Друзі, привіт! Знайомтесь - мій новий мот - BSE J10
112 кг суха вага, двигун - перевірений часом Zongshen 172й з повітряним охолодженням, але з 4 клапанною головкою, що видає 25кс та 20Нм моменту.
Карбюратор плоскодросельний Nibbi 34mm PWK, алюмінієвий маятник, 120мм задня гума відразу з коробки, передня вилка з перами 48мм - товстелезна! - регульована підвіска - ФастЕйс нібито. Для запоребриків пишуть WP )
ну і ще купа зручних дрібниць (підрамник практично до кінця хвоста, з отворами з різьбою - можна навіть якийсь багажничок приторочити, якщо їхати далеко)
Попереду приємні вечори його складання та обкатки. Брав спеціально в коробці - хочу сам все дотошно-задротно змастити, змінити рідини і т.д.
P.S.: тиждень тому пробував його тестдрайвити - ох яке воно підривне! Реакція на ручку газу миттєва, дуже динамічно вистрілює....після нього стрітовий Pulsar NS200 такий спокійний здається .
Після повної розборки з протяжкою, заміною мастила в двигуні (поки залив "обкаточну" напівсинтетику Repsol 10W40 motosport), у вилці (Repsol 5W), гальмівної рідини DOT5.1 та змащенням хорошою змазкою всіх вузлів - дуже приємно вражений збіркою. Байк на рівень вищий мого попереднього Kayo K2.
Все таке... потужне, з запасом . А враховуючи вагу в 112 кг (все що можна - алюмінієве), то запас там, сподіваюсь, огого.
І доступ! Нарешті можна вільно маніпулювати з усіма вузлами. Майбутнє регулювання клапанів буде взагалі зручною і легкою справою (поки не ліз туди, вже після обкатки).
Повітряний фільтр розміщено зразу під сідухою і сам фільтрбокс непогано ізольовано від бруду і пилу. Змастив фільтр залишками пропитки (трохи "біднувато", найближчим часом не лізтиму в пилюку і змащу краще).
Після кількох кілометрів обкатки - вражений відчутним підривом - карб налаштований чудово (nbibbi PWK 34mm), задня зірка на 49 зубів наче + 20Нм моменту + короткоходна ручка газу = поки звикаю до динаміки розгону
і підвіски..... о, це кайф! - після Kayo K2 підвіски це щось нове ахахахахахахахаха. Треба відрегулювати СЕГ і підібрати налаштування вилки та заднього аморту під себе. Але "крутилки" дійсно змінюють поведінку підвісок і це відчутно (розбиратимусь, що і як троши пізніше - наразі поки байк не оформлений, чекаю доків, ще висовуюсь на ендуро пасовиська звичні мої - обкатую на полі за гаражами).
Здається, цей байк може залишитися у мене дійсно на довго - його характеристик точно вистачить для мого рівня (вірніше, вони значно перевищують поки що мої ).
Інколи мене вганяє в ступор копієчна економія виробників. От і цього разу - приборка моделі BSE J10 Enduro вміє показувати лише нейтралку N. Згадав, що на тестовому байку, який я мацав в мотосалоні (МотоБро), були переплутані контакти і замість нейтралки показувало 1 передачу. З усією повагою до гарантнійних обмежень - тут же розібрав приборку:
Вах. не підключені кабелі до приборки. Відповідна фішка від двигуна має 6 контактів , але в неї сиротливо вставлений лише 1 - саме нейтралка. Знайшов на Промі потрібні пари конекторів, і син підпаявся до контактів та зібрав мені додатковий кабель bolt-on:
Вийшо дещо краще, за заводське рішення . По великому рахунку - індикація передач для ендурика нафіг не потрібна, але я просто не люблю, коли мене з дивної економії лишають без якихось "плюшок". Теперь все чудово працює
Встановив також лічильник мотогодин, пробіг не особливо важливий, а от я здебільшого орієнтуюсь по мотогодинам щодо термінів технічного обслуговування.
Вчора був перший виїзд обкаточний на звичні ендуро-пасовиська. Ух, байк дуже заряджений. Він короткуватий (1410мм проти "повнорозмірних" стандартних 1460мм колесної бази). Але їде після першого Kayo K2 по чітерські . Все ж першим байком я б знову брав щось на кшталт Kayo K2. Тут поки з незвички досить важко точно дозувати газ короткоходною ручкою. але то справа звички кількох тренувань.
Райдер зростом 171 см і вагою 68 кг виглядає на байку так:
Спочатку я думав, що це незручно, але жодних проблем не відчув. В лісі рідко коли потрібно ставати на обидві ноги. зазвичай на бревнах підстраховуєшся за потреби однією ногою. Байком задоволений на 99.9% - все неймовірно радує, крім одного - дикий, бісячий звук вихлопу. Дуже і дуже голосно, і якось "фальцетом" - страшенно не подобається. Буду ставити флейту . Вже розмірковую над цим. Паралельно замовив захист ручок та гріпси. Рідні взагалі не доставляють.
пост короткий - однією рукою не зручно - права в бандажі ще 4 тижні. протупив і маю халепу.
якось саме собою виплило ім'я байку - BSE J10 >> J X >> Джексон
обкатка триває, поки лише 5мг. недоліків не виявлено, байк різкий як понос, шумний як дитячий день народження і дарує купу емоцій.
не в останню чергу - позитивних емоцій для доморощеного мотомеханіка. доступ до усіх вузлів силового агрегата - пєстня (окрім ричажка підсосу карба - там, швидше, траурний марш з елементами дез-метал-гроулу )
регулювання клапанів по зручності взагалі претендує на Нобелівку!
поки не вигуглив точно потрібні зазори для цього мутанта (нагадаю, модифікація двигуна - Zongshen 172FMM-6 - старий добрий 172й але з 4 клапанами - що нібито виводить на 25 кс. і ці клапани відчутно змінили поведінку байку - багаторазово порівнювали з Kovi Lite 250 на 172FMM). поки виставив "класичні" для 172FMM 0.06\\0.08. Що здивувало - на кінцях регулюючих "штирів" - ніби "слонячі ніжки - гирьки", які досить вільно похитуються. можливо зроблено для компенсації нахилу коромисел рокерів щодо тарілочок клапанів (видно на впускних)
Після регулювання все одно присутній ледь чутний цокот, але швидше за все, це конструктивна особливість. находив у мануалах запоребрикових рекомендовані зазори у 0.15\\0.2! але не ризикнув перевіряти такі величезні.
Як сказав мій товариш після кілької виїздів на підйоми на Джексоні після його Кайо Т2 (такого, як був у мене попередній ендурик) - це якась чітерська фігня . Відкривай газ і більше нічого не треба..
Байк - 110% того, що я хотів отримати для покатух.
Далі я накосячив, вивихнув руку і друзі возилися зі мною до пізнього вечора по травматології. Далі 4 тижні без мотоциклів взагалі, навіть дорожного, і без авто. і без купи радощів, які дарує життя двуруким створінням .
Привіт! Дуже дякую! Вже скоро, принаймні на стріті почну їздити . Особливого нагріву не помітив навіть на обкатці (плювався на двигун водою з гідратора) - все в межах норми, але обкатка - не прожарював щоб десь в багнюці в повну дирку в +35. Думаю, не варто ставити радіатор.
Потроху починаю повертатись до ендуро. поки в дуже щадящому режимі, скіли геть зникли - починаємо заново
Набридло таскати номер на рюкзаку, вирішив замовити маленький "скутерний" номер на BSE - знаю, що по ГОСТу не проходить, але... краще так, ніж з номером у рюкзаку.
Здається вийшло досить гармонійно. Перевірив - наче при будь-яких варіантах колесо не чіплятиме номер. Відрізав зайвий шмат хвоста і закріпив "номерочок":
Є дві речі, які мене виморожують - 1. дика вібронавантаженість - ліву руку дуже "сушить" вібрація, якщо їхати по асфальту хоча б 75-80 км\год (на грунті не відчувається) і 2. звук вихлопу. голосно, противно, вже вирішую питання з підгонкою до цієї банки "флейти". Має бути відчутно тихіше
Привіт! Просто кілька привабливих фото на заході сонця .
Мотоцикл просто бімба, хоча ще рано говорити про надійність - лише 11 мотогодин та 260 км пробігу - вважаю, що обкатка вже підходить до завершення і годин з 15 можна буде їхати на повну (аби не страшно було ).
Заміряв розход +/- - виходить близько 6 літрів на сотню. жесть, на Кайо було відчутно менше. Але можливо не налаштований толком карб (є простріли при зкиданні газу з високих обертів). Заводиться з пів-оберту, з цим проблем немає взагалі. Ні з чим проблем немає, в принципі. Рідний ланц потроху тягнеться, але ще юзатиму його довго. Можливо вже комплектом поміняю ланц+зірка, яку хочу спробувати поставити на 45 зубів (стокова 49) - бо перша передача дуже вже коротка. Потужності вистачає з головою, а от на прямих відрізках хочеться мати менші оберти на кожній з передач.
Що мене суттєво дратувало в Джексоні - вихлоп. Але, дякую друзям, підігнали флейту і переварили під мій рідний глушник.
Тепер бубонить досить тихо і готовий заспокоїтися на рахунок вихлопу . Ніякої втрати потужності не відчув. і наврядчи відчую, якщо чесно.
Ще й виглядає досить привабливо - здається, що це заводське рішення, але аж ніяк не самопал:
Вчора влупили за 8 годин 200 км по бездоріжжю. Розход вийшов рівно 5 літрів на сотню. в бак влазить 6 літрів.
Але що цікаво (згадую тепло мій попередній Kayo K2) - заправилися з моїм товаришем на Kayo T2 одночасно під кришку. Я обсох раз, заправив ще біля 3 літрів, обсох знову, злили трошки у друга з його Kayo T2 з 169FMM двигуном, ледь дотягнув до заправки і заправляючись знову разом, мені вліз повний бак, а в його Т2 - менше 6 літрів. Це ппц різниця по розходу ). Хочу передивитись свій карб. буду вкурювати ютюб та гугль на цей рахунок.
Наразі пробіг майже 500 км по бездоріжжю, на мотолічільнику майже 20 мотогодин. Офіційно вважаю, що обкатку завершено. Попереду заміна мастила, мийка\сушка\пропитка повітряного фільтру и далі вже полізу на 40 мотогодинах.
На мотолічильнику 20мотогодин, на одометрі 500км - обкатка "офіційно" завершена.
Мийка\чистка, заміна мастила, змазка ланца + обслуговування повітряного фільтра.
Мій особистий лайфхак: якщо мити байк при кожному сервісному обслуговуваванні - відчуття нового байку ще довго радуватиме душу диванного ендуриста )
Все ж повітряний фільтр, як на мою думку, зручніше змащувати спреєм (+ добряче пожмакати в пакеті), ніж рідиною - розход менше, промащення здається більш рівномірним і, головне, не надмірним). Але то, напевно, справа звички.
+ добре відома всім "шапочка" з аптеки. Не факт, що допомагає, але все ж, зірвавши її при наступному обслуговуванні з фільтра, може виявитись, що ще один інтервал можна його не обслуговувати
Завжди з заздрістю катав за товаришем, коли виїздили на нові локації з друзями. Я ніфіга не орієнтуюсь у незнайомих місцях .
Так що мені подарували "велосипедну" сумку на кермо, яка дуже чудово стала замість подушки керма. В неї влазить мінімальний набір інструменту, кредитки\техпаспорт і, головне - НАВІГАЦІЯ
Чим буває трохи "стрьомно" брати щось нове (це я в плані двигуна) - поки дуже мало інфи про цей двигун Зонгшена - 172FMM-6 . Я толком ніде не знайшов достовірної інформації щодо теплового зазору клапанів. Головка 4 клапанна, діаметр тарілочок клапанів та отвори\ніжка - теж дещо менші за класичний 172й мотор. Поставив поки 0.05 впуск \ 0.07 випуск і все одно, цокіт клапанів досить чутний, особливо на гарячу. Писав россіянам (там бренд BSE значно більш популярний, ніж у нас поки що) - відповіли, що за інформацією виробника - 0.03мм обидва на впуск і на випуск. Але шось мені такі зазори лячно ставити. Особливо зважаючи на те, що для 4клапанного 177го мотору нормальними вважають взагалі 0.1\0.15. Розумію, що зовсім інша голова, тим паче у 177го рідинне охолодження і температурні перепади менші. Поки вагаюсь.
Кайфово покатали в спокійному темпі з друзями у режимі "пенсія". Пробіг менше 600км. Просто тащуся від мотоцикла. Але не від його зчеплення . Спробую перекласти тросик, якщо не допоможе - замовлю з іншого байку або задумаюся про гідравліку. Байк мені припав до душі, думаю у нас надовго відносини
Потроху починаю повертатись до ендуро. поки в дуже щадящому режимі, скіли геть зникли - починаємо заново
Набридло таскати номер на рюкзаку, вирішив замовити маленький "скутерний" номер на BSE - знаю, що по ГОСТу не проходить, але... краще так, ніж з номером у рюкзаку.
Поздравляю с покупкой. такой дерский на вид мот Почему номер маленький не проходит про регламенту? я заказывал такой же на Benelli 502 вроде это американский стандарт он так же в МРЕО заказывается отдельно 500 грн. ездил в Польшу на моте.. и пару раз останавливали наши ни кто не говорил за номер ни разу.
Дуже дякую! Наскільки я вивчив тему, лише один формат номеру по ГОСТу в Україні, але можливо я й помиляюсь. Не зупиняли, да і не бачили, напевно:)
BSE накатав поки лише 700 км і 28мотогодин. Чудовий байк, хоча після кількох тижнів простою при нинішніх температурах заводиться якось ... "тяжко". Головне, висадивши АКБ - згадати, що є лапка кікстартера, а не гасати з ним в руках по дорожкам між гаражами . А якщо і гасати, то не забувати перевіряти, чи натиснута клавіша "кіл-світч" )).
Ще треба перекласти проводку на задні поворотники і стопи - при стрибках (якщо комусь даю байк) - заднє колесо зачепило проводку і вирвало дроти з поворотніка. І трошки переробити клавішу кіл-свіч - вже не раз стикався з ситуацією, коли у друзів глюкало кнопку і доводилося під зливою розбирати пульти\фіксити проблему.
Схоже, що принаймні в Київській області, навіть після нашої перемоги - ендуро-двіж стає на паузу на досить тривалий час, зважаючи на мінування та розтяжки в лісах. Ох... говорити ще рано, звичайно, проте - далі або в сторону мотокросу рухатись (що в 40 років вже якось не той), або тренити на спеціальних перевірених полігонах та кросових трасах. Такого як раніше кайфу - махнути на 200 км просто по напрямку через ліси - точно мінімум кілька років буде небезпечно. Вангую купу оголошень про продаж ендуро байків в цьому році. Штош.
Нарешті я повернувся до тренувань на МотоРанчо в Княжичах. В принципі, це одна з небагатьох ендуро-задоволень, доступних цього літа - всі навколишні ліси заміновані і їх відвідувати небезпечно і суворо заборонено. Тому я або ганяю закинуту кросову трасу (але самому швидко набридає), або треную елементи на польовій дорозі неподалік гаражів, а відриваємося вже на тренуваннях на Ранчо. Хоча я все одно ударився в навчання і по вечорам часу катати не маю, бо уроки\лекції. Тому лише вихідні дні. Руль зігнувся після одного з падінь, треба купляти новий... напевно, досить купляти дешево але часто, треба вже взяти один раз той же Renthal і не морочитись в майбутньому
Якийсь дивний глюк з'явився з електрикою. АКБ (гелевий) повністю заряджений, крутить двигун активно, але іскри немає. Викрутив свічку, притискаю до двигуна і іскри немає. При цьому, якщо кікнути лапкою - іскра є. Магія якась - теоретично, напругу на котушку подає генератор, якому глибоко фіолетово, чи його обертає електростартер, чи кікстартер. (при цьому, я кікаю лапкою натискаючи на кнопку електростартера - такій собі "електроКІКстартер" ). Контакти на зчепленні перевіряв, обриву немає (без вижатого зчеплення електростартер не крутить). Кнопку кілсвіча міняв на клавішу без фіксації, тобто якщо підпружинена кнопка НЕ натиснута - завжди контакт є. Різниця немає іскри \ Є іскра - "дирк" лапкою кікстратера. Поки ідей немає, доведеться перебирати всю проводку. охохох. воно то ніби не складно диркнути ногою, але інколи на підйомах\спусках чи впритул до пагорба це буває ну дуже вже незручно. Ну і боюсь залишитись взагалі без іскри в один не дуже прекрасний день. Буду шукати причину далі.
Зарегистрирован: 05 сен 2022, 10:48 Сообщений: 4 Откуда: місто Київ
Мото: BSE J10, Cezet 350
Возраст: 35
Имя: Ievgenii
Доброго дня. Чи маєте можливість скинути ще раз фотки того як перепаювали приборну панель, та як виглядає фішка на 6 контактів? Також підкажіть де можна купити флейту на данний мотоцикл (або в кого замовити виготовлення), бо звук вихлопу звірський... Щось підказує, що у сусідів кури перестануть нестись від таких звуків
Ох, соррі, давно не заходив на форум. Не побачив запитання. Чесно кажучи, з приборкою все простіше, ніж написано. Єдиний клопіт - це акуратно її вскрити. На самій платі передачі підписані. в роз'ємі з коробки вони теж підряд. Син просто потикав тестером в ті контакти з коробки, переключаючи передачі хвилинку і перепаяв роз'єм (я їх придбав пару на промі гривень за 40-50). З вихлопом намагався боротися, але плюнув в кінці кінців - наразі стало тихіше, коли вварили "нахлобучку" - на ХХ його навіть можна назвати тихим. Чи я на старість вже недочуваю Проблема з пропавшою іскрою вирішилася заміною комутатора (блок CDI) на новий кращий + відрегулював зазор свічки до 0.8 - заводиться з пів-оберту тепер. Відкрив для себе фішку з пайкою пластику паяльником+скоби для степлера . Знову люблю цей мотоцикл. Зняв погнуті дужки захисту рук. Руль зігнутий відчутно. це ще заводський руль. Треба вмовити жабу купити один раз щось нормальне типу GN Motosport або Renthal, а не купляти тричі щось "дешевше".
Зарегистрирован: 05 сен 2022, 10:48 Сообщений: 4 Откуда: місто Київ
Мото: BSE J10, Cezet 350
Возраст: 35
Имя: Ievgenii
Bazart писал(а):
Ох, соррі, давно не заходив на форум. Не побачив запитання. Чесно кажучи, з приборкою все простіше, ніж написано. Єдиний клопіт - це акуратно її вскрити. На самій платі передачі підписані. в роз'ємі з коробки вони теж підряд. Син просто потикав тестером в ті контакти з коробки, переключаючи передачі хвилинку і перепаяв роз'єм (я їх придбав пару на промі гривень за 40-50). З вихлопом намагався боротися, але плюнув в кінці кінців - наразі стало тихіше, коли вварили "нахлобучку" - на ХХ його навіть можна назвати тихим. Чи я на старість вже недочуваю Проблема з пропавшою іскрою вирішилася заміною комутатора (блок CDI) на новий кращий + відрегулював зазор свічки до 0.8 - заводиться з пів-оберту тепер. Відкрив для себе фішку з пайкою пластику паяльником+скоби для степлера . Знову люблю цей мотоцикл. Зняв погнуті дужки захисту рук. Руль зігнутий відчутно. це ще заводський руль. Треба вмовити жабу купити один раз щось нормальне типу GN Motosport або Renthal, а не купляти тричі щось "дешевше".
Дякую за відповідь. Приборку я вже вскрив, але не можу зрозуміти які оконцевателі треба купити, щом вони нормально увійшли в роз'єм на приборці? Чим обжати кінець проводу, щом в коннектор на приборці повтикати? Також по прямотоку: Що за нахлобучку вварювали? Як виглядає, щи з чого зроблена? Яким чином робили? Бо мотік виявився реально дуже гучним... У продавця запитував - всі розводять руками й кажуть що нічого в них немає...
Пробіг під 1200 км всього, менше 60 мотогодин. Виїзжаю не часто - 2-3 рази за місяць.... але гріє душу сама можливість переключитися десь в лісах та ендуро-полігонах. хоча особливого драйву якось не відчуваю.
Вложение:
BSE.jpg [ 139.88 KiB | Просмотров: 8708 ]
Інколи приходить думка, що "я вже переріс" цей клас мотоциклів і хочеться якогось маленького, легенького, спокійного і надійного софт-ендурика аля Kawasaki SuperSherpa (KL250) або Ямаху Сероу (хоча, коли побачив її вживу і посидів на ній - "любов по фотографії" миттєво зів'яла, бо воно таке маленьке і худорляве - чи то я вже звик до більш високих і агресивних обрисів крос-ендуриків.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 14
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения