангу, подивимось як воно себе покаже в такій ситуації
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 858 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
У цього рішення є ще один маленький плюс - верхні гумки робиш довшими за нижні і можна регулювати нахил скла. Нажаль, з цим склом знову нічого не вийшло бо тріщини йдуть все одно. Не такі великі але йдуть... Знайшов сайт виробника ,щоб подивитись, що воно за матеріал такий - ПОЛІСТИРЕН. Зараз гумки зточив до 5 мм, просто щоб центрували скло, та прикрутив через металеві пластини з гумовими підкладками з камери
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения