Звернувся б до майстрів але немає до кого всі лиш кажуть а зробити ніхто не береться бо немає нівкого компа щоб все настроювати є лиш OBD 2 а ним лиш нюанси можна виправити
Зарегистрирован: 08 май 2021, 22:34 Сообщений: 23 Откуда: Винница
Мото: Benelli TRK 502X
Возраст: 34
Имя: Александр
Не знаю, чи така сама причина, але у мене на геон скрамблер 250 була аналогічна болячка. Заміна свічки на нову якісну, не допомогло. Проблема вирішилась після заміни котушки запалювання і регулювання клапанів.
Тоже думав за цей варіант так як у багатьох авто теж є такі самі проблеми і вирішувались заміною катушки . Спробую і цей варіант а там вже буде видно відпишу
Не знаю, чи така сама причина, але у мене на геон скрамблер 250 була аналогічна болячка. Заміна свічки на нову якісну, не допомогло. Проблема вирішилась після заміни котушки запалювання і регулювання клапанів.
Промив дросиль замінив даччик д.з. нічого не помагає або зависають обороти або глохне дросиль виставив на 1 оберт а воздух на 2 . Якщо добавити воздух починають зависати обороти а дросиль на 1.5 об теж саме . Чи навпаки зменшити дросильну заслонку хто що скаже ?
Сегодня тоже чистил дросельную заслонку. У меня она полностью закрыта в начальном положении. А регулировать нужно винтом холостого хода.
_________________ "Кто нашел друга, тот нашел клад"
Промив дросиль замінив даччик д.з. нічого не помагає або зависають обороти або глохне дросиль виставив на 1 оберт а воздух на 2 . Якщо добавити воздух починають зависати обороти а дросиль на 1.5 об теж саме . Чи навпаки зменшити дросильну заслонку хто що скаже ?
Сегодня тоже чистил дросельную заслонку. У меня она полностью закрыта в начальном положении. А регулировать нужно винтом холостого хода.
Да я теж заре зменшив лишив вінт регуліровки дросиля на пів оборота бо щє менше положення глохне при любому вижимі зщєплення не залежно від кількості регуліровки повітря
Промив дросиль замінив даччик д.з. нічого не помагає або зависають обороти або глохне дросиль виставив на 1 оберт а воздух на 2 . Якщо добавити воздух починають зависати обороти а дросиль на 1.5 об теж саме . Чи навпаки зменшити дросильну заслонку хто що скаже ?
Сегодня тоже чистил дросельную заслонку. У меня она полностью закрыта в начальном положении. А регулировать нужно винтом холостого хода.
Да я теж заре зменшив лишив вінт регуліровки дросиля на 1/4 оборота бо щє менше положення глохне при любому вижимі зщєплення не залежно від кількості регуліровки повітря
И если глохнет при полностью закрытой заслонке и не поддаётся регулировки по подаче воздуха вторым винтом, то что то с системой холостого хода. В этой системе есть клапан ХХ , или с ним проблема или забиты каналы от него к форсунке, которые проходят по трубкам через клапан и через заслону.
_________________ Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.
И если глохнет при полностью закрытой заслонке и не поддаётся регулировки по подаче воздуха вторым винтом, то что то с системой холостого хода. В этой системе есть клапан ХХ , или с ним проблема или забиты каналы от него к форсунке, которые проходят по трубкам через клапан и через заслону.
Заслонку виставив на мінімум повністю закрита ,канали провірив все в порядку ,даччик кількості повітря холостого і даччик дросиля замінив і катушку запалювання теж клав другу нічого не допомагає да заміну цих вузлів я відчув але причину так і не виправив звернувся до магазинів з продажу поговорив з людьми то з 20 шт 5 завжди мають цю болячку і кажуть що це все за прошивки бо в них теж люди звертались після покупки то Мото-О їм так само казав залита не дуже якісна прошивка думаю щє на мозги від К-19 казали що там цю проблему виправили але немає щє в продажі запчастин на них. Знайду донора поставлю могар і перекину головні мозги і спробою лиш біда що в мене в городі лиш 4 таких апарати і то всі нові ніхто не хоче знімати хоть вони з боку і їх легко зняти
Всім привіт устранив я нюанси з тим що глохне при скиданні оборотів чи після нагрузки як вижимав зщєплення . Проблема була в ебу ( компютері ) Відправив в одесу в сервісний центр, мені влили нову прошивку на низи і апарт немов другий став і тяга старт розгін став набагато кращє а розхід зменшився заре 2 л / 100 км в середньому плавному діапазоні їзди при нагрузці на мотоцикл з кофрами + водій +-90 кг Так Що кому цікаво перепрошити не пожалієте але в мене стоїть прямоток з geon Xroud 250 і плюс у всьому що дешево .
Зарегистрирован: 03 фев 2019, 22:05 Сообщений: 29 Откуда: Харьковская область
Мото: Lifan Kpt200
Возраст: 19
Тел.: 0976607606
Имя: Алексей
Просто додам, що коли в мене КПТ глохнув, то я трохи викрутив гвинт за заслонці, що регулює подачу повітря в обхід дроселю. Потім виявилось, що були зажаті клапана. Їх відрегулювали і почали зависати обороти. Повернув на глаз гвинт той назад і методом тику виставив так щоб було все нормально
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения