Пробіг на сьогодні 913 км. на вулиці +3 холодно з незвички. Вирішив замінити ведену зірочку, зняв на 50 а поставив на 48, різниця невелика але мотоцикл поїхав трохи жвавіше, мені так більше подобаеться, випробував тягу на буграх, тяга двигуна достатня для моїх потреб.
Вложение:
13,11_1.jpg [ 395.84 KiB | Просмотров: 6684 ]
Вложение:
13,11_2.jpg [ 400.73 KiB | Просмотров: 6684 ]
Сподобалося що ступиця без демферних втулок, або сайлен-блоків це значить розбиватись там нічому.
Вложение:
13,11_3.jpg [ 312.64 KiB | Просмотров: 6684 ]
Вложение:
13,11_4.jpg [ 472.79 KiB | Просмотров: 6684 ]
Хлопці бережіть свої фаберже, холодний бак легко здоров'я підсадить, питання воно нам трєба
Катався та калібрував показники спідометра за допомогою додатка GPS спідометр, не буду писати проміжні налаштування, показники швидкості та пробігу, але коли задав налаштування спідометра 2 - 1950 та перевірив пробігом різниця між приборкою та GPS додатком вийшла 4 км, тобто на приборці більше на 4 км/г. а от лічильник пробігу (що важніше) показуе майже ідеально, наприклад по спідометру 5,8 км. по GPS 5,72 км. гадаю цю різницю можна списати на похибку.
Але, як завжди є Але, навряд хто захоче так налаштувати приборку, бо дуже видно як мотоцикл тихенько їде а у нас жеж треба щоб їхало 130 принамні для очей то будуть ставити налаштування 2800
я так розумію приборна панель універсальна, ставиться на різні моделі дорожників та єндуро з різними розмірами колес, тому мае можливість налаштування за що китайцям великий респект.
Холодно блін але мотосезон ще продовжую, добряче покатався, а коли приїхав замінив мастило, пробіг 957 км, зливав через бокову пробку, було цікаво що там на сітці та магніті, все там добре, тепер буду зливати через болт у картері. залив 1300 мл Motul 5100 15W50.
Мотосезон 2020 завершив, пробіг 957 км, після заміни мастила двигун поробив хвилин 10, але наступного дня я так и не покатався, прийшли морози при мінусах кататись це вже занадто. АКБ відключив, зарядив, з мотоцикла не знімав, як показуе практика якщо підзаряджати раз у місяць батареї переносять зиму у гаражі добре.
Ну вот, вы сезон закончился, а мы только начинаем. Хотя на югах конечно потеплее, морозов ЕЩЁ не было. Завтра скорее всего начну собирать свой новый мои, большое спасибо за эту тему, много полезной информации, ваш труд не пропадет даром З.ы. тоже думал что усечённый глушак только на зелёных, но мне с чёрным пришла новая модель
Та будь ласка, якщо мот приїхав у коробці вас чекае чудова забава за назвою "Знайди куди який болт, шайба, гайка" у моему випадку все кріплення, пружини та сальнік були в одному пакеті. трохи підкажу. великий сальнік становиться на привід спідометра, у підніжці водія ставиться пружина а в ній втулка, все це кріпиться болтом (зазвичай там працюе палець фіксуеться шплінтом) Начніть ставити праву підніжку там зрозуміліше як встановити пружину. А ще єкстрім забава як безпечно та рівномірно заповнити єлектролітом АКБ коли емність з пласка а трубка коротка Обов'язково встановіть фільтр тонкого очищеня, бо у баці немае краника з сітками, працюе тільки вакуумний, тож коли все зробите та готові запустити двигун, він запуститься не зразу, потрібен час поки заповнеться поплавкова камера, а для цього треба крутити стартером щоб відкрити вакуумний кран, перший запуск тяжкий, але надалі буде як кажуть з пів тика
О, да, это именно то, что меня ожидает. Но время есть ( пока пришлют документы) , поэтому такой конструктор меня не пугает, а скорее наоборот. Поднимет мои нулевые знания в устройстве мотоцикла на более-менее приемлемый уровень. На почте кстати был соблазн накинуть клеммы, дабы проверить приборку. Хорошо что этого не сделал. Сегодня обнаружил сухой аккумулятор, а баночка с жидкостью ( я предполагал тормозная или антифриз ) оказалась электролитом
gOrMON14 можливо вам слід започаткувати свою тему на форумі, вже там почитаемо все що ви нам розповісте та покажете на фото, але то вже буде ваша особиста тема про ваш особистий мотоцикл.
Хто там закривае сезон ? + 2 для скаженого це майже спека Не витримав підключив АКБ та поїхав кататись, ще й відео зняв, зібрав та залив, от що таке зима часу бугацько.
Вложение:
19,11_1.jpg [ 379.9 KiB | Просмотров: 6430 ]
Вложение:
19,11_2.jpg [ 399.62 KiB | Просмотров: 6430 ]
Вложение:
19,11_3.jpg [ 484.23 KiB | Просмотров: 6430 ]
Вложение:
19,11_4.jpg [ 420.61 KiB | Просмотров: 6430 ]
Хлопці ви хоть натикайте вподобайок, я ж не дарма яйця морозив
Зарегистрирован: 21 ноя 2020, 22:22 Сообщений: 2 Откуда: Київ - Фастів
Мото: Geon scrambler 250
Возраст: 30
Имя: Роман
Viktozen писал(а):
Пробіг 347 км. Зробив сьогодні дуже важливу роботу, отримав задоволення від спілкування з мото та заспокоївся що колеса та маятник тепер змащені, особливо маятник там було сухо.
Підкажіть, будь-ласка, як зняти кришки пластмасові з осі маятника. Там є отвори для шестигранника - тож чи є там різьба? Чи вони просто вставляються? Боюсь зламати. Який спосіб застосовувати щоб їх зняти? Просто піддіти викруткою?
Підкажіть, будь-ласка, як зняти кришки пластмасові з осі маятника. Там є отвори для шестигранника - тож чи є там різьба? Чи вони просто вставляються? Боюсь зламати. Який спосіб застосовувати щоб їх зняти? Просто піддіти викруткою?
Заглушки ризові, просто піддіти викруткою та потянути на себе, головне потім поставити правильно щоб внутрішня шестигранка сіла чітко на гайку та голову вісі, у такому разі ризові кришки сядуть чітко у пази рами і ви їх не загубите
Всим привіт Зима така пора року що кортить купити до мотоцикла різні потрібні речі. Щиро Дякую Сергію Gefest за допомогу, приїхала мені з Аліка сумка на бак з кріпленням TankLock, на вигляд пошита добре, але це тільки на вигляд, Китай з Алієкспресу він такий, як пощастить, от і моя сумка приїхала з великим ключовим косяком який на щастя вдалося виправити, а раз маю вдалий досвід то чому на розповісти з фотками в подробицях, можливо комусь стане в нагоді .
Вложение:
09,12,_1.jpg [ 441.6 KiB | Просмотров: 6489 ]
Вложение:
09,12,_2.jpg [ 423.11 KiB | Просмотров: 6489 ]
Вложение:
09,12,_3.jpg [ 340.07 KiB | Просмотров: 6489 ]
Комплектацію видно на фото, все доволі якісно.
Вложение:
09,12,_11.jpg [ 293.93 KiB | Просмотров: 6489 ]
Переміряючи кріплення кришки бака Скрамблера, металеву шайбу замовляв BF-01 до Сузукі і нажаль ПОМИЛИВСЯ, зараз майже впевнений треба було шайбу BF-05 що йде на Ямаху, вже після замовлення знайшов розміри отворів кріплення які подібні отворам на Скрамблер металеву шайбу яка приїхала довелось точити та підганяти, а також гратися з отворами під болти до речі залізо сталистє, сверла горять, але я все підігнав.
Вложение:
09,12,_4.jpg [ 410.04 KiB | Просмотров: 6489 ]
Саме більше розчарування стало коли я надів сумку на бак, як надів, так і зняв. тобто система TankLock не працюе, бо мае косяк, з 5 точок фіксації працюють тільки три, сумка на баці не тримаеться. Що робити з сумкою викинути ? Розібрав систему, геніальна по простоті конструкція, але китайці наробили браку який не дозволяе використовувати сумку, що сказати на язиці одні матюки.
Вложение:
09,12,_5.jpg [ 434.14 KiB | Просмотров: 6489 ]
це працюючі фіксатори
Вложение:
09,12,_6.jpg [ 452.56 KiB | Просмотров: 6489 ]
а це не працюючі фіксатори
Вложение:
09,12,_7.jpg [ 391.54 KiB | Просмотров: 6489 ]
Чому не працюють 2 замка, виявилось що внутрішній діаметр у чорному корпусі приблизно на 2,5 мм більший чим внутрішній діаметр червоної шайби з замками і тому коли система зібрана для двох пелюсток замків не хватае місця і вони задавлені в корпусі.
Вложение:
09,12,_8.jpg [ 409.13 KiB | Просмотров: 6489 ]
Варіант виправити заводський брак TankLock таки є. За допомогою напильника зняв приблизно 1,5 мм з каждої пелюстки замка, поки шайба не сіла у корпус легко.
Вложение:
09,12,_9.jpg [ 379.52 KiB | Просмотров: 6489 ]
Потім прогріваючи феном та підгинаючи кожен пелюсток з замком придав потрібної форми.
Вложение:
09,12,_10.jpg [ 346.7 KiB | Просмотров: 6489 ]
Зібрав і слава яйцям система TankLock працюе на повну, працюють чітко усі 5 замків. Роботою дуже задоволений, косяк виправив, буду користуватись.
Встановив на Скрамблера, все працюе добре, кріплення зручне гріе думка що є куди покласти потрібні речі, бак буде не затертий, та вигляд мотоцикл мае красивий
Поставив я багажник але було питання до верхнього кріплення воно вкрай ненадійне, пояснюю чому, верхня планка багажнику лягае на пиримичку рами потім в отвори вставляються болти які слугують кріпленням сідла та залиті у пластмасі сідла, це все добро закручуеться двома гайками під крилом на остачу різьблення в 6 мм. Це друзі парнографія яка виломае болти з пластмаси, а потім довга @бля викрутити гайку при намірах зняти сідло в якому крутиться закладний болт, був такий гіркий досвід, прийшлось ламати сідло
Вложение:
11,12_1.jpg [ 372.21 KiB | Просмотров: 6423 ]
Тому переробив по свойому, тепер сідло прикручуеться як і раніше на усю резьбу та сидить на своему місц а верхнє кріплення багажника скручуеться з перемичкою рами та крилом. гадаю все зрозуміло на фото, так надійніше.
учора приїхав мені Кофр FXW 30л, то я не став тянути кота за резину поставив сьогодні Кофр бюджетний але став здається успішно хоча кмітливість довелось застосувати, притянув площадку на шість точок тримаеться кріпко, але бубнить кофр капець як барабан, тільки буде можливість їхати заїду до друзів на СТО проклею стрічкою шумкою як робив на кофрах до Хонди.
Так, топ кейс гарно вписався в обриси мотоцикла Володя вітаю
Дякую Сергій, після встановлення кофру дуже чітко проявився дитячий розмір сідла, я навіть нормально ногу не можу закинути щоб не чіпати кофра, ось спробую свою Любу посадити, цікаво вліземо у двох
Продовжую, вище писав що кофр доволі гарний але дуже бубнить та стукотить як барабан. Вирішив це питання в орігінальний спосіб, подивився що низ та верх кофру мають сходинки, на нижню частину проклав клейкий гумовий ущільнювач до вікон та дверей, по висоті один в один, приклеявся гарно. Що з цього вийшло, кофр тепер закриваеться з легким тиском, кришка сидить щільно і головне не видае жодного звуку чесно кажучи аж не віриться
Вложение:
13,12_1.jpg [ 331.24 KiB | Просмотров: 6336 ]
Вложение:
13,12_2.jpg [ 293.49 KiB | Просмотров: 6336 ]
Вложение:
13,12_3.jpg [ 365.25 KiB | Просмотров: 6336 ]
А ще поставив металевий утримувач смартфону, користуюсь таким на Хонді, міцна та зручна річ, але смартфон повинен бути у бампері.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 28
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения