Ну що ж, все ж таки один раз вдалося застукати СНІГ цієї ЗИМИ . Небагато, ледь притрусило ліс, але досить, щоб зробити "мото-метелика"
Накат наразі трохи менше 1000 км і 60 мотогодин. Мотоциклом задоволений, дуже легенький, не жалко. Почав хрустіти один з задніх ступичних підшипників, замінив відразу пару не розбираючись - поставив FAG 6302 RS - по 80 грн за штуку. Користуючись нагодою розібрав задній маятник - все дуже норм, було змащено, ржі чи спрацювання втулок \ голкових підшипників немає. Чудовий апарат! - змастив все по своєму, звичайно ж . Ланцюг вже добігає свого кінця - "потягнувся" відчутно далі його підтягувати практично вже нікуди. Дивився на DID, але потім замовив китайську CHOHO 520H 108 - 320 грн за безсальникову - все одно в ендуро ланцюги це розходний матеріал, а якщо Чохо відходить 60-70 мотогодин - то все одно потім треба буде вже міняти зірки+ланцюг (певне спрацювання на ведучій зірці вже видно). Возився з заднім колесом по шиномонтажкам в Броварах та в Києві, ніхто не хоче братися за рихтовку алюмінієвих шпицьованих дисків - продовжу їздити на "квадратному диску" - трохи замяв борти заднього диску, стрибаючи по колодах на тренуваннях на занадто низькому тиску. Рімлоки(буксатори) трохи присипляють пильність і балують можливістю їздити хоч на 0.3 атм.
Ніби не так давно замість рідного пластилінового стального керма ставив алюмінієве 22мм та 4мм товщиною. Гнеться швидко все одно . Мотоцикл падає, ну а чьО. При цьому, помітив що гнеться саме у місці кріплення захисту рук. Величезна вдячність VazarS - підігнав мені безкоштовно Fatbar (28мм) хоч і китайський, проте на вигляд досить міцний. Лишилось тільки дочекатись перехідників з 28 діаметру на 22 - заодно кермо стане трохи вищим і буде зручніше їздити в стійці.
Вирішив значно вкоротити довжину планки захисту, щоб друга точка приходилася відразу за пультами. Або взагалі вкоротити їх сильно, залишивши лише торцьове кріплення - так, захист буде гірший, будуть провертатися при падіннях, проте вкорочені курки зчеплення та гальм не повинні втикатися у землю майже при будь-яких падіннях.
Дякуючи VazarS, у мене нове кермо, ще й 28\22 ! Старе вже зовсім зігнулося:
Замовив у дистрибутора кронштейни керма під 28мм (від Kayo T4), які стали як рідненькі і юххху - нарешті можна гоцати, не боючись сколіозу!
Жаба задавила купляти подушку керма під 28й руль, до того ж захист рук заважав би її встановити. Тому взяв алюмінієву трубку з Епіцентру, розплющив кінці, просверлив і вуаля, можна причепити рідну подушкву від старого 22мм керма. Тим паче з гордим написом KAYO а не якимсь там Protaper або ще щось гірше
Так, цю планку в ідеалі опустити нижче, до того ж наразі вона "перекошена", бо кріплення під 22й руль, і справа воно впиратиметься у віконце бачка гальмівної машинки. Не ідеально - швидше за все перероблю мабуть. Хоча за рік польотів з байку, жодного разу не вилітав через руль вперед.
Kayo K2 250 - безвідмовний, легкий (особливо відчув, без проблем тягаючи його через залізничні рейки : ) ), економний... але слабенький
Це пітбайк-переросток. Ось мої скіли практично вже і доросли до його можливостей. За ту вартість, що я його придбав - ідеальний тренажер. Навіть більше - він качає скіл набагато швидше, ніж більш потужні байки з повнорозмірною рамою та нормальними підвісками . Задня підвіска пряма, без прогресії. Навіть при невисоких стрибках на кросовій трасі мої 66 кг ярості пробивають її до чирків по крилу. Але, розглядаючи його саме як пітбайк - чудова машинка.
Наразі пробіг лише 1850 км, але за 105 мотогодин - небіт-нікрашен ахахахах. Третій руль почав вже відчутно згинатись, хоча я вже давно перестав падати по всяким дрібним причинам. Ще послужить троха.
Тим часом Кайот набігав 112 мотогодин і я вже чекаю погану погоду, щоб залишитись в гаражі і протягнути байк, бо вже час. В ідеалі ще й ободи порівняти, але ж завжди як маю кілька вільних годин - їду гоцати . шкода витрачати час на технічне обслуговування. Але вже ПОРА - бо вихлопна збирається відвалитися та і перетягнути всі болти не завадить.
Вчора закінчив підготовку - пробіг трохи менше 2300 км, 124 мотогодини. Поміняв мастило, змастив ланц, вимив\змастив повітряний фільтр, поміняв задню зірку. - найближчі 20мотогодин покупцю не треба робити нічого, крім як замовити на майбутнє колодки гальмівні на зад (120 грн). З мінусів - числені замятини ободів (особливо задній), трохи зігнутий руль. Не критично для грунтів, а по асфальту і так не кайфово цей мот експлуатувати. Лінк на оголошення - https://www.olx.ua/obyavlenie/kayo-k2-2 ... 660c9fd99a Для своїх - 1000 у.о. якраз знижка на новий руль та обід колеса
Байк продав вже майже місяць тому. Хороший мот, чудово їздив і приніс купу задоволення та скілів мені та принесе в майбутньому новому власнику. А мені вже час розпочати зовсім нову історію. Чесно, я хотів подивитися GEON GNS300, але їх не буде до травня мінімум. Тому і цього разу - не-GEON . P.S. - не вилучайте мене з форуму - у мене на дачі є XRoad CB250 - чесно-чесно.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения