Ага! У меня бывает такое: все сделал, молодец, делал бы дальше - уже и крышку короба возд.фильтра в руки взял... Ан нет, давайка еще чуть дотяну все болты. Хрусь Отделался легким испугом - заскочил в гараж на 10 минут, включил спокойную фортепианную музыку и легко выкрутил обломок плоской отверткой, накернив предварительно бороздку . Такша музыка тоже важна, если нужно сделать аккуратную и тонкую работу - надо включать добрую и мелодичную музыку. За неделю найду оригинальный болт, не найду - без проблем подберу подходящий из своих запасов.
На вихідних випало кілька годин "холостяцьких", а на вулиці дощ - зайнявся тим, на що завжди не вистачає часу, а руки чешуться.
А саме - заміна ще заводської охолоджуючої рідини. - в принципі, міняв даремно - чиста та прозора, ніяких слідів помутніння після одного сезону та 5500 км пробігу. Поміняв на ipone radiator liquid синій, звичайно з промивкою системи (тричі прогрівав двигун до спрацьовування вентилятора).
Для заміни антифризу необхідно зняти пластиковий фальшбак та декоративну накладку на розширювальний бачок - все досить просто і зрозуміло, ніяких питань по ходу роботи не виникає. Розширювальний бачок треба знімати і промивати окремо, оскільки з радіатором він сполучається лише по досягненню в системі тиску у 1.4 атм. Зливати гарячий дистилят можна відразу, просто аккуратно викручуючи нижній зливний болт і дозволяючи гарячій воді цвіркати з під його різьби. Після промивки - бажано замінити мідну шайбу-прокладку на нову.
Бортовий журнал практично порожній - Pulsar веде себе бездоганно і писати особливо немає про що. За цей сезон я навіть 5 тисяч не накатаю, вже бачу. Наразі загальний пробіг 9100 (4100 у цьому сезоні). Повернувся з невеличного пробігу до Світловодська - містечко на дальному кінці Дніпровського "моря". Зауваження - дуже короткі ходи підвіски, задній аммо вибиває з моєї тушки усі нутрощі на "нормальних українських дорогах містечкового значення". Але байк витримав усі жахливі ями, в які я все ж вскакував (спасало лише відгальмовування до самої ями, ендурна стійка і різке відкривання газу вже перед самим "проваллям". Зате 200 км по Харківській трассі на зворотньому шляху - ооо, це його стихія. Ідеальний асфальт, тиха робота двигуна, жодних вібрацій. крейсер 100 кмч з нормальним запасом ручки. Порадував загальна витрата пального - рівно 2.5 літра на сотню (при чому, по дуже різному покриттю з дуже різною швидкістю). На 150сс Keeway у мене не виходило нижче 2.6 жодного разу.
До речі, для нечастих та недалеких дальняків (а мушу визнати, 200сс Пульсарка - то "палубний винищувач малої дальності" ), для себе зрозумів, що кофри мені не потрібні (не подобається, як кофри змінюють стрімкі обриси стріта). Достатньо рюкзачка + еластична сітка-павук:
Ще пару тижнів, і Pulsar, добряче викупавшись в моїй увазі, шампуні та силіконі - займе почесне місце на заслужену зимовку. Чудовий байк, жодних думок про його апгрейд на щось потужніше та дорожче поки не виникало.
Тим часом (визнаю, поспішив, зважаючи на настільки теплий жовтень) - Пульсар вже впав у зимову сплячку. Підготований повністю до весни, заправлений, змащений, насиліконений. Лише поставити фільтр оливи та набулькати 1.2 літра оливи .
Пробіг за цей сезон вийшов зовсім невеликий - лише 4300 км, але зважаючи, що на 90% це дім-робота, то НАКАТАВСЯ. Загальний пробіг 9300 км.
Стан байка - запросто можна зплутати з байком "тільки з коробки"
Набігав 15 тисяч за 3 сезони, в середньому так і виходить 5 тисяч за сезон.
за 3 сезони ще більше переконався у вдалості свого вибору - розхід в середньому 2.7 на сотню, жодних проблем немає, легкий, досить швидкий, "зібраний", чудові гальма - ідеально для міста та міжряду Гума рідна і особливого зносу немає. За 15 тисяч підтягнув рідний ланц на один "клік" - просто обслуговую ланц кожні 500-700 км пробіг (мені воно в кайф).
"трабл" був лише 1 - перегоріла рідна лампочка (ближнє світло постійно ввімкнуте конструктивно). Все ще закоханий в цей байк:
Привіт, друзі! Почав готувати до сезону Пульсар - вірніше, він був підготований ще з осені, залишалося лише поставити фільтр та залити мастило - все решта вже заготовано заздалегідь, включаючи повний бак бензу, змащений ланц і т.д. Мав трохи вільного часу вчора - тому не полінувався зняти бензобак і підрегулювати зазори клапанів. за 15К пробігу зазори лише трохи збільшилися. Мануал рекомендує 0.05 впуск і випуск, але я виставив трошки більші: 0.06 на впуск \\ 0.08 на випуск - імхо, так надійніше. можна було не лізти з регулюванням, зазори практично не збились за 15 тисяч пробігу (приблизно 0.1 на випуск і два впускних з різними зазорами - 0.4 та 0.7). Не сподобалось, як трохи прокручуються 3 з 4 гвинтів кришки клапанів. ніби не зірвана різьба, але не затягуються а просто крутяться далі. можливо варто посадити на синій фіксатор різьби і не паритись.
Повітряний фільтр по мануалу вже час міняти, але він ледь сіруватий - думаю ще сезон хай поїздить. Аналогічно паливний. куплю їх заздалегідь і поміняю обидва при нагоді (сподіваюсь, нагоди не трапиться - і знімати бак\ейрбокс, щоб достатись до гвинтів кришки клапанів не доведеться )
Таки купив та встановив повітряний та паливний фільтр. Після тривалої поїздки трохи чути шелестіння клапанів. Дуже тихо, може так і треба - але все ж якось згодом ще раз відрегулюю.
До речі! Спробував взяти мастило для мота улюбленого бренду Neste Oil і тепер у мене у всій техніці усі рідини саме цього не особливо відомого в Україні бренду ) - https://www.neste.fi/product-datasheets ... ?dsLang=en
Нарешті знайшов час приділити кілька годин уваги улюбленому Pulsar NS200. Зважаючи, що у мене випало з сезону майже 2 місяці (травма руки) - за цей сезон накатав лише 3500 км. Йде спати до весни з загальним пробігом в 18.5К
Неочікувано, незаплановано, але.... збираюсь виставляти Пульсар на продаж. Якщо комусь цікавий надійний, невибагливий байк у стані "пройшов 18.5К обкатку" - welcome. З ціною думаю домовимось. Байк не готувався на продаж, законсервований до весни. Замінені витратні матеріали (фільтри), масло залиємо вже разом з майбутнім власником - і хай щастить не менше, ніж мені з ним. Чудовий байк, взагалі не планував його продавати. Але отримав пропозицію, від якої не можливо відмовитись
Вітаю нового власника чудового мотоцикла. Що важливо - ІМХО обидва процеси - і купівля, і продаж - мототехніки повинні приносити радість. Пульсар попав в чудові руки . Хай щастить обом! Для мене ця сторінка вже перегорнута і час рухатися далі. Який мотоцикл буде наступним - червоним=синім/жовтим/зеленим - та будь-яким, якщо він білого кольору . Далі буде...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 20
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения