Всім мої вітання. Вирішив своєму конику теж завести "блох в світері" (blog in Twitter). Тобто БЖ. Оскільки мот у мене вже пів-року, і по ньому було дещо зроблено - перший пост буде "многабукф". Зразу попереджую – в деяких моментах присутній лютий «колхозінг», тому подальший перегляд даного БЖ перфекціоністами та виробниками даного мота небажаний Всі фото - в вигляді мініатюр, клікабельні. Але по порядку… Восени 2020 року став власником Твіна 2019 р.в. Екземпляр - не простий, а трохи прокачаний (встановлений новий двигун з кітом на 300 кубиків, "запиляною" ГБЦ і втановленим PWK-30. За пророблену роботу (а також за терпіння під час відповідей на мої ідіотські запитання і за допомогу при переєстрації) – окрема подяка Євгену Rajk. Загальний пробіг на момент придбання становив 11600 км, з них пробіг нового мотора - 700 км. На той момент всі рудименти, що мали відпасти (хвіст, щиток цепки, піддсвітка приборки) – вже відпали ) До свого нового місця проживання Твін добирався так: Наступного дня був зібраний і виведений на першу прогулянку: На протязі двох тижнів був розварений і встановлений на місце «хвіст», а також придбані і взуті нові «тапки» Deli Tire SB-117 (основна експлуатація мотоцикла – асфальт і дуже лайт ендуро по сухому грунту). Також була замінена лампа головного світла на іншу, з більш правильною СТГ.
А потім настали холоди, кататися вже було некомфортно (ке-кхе), і з’явився час на деяк доробки. Були замінені гальмівні шланги на армовані (з невеликою зміною траси), замінені задні гальмівні колодки (передні виявилися в пристойному стані). Також були замінені манжети (сальники) підшипників переднього колеса.
Масло в моноаморті замінив на Fuchs 2.5W. Також під заміну пішов верхній сферичний шарнір моноаморта (був присутній люфт). Замість нього в даний момент запресований трошки модифікований поліуретановий сайлентблок від «Спринтера», але вже підібрав і придбав сферичний шарнірний підшипник. Залишилося лише переточити втулки.
Далі був демонтований маятник, випресувані і перемиті/перемазані голчаті підшипники. З транспортерної стрічки виготовлений слайдер цепки (в продажу не знайшов):
Потім прийшла черга глушника. Заклепки були висвердлені і замінені на болтові з’єднання (приварив гайки зсередини). Набивка замінена на керамічну, глушник зібраний на високотемпературний герметик. Звук став значно приємнішим.
З-за нештатного монтажа карбюратор був зміщений назад. З моєї точки зору це не зовсім правильно (додаткова довжина впускного колектора не є гуд), була ймовірність підсосу повітря на з’єднанні фільтр-бокса з карбом, та й трос газу заходив в карб під кутом (що інколи викликало «зависання» обертів двигуна). На Алі був знайдений перехідник 45х49, і карбюратор був встановлений на належне місце.
На мотоциклі була встановлена цепка DID 520HV, з-за величезної ширини котрої вставка лопушки вигризлася за 600 км. Цепка була замінена на DID ERVT, вставка відреставрована поліуретаном (фото ловушки - не моє, надане кимось з камрадів.) Попутно замінив повітряний фільтр.
Під час покатушок звернув увагу на перманентний недогрів двигуна. Стоковий термостат, налаштований на 60 градусів, замінив термостатом від Бенеллі ТНТ300. Радикально це не допомогло, але градусів 10-15 температури на трасі добавило.
Наступною доробкою в стилі «Квадратіш. Практіш. Гуд.» став захист цепки. Матеріал – 3 мм алюміній, інструменти – «болгарка», молот, здоровенні лещата. В місці найбільшої амплітуди коливань цепки добавив накладки з поліуретану (бо інколи цепка чиркала). Паралельно замінив підшипники в роліку на «мейд ін Жапан».
Ну і крайньою «доробкою» було встановлення додаткових фар з чіткою СТГ (оскільки рідне світло – ну ніяке) [youtube]https://youtu.be/1CLT2-R9bV8[/youtube] На даний момент пробіг 12626 км. На 12600 замінив масло в двигуні (Fuchs 10w50) та фільтр (HiFlo HF112). І відкрив сезон.
Але в загашниках ще немало задуманого, придбаного, зробленого… Так що, сподіваюся – «Далі буде…»
Нарешті народилась гарна тема, з цікавими та потрібними доробками, з задоволенням читав та дивився світлини, власникам Твінкаму такі підробиці стануть в нагоді. Корисний досвід буду читати.
Нарешті народилась гарна тема, з цікавими та потрібними доробками, з задоволенням читав та дивився світлини
Дякую! Навздогін (згадав, але редагування першого поста вже недоступне): - була замінена свічка на Denso Iridium IUH27; - штатні круглі дзеркала замінив на прямокутні сферичні. Огляд став значно інформативнішим; - із-за пошкодженого скла одного з вказівників поворотів задні вказівники були замінені на не рідні, з дублюванням стоп-сигнала. В майбутньому ці дублюючі "стопи" хочу зробити "блималками", щоб краще привертали увагу. Ну і попутно виконувалися дрібні роботи(паливопровід силіконовий, паливний фільтр, гальмівна рідина, супорти відревізовані, корпус акумулятора відреставрований, і т.п.) - всього вже й не згадаю
Пробіг 12650 - заміна масла в вилці. Процедура абсолютно не складна. Поки пера в траверсах - ключем на 22 відпустити пробки, далі вони йдуть "від руки". Половину часу забрав сам процес зливання масла з вилки (в гаражі прохолодно). Масло в перах було чорненьке, але без розводів: Заливав Fuchs 5w, по 480 мл. в перо. Після заливки "прокачав" пера в вертикальному положенні, закрутив пробки і звбрав все. Часу катнутися, на жаль, вже не було.
Подскажите, пожалуйста, модель лампы. И ещё интересует установка. Всё стало в штатные разъёмы или пришлось резать проводку на лампе?
Лампа отакого плану (їх в такому корпусі безліч, що в Україні, що на Алі) https://avago.com.ua/p1333723427-svetod ... hFEALw_wcB Різати нічого не довелося, стає в штатне місце, підключається штатним роз'ємом. Світло "не фонтан", але, принаймні, є СТГ на ближньому.
Свого часу сферичний шарнір в верхній головці аморта був замінений на сайлентблок. Ніяких нарікань щодо роботи після такого "тунінху" не було, але руки свербіли... Оригинальний шарнір я знайти не зміг. Але в процесі пошуку наткнувся на радіальні сферичні підшипники. Найближчим зп параметрами виявився GE 15 LS (закритий, з канавками для змазки). Він має такий же самий зовнішній діаметр, як і оригінальна опора (26 мм), але трохи вужчий, і внутрішній діаметр не 14, а 15 мм. З цієї причини були замовлені інші втулки: Набив в канавки змазки і запресував підшипник на місце. З-за того, що він трохи вужчий - довелося перед ним вкинути у "вухо" амотритзатора шайбу діаметром 26 і товщиною 1 мм в якості дистансера (на фото не потрапила). Зібрав, поставив. Буду спостерігати, як воно себе покаже. До речі, сайлент зовсім непогано себе там почував: Напрягала думка, що він може "гризти" болт. Але болт виявився без щонайменших слідів зносу.
Поки нормальні люди "ловлять" перші теплі деньки і катають в задоволення, я колупаюся в гаражі. Але теж в задоволення Оскільки (на мою дилетатську думку) з технічної сторони я Твіна "причесав", то захотілося йому трошки "підфарбувати губи". Помаду замовив на ABGraphics, тіні - в Піднебесній... Було так:
"Приколхозив" двопортову зарядку з Алі. Звичайну, не квікчардж: Заявлена як "waterproof". Працює лише при запущеному двигуні (вплинула паранойя "висадженого" акумулятора). Ну і парочка просто гламурних фото після мийки
Якось трошки підзабув, що треба щось писати. Оскільки прийшов час чергового ТО - виправлюся. Пробіг 14700 (з них двигуна - 3 "з хвостиком") Масло - Fuchs 10w50, фільтр - Mahle (з пружинкою). Інтервал заміни - 2к. З моменту останнього запису в БЖ встиг поставити вітрове скло від Грандтура, зварити (і випробувати) простеньку багажну систему під текстильні кофри. Фото викладу пізніше. З неприємного - таки відбило цепкою саморобний захист. Треба радикально підійти до питання його проектування. Мот проблем не доставляє. Їдемо далі.
От непомітно і пройшов рік мого з Твіном співіснування. І 5 тисяч кілометрів доріг півдня і центру України. На "дальняк" я так і не відважився (та й обставини заважали), але й "по місцю" мот приносить поки що тільки позитивні емоції. По техніці розповідати особливо нічого. Всі модифікації (окрім захисту цепки) виявилися дієздатними. Нічого не відпало, жодного разу не заглох. Єдина проблема - чомусь потік лівий радіатор в районі верхнього кріплення. Був заклеєний з армуванням, відгідравлений і після ремонту вже пробіг десь 500 км - без питань. Взимку я не їздок, так що в найближчих планах - постановка на стапель, ревізія всіх підшипників, протяжка гайок, регламент і консервація до наступного сезону.
Зарегистрирован: 23 май 2020, 00:00 Сообщений: 2 Откуда: Луцьк
Мото: Geon Dakar TwinCam
Возраст: 30
Имя: Ruslan
Привіт!
Поділись, будь ласка, параметрами сайлетнблока, який ти встановлював. Круто, якщо зможеш подивитись каталожний номер, щоб замовити. У мене теж з'явився люфт. Після недовгих пошуків - зрозумів, що сферичний підшипник на заміну можна знайти хібащо разом з новим амортизатором )
Поділись, будь ласка, параметрами сайлетнблока, який ти встановлював. Круто, якщо зможеш подивитись каталожний номер, щоб замовити.
Брав ось цей, поліуретановий: https://polycraft.prom.ua/p1073176939-p ... tojki.html На наждаку вкорочував внурішню втулку (вона на 2 мм довша, ніж потрібно). Як на мене - то вкорочувати треба так, щоб по обидва боки сайленту влізло ще й по тоненькій шайбі (щоб не гризло раму). Також для полегшення запресовки з однієї сторони практично під "нуль" знімав бортик. Пресував на рідке мило. В саму втулку закладав консистентну змазку (все-таки сайлент там працює не в зовсім штатному режимі і трохи на осі провертається).
RuslanBadCat писал(а):
У мене теж з'явився люфт. Після недовгих пошуків - зрозумів, що сферичний підшипник на заміну можна знайти хібащо разом з новим амортизатором )
Варіант з сферичним підшипником ковзання і новими втулками під нього - трохи затратніший по коштах і по часу, але виявився повністю працездатним. За сезон - люфт відсутній.
Сонце потихеньку піднімається все вище, а значить - скоро час пересідати на 2 колеса. Тому в неділю втік з дому і трохи погайкував. Нарешті приїхали шайби потрібної товщини, і зміг відрегулювати клапани. Правда, ледь серце не стало, коли побачив, що при провороті колінвала - розпредвали не обертаються. Виявилося - цепка злетіла з шестерні колінвала. Довелося погратися (все-таки досвіду таких робіт не мав), але все закінчилося хепі-ендом. Болти бугелів затягнуті моментом 12 Нм, зазори вдалося вивести отак (в дужках номер шайби. Для історії і для себе):
EX L-0.23(1.575) R-0.21(1.55) IN L-0.16(1.65) R-0.13(1.675)
Стан шийок розпредвалів і постелі/бугелів мене порадував. Ніяких задирів, рисок і т.п. - не помічено. Також мені не подобався звук вихлопу, хотів його зробити тихішим. Довелося познущатися над штатною начинкою глушника. Доварив до штатного вихлопного патрубка шмат труби 3/4, нарізав щілин, заглушив з сторони банки і вварив на своє місце. На жаль, фото додати не вдалося, будь-які спроби додати посилання з piccy чи з postimage розбивалися об помилку форума"Не удалось определить размер изображения" Набив глушак керамічною ватою, зібрав на герметик і гвинти під 6-гранник. Завів (так-так, мотоцикл завівся навіть після моїх знущань). Звук вихлопу відверто порадував. Замінив паливний фільтр, паливопровід, повітряний фільтр. Ще 1-2 вихідних - і можна буде виїжджати ) Загальний пробіг мота 17540 км, з них двигуна - 6600. Їдемо далі.
Слава Україні! Якось знову зовсім забув за БЖ. Буремні часи примушують думати про інше... Але тим не менше - треба жити далі, тому декілька строчок черкну. Твін зараз використовується в якості транспорту по асфальту, взутий в Сіраки. Проблем не створює від слова "зовсім". Зараз вже пробіг 19 т.к. (з них 8 т.к. - з новим, апгрейженим мотором, історія - в першому пості теми). Від останнього запису в БЖ по мотоциклу виконувалися регламентні роботи (масло/фільтри/цепка) і всякорізний дрібний тунінх: був замінений тримач телефона (тепер з безпровідною зарядкою - зручно). Також були замінені задні вказівники поворотів (ті, що поставив раніше - виявилися неякісними, правий поплавився від вихлопу), тепер стоять вузенькі. Під них замінив і реле поворотів на регульоване. Трошки переробив багажну систему, тепер вона жорсткіша, з підтримкою кофрів знизу. Практично поборов провал при різкому відкручуванні газу і "плавання" обертів ХХ (нагадаю - карбюратор PWK) Ну я сьогодні нарешті приїхала нова ведуча зірка, PBR 2116 14 18NC. На шліци стала ідеально, а от фіксатор довелося трохи розпиляти - відстань між гвинтами більша. Попередній експеримент зі спробою поставити JTF 1908-14 виявився невдалим. Кількість шліців, діаметри ЦО зпівпали, а от профіль шліців - ні. Ну власне, і все. Хоча, ні. Свого часу забув написати, що в минулому сезоні умудрився "прилягти" на лівий бік і зламати кронштейн, на якому тримається дзеркало. Цей крошнтейн - єдине ціле з корпусом курка зчеплення. Курок в зборі поставив якийсь копійчаний - і зчеплення стало комфортнішим просто на порядок. На жаль, не запам'ятав модель мотоцикла, від якого був взятий курок. Ну тепер точно все. Їдемо далі.
Приїхала з АЛІ оця гальмівна машинка: https://www.aliexpress.com/item/3294671 ... 1802q7NVl6 Поставив. Стала на 4+ (трохи негарно проходить гальмівна магістраль), але значно комфортніша за стокову. У мене пальці не як у піаніста, тримати вказівний і середній на курку було трохи дискомфортно. Зараз все так, ях хотілося. Ну і зробив чергове мале ТО. Масло Fuchs Silkolene PRO 4 10W-50 та фільтр HiFlo HF112. Пробіг 19460 (з них двигуна - 8400). Їдемо далі.
Всім привіт, всіх з різдвяними та новорічними святами! Три місяці, як мот стоїть в гаражі на консервації. І перед вихідними здалося, що йому там сумно. Захотілося трішки біля нього пововтузитися, приділити йому уваги. В результаті - перемиті і перемазані всі підшипники (маятника, аморта, коліс, колонки). Вимита і змащена цепка. Відревізовані та обслужені супорти. Замінене масло в амортизаторі і вилці. Виготовлений новий слайдер, перепакована ловушка цепки, обслужений повітряний фільтр. Замінена гальмівна рідина. Масло і антифриз не міняв - свіжі. Завівся мот без проблем, навіть радісно ))) Всі роботи рутинні і багато разів описані, тому фото не робив. Пробіг 20140 т.к. (з них двигуна 9100). Твін готовий до сезону 2023. Ідемо далі.
Незважаючи на те, що я пересів на Версіса - Твін залишився в гаражі. Син виявив бажання відкрити категорію "А" і попросив не продавати мота, допоки не здасть. Тобто залишити поки що в якості "парти" для навчання. Ага, знаю я це "поки що" Поставив ведучу зірку на 13 зубів, щоб був не такий "смиканий". І Геончик продовжив бігати польовими дорогами (на ДЗК малий до отримання категорії виїжджати відмовляється. Правильний )) Сьогодні поїхав здавати "на права". Ну, тримаю кулаки. P.S. Потік другий радіатор. Правий. В тому ж місці - тріщина по соті навпроти кріплення. Двокомпонентний клей + армування Х/б тканиною витання вирішують надійно. Пробіг 20340 (з них двигуна 9300). Їдемо далі.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения