Всим доброго здоровья друзі. У моему гаражі поповнення, сьогодні приїхав новий кінь GEON SCRAMBLER 250 2020 модельного року і тому я знову починаю нову тему в якій буду писати про цей мотоцикл, показувати світлини та відео, одним словом як завжди у своєму стилі.
У першу чергу дозвольте з повагою та шаною подякувати активним форумчанам, власникам ціеї моделі, за досить ціккаву та корисну інформацію з свого досвіду. Така унікальна інформація потрібна читачу можливо майбутьньому власнику GEON SCRAMBLER, як це сталося зі мною. Тож Дякую хлопцям Станіславу Ст Віталію Vinchenzzo Кирилу Vind Олегу Kilboy та багатьом іншим за їх відгуки про мотоцикл як добрі так і досить критичні.
Особливо дякую Віталія Vinchenzzo за його відео на Ютуб каналі Мото Хата Rock-n-Roll на якому я кріпко завис поки не додивився до останього ролика, що і вам рекомендую, дуже надихае
Ну ось так і вибрав собі коня для прогулянок на природі та околицями, досить передісторії з вашого дозволу почну Щоденник GEON SCRAMBLER 250 модельного року 2020
Купив зеленого кольору для природи те що треба, забирали з Нової Пошти та собирали з Сашою Смолл, один би я мабудь здурів, чому читайте нижче.
Вложение:
15,10_1.jpg [ 377.3 KiB | Просмотров: 17752 ]
Вложение:
15,10_2.jpg [ 318.5 KiB | Просмотров: 17752 ]
Вразив розмір упакованного мотоцикла, 189Х88Х49 було стійке відчуття що там скутер А коли зняли картон все стало зрозуміло, дуже здивувала ступінь розібранності мотоцикла, я такого ще не бачив у Геонів, тому ми з Сашком так захопилися складанням цього конструктора що я геть забув фотографувати цей процес я вам напишу що було в коробках та треба було встановити на Мото
1_Передне колесо (треба накачати) 2_Руль з_Пульти з курками 4_Моно-амортизатор (нижне кріплення) 5_Бокову стояночну опору 6_Підніжки водія 7_Пидніжки пасажира 8_Залити кислотний АКБ та встановити знявши бак 9_Підключити топливопровід (через свій фільтр звісно) 10_Встановити вихлопну трубу та захист 11_Передне крило 12_Відрегулювати робочий хід ланцюга (був натягнутий як струна) 13_Встановити дзеркала. Запустити двигун та радісно нарізати круги бігаючи коло мотоцикла
Я розумію компанію Геон чому вони наполягають щоб мототехніка була зібрана фахівцями механіками СТО у ділерскій мережі, продати коробку-конструктор покупцю без достатнього досвіду спілкування з мототехнікою це 100 % будучий головняк від кривої збірки, косяки та проблеми з мотоциклом і звісно воплі у соц мережах та форумах Кетай гавно. але це вже філософія в 3,27 ночі...що ж ємоції були за край, тапер не спиться
Вложение:
15,10_3.jpg [ 368.57 KiB | Просмотров: 17752 ]
Карбюратор PWK NIBBI (n28) кажуть нібито кращого карбона у цю модель і не треба
Вложение:
15,10_4.jpg [ 348.06 KiB | Просмотров: 17752 ]
Усі кріплення зійшлись, все що було у коробках, пакетах та пакетиках підійшло, осталося 4 шайби, але я знаю куди їх поставити. У комплекті з мотоциклом йде навіть фірмовий брелок до ключів, здається дрібниця, але приємно
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
блин, улыбнуло. Я, почему-то, именно это и предполагал. Вот крутилось в голове, Володя наверное скрамблера купит.
Викторович, с новым приобретением тебя! Пусть дарит много-много наслаждений!
К стати, этот аппарат, лично мне, тоже, больше всего приглянулся именно в зеленом цвете. Можно в теме про обсуждение скрамблера посмотреть, проверить. Вот тут: viewtopic.php?f=138&t=6473&p=156818#p156818
Зарегистрирован: 23 фев 2011, 19:00 Сообщений: 5752 Откуда: г. Украинка
Мото: NAC 25, KLE-650
Возраст: 53
Тел.: 7846979
Имя: Юрий
Володя, вітаю з новеньким мотиком. Сподіваюсь що буде цікаво володіти данною моделлю. Хай він дарує тільки гарні емоції, та відчюття. Теж буду слідкувати за бортовичком, дуже цікаво
_________________ То что судьба сломала, только любовь починит...
Поки не проїхав жодного кілометра замінив мастило, з мотора лилось щось мутне та вонюче, цікаво що вони бадяжать, гарантовано це консервант і мабудь на основі переробки
Вложение:
16,10_2.jpg [ 367.79 KiB | Просмотров: 17742 ]
Вложение:
16,10_3.jpg [ 288.4 KiB | Просмотров: 17742 ]
Зливав з центрального болта, але відкрутив і бокову пробку щоб перевірити сітку та магнит.
Вложение:
16,10_4.jpg [ 267.5 KiB | Просмотров: 17742 ]
Вложение:
16,10_5.jpg [ 341.75 KiB | Просмотров: 17742 ]
Залив 1300 мл Motul 5100 15W50, на цьому моторі регламент заміни мастила 1000 км.
Вложение:
16,10_19.jpg [ 405.53 KiB | Просмотров: 17742 ]
Перевірив спиці, на задньому колесі все гаразд, а от на передньому спці закручені зовсім слабенько, перевірив та підтянув по схемі як на світлині, буду спостерігати.
фару перевіряв вночі, світить гарно і далеко аж не віриться бо бачив відгуки, обов'язково зроблю нічні фотографії. А от поворотніки мені не сподобались світять не дуже яскраво.
Вложение:
16,10_7.jpg [ 379.46 KiB | Просмотров: 17738 ]
Вложение:
16,10_8.jpg [ 348.02 KiB | Просмотров: 17738 ]
Пульти якісні, працюють чітко і виглядають досить гарно.
Вложение:
16,10_9.jpg [ 340.7 KiB | Просмотров: 17738 ]
Кислотний АКБ під лівою кришкою, легкий доступ
Вложение:
16,10_10.jpg [ 351.19 KiB | Просмотров: 17738 ]
Вакуумний кран та карбюратор під правою кришкою, теж легкий доступ.
Вложение:
16,10_11.jpg [ 368.97 KiB | Просмотров: 17738 ]
Ланцюг 428 як по мені то слабенький, можливо перейду на 520 комплект, тобто 14/42/110
Вже можу сказати мотоцикл ліг на душу, звісно у порівнянні мотор не такий підривний як у TwinCam але SCRAMBLER мае багато других переваг, тут вже кому що подобаеться.
Явно не первые скрамблеры, даже резина более "зубастая"!!! С ОБНОВКОЙ и взаимопонимание меж вами...!!!! У нас в городе они в тренде, видал ребята и с эндуристами....
_________________ Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!
Викторович! Интересный поворот Прими мои поздравления, удачной эксплуатации. А цвет супер! Как раз для слияния с природой.
Дякую, ну дивіться катаючись на ТвінКамі завжди ствержува що катаю в лайт ендуро та використовую мот більше як звичайний дорожник, ніколи не дубасив, не ліз у грязюку не штурмував гори, тобто не використовував потенціал мотора Твінкаму, екіпіровка в мене чисто дорожня, тому логічно що наступній вибир це лайт кросовер, універсал для дороги та прогулянок на природі.
Вложение:
17,10_1.jpg [ 367.72 KiB | Просмотров: 17670 ]
Паливний бак на 16,5 літра при витраті 2,8-3,0 на 100 км, від повного можливо довго кататись, залив під кришку тепер спостерігаю за показниками датчика на приборці, і здається не буду знімати та калібрувати датчик, але треба викатати усе паливо та дивитись що показуе приборна панель
Вложение:
17,10_2.jpg [ 331.05 KiB | Просмотров: 17670 ]
Красива фірмова наліпка захисту бака, отакі дрібниці в базовій комплектації завжди радують.
Вложение:
17,10_3.jpg [ 431.28 KiB | Просмотров: 17670 ]
Диванчик невеличкий але сидіти приємно та вдобно, хоча щоб це ствержувати треба проїхати хоч 150 км, можу сказати що сидіння коротеньке, умовно двумісне
Вложение:
17,10_4.jpg [ 429.81 KiB | Просмотров: 17670 ]
Вилка перевернутого типу 37 мм робочий хід 150 мм, працюе дуже гарно, вже успів це оцінити катаючись сільскими доро....ебенями. Передні тормоза гарні питань немає
Вложение:
17,10_5.jpg [ 350.78 KiB | Просмотров: 17670 ]
Амортізатор працюе адекватно як і повинен.
Вложение:
17,10_6.jpg [ 472.97 KiB | Просмотров: 17670 ]
Дзеркала мають цікавий дизайн, але головне що вони не вібрують та не здвигаються, показують все що потрібно, вимога тільки обережно їздити між деревами руль широченний
Вложение:
17,10_7.jpg [ 386.7 KiB | Просмотров: 17670 ]
Вложение:
17,10_8.jpg [ 292.37 KiB | Просмотров: 17670 ]
я так розумію це болт регулювання та фіксації фари, але знову ж суко ключ не влазить бо там перо вилки, треба різати шестигранний ключ. чому цікавлюсь, на відстані 6 м. від воріт гаража границя ближньго більше 1 метра, а повинно бути здається 80 см.
Перша сотня кілометрів, враження дуже гарні, але ложка дёгтю куди без неї Заводський ланцюг 428 ну дуже бюджетний, мабуть його роблять китайскі студенти на уроках праці зі сталі №3 ( хто знаеться ) Навіть при правильному регулюванні сильно тянеться
Вложение:
18,10_3.jpg [ 364.55 KiB | Просмотров: 17609 ]
Ланцюг 428/134 роліка
Вложение:
18,10_4.jpg [ 358.64 KiB | Просмотров: 17609 ]
ведуча зірка 428/16 зубів
Вложение:
18,10_5.jpg [ 320.34 KiB | Просмотров: 17609 ]
Ведена зірка 428/50 зубів
Ругулюю робочий хід цепу так.
Вложение:
18,10_6.jpg [ 328.42 KiB | Просмотров: 17609 ]
Вложение:
18,10_7.jpg [ 293.46 KiB | Просмотров: 17609 ]
Робочий хід даю 4-4,5 см, чому не 2.5см як в інструкції ? Все просто, коли загружаю мотоцикл сідаючи на нього робочий хід ланцюга перетворюеться в 2,5 см. Нічого не натякаю але як ви думаете що робиться з ланцюгом коли виставити на пустому мотоциклі 2,5 см, а потім сісти на нього ? вірно буде 0 робочого ходу, ви насильно розтягуєте цепку, їй діватись нікуди, а потім читаемо на форумі що цеп не ходить навіть 1000 км. Але то таке, кожен сам собі механік
Перша сотня кілометрів за спиною, щодо вражень. Друзі та це кохання з перших кілометрів, за рульом цього пєпєлаца відчуття оргазму душі Аксакали форума мабудь скажуть що я так пишу про кожен свій мотоцикл, ну значить я такий гулячий, дівки ходять по руках, а я по мотоциклах нові враження нове кохання до техніки Подивіться ну хіба не красень.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Поздравляю с новым мотиком! Интересный пепелац, и смотрю вилка по характеристикам как у Турера, но уже с регулировками(или мне показалось). Как будет замена масла, фоточек начинки хотелось бы поболее А фара... А фара у скремблера похожа как для внедорожной эксплуатации, и судя по обзорам похожих фар, у нее нет четкой стг, но дождусь реальной оценки и полноценного теста в реальных условиях. Слежу за темой)
Поздравляю с новым мотиком! Интересный пепелац, и смотрю вилка по характеристикам как у Турера, но уже с регулировками(или мне показалось). Как будет замена масла, фоточек начинки хотелось бы поболее А фара... А фара у скремблера похожа как для внедорожной эксплуатации, и судя по обзорам похожих фар, у нее нет четкой стг, но дождусь реальной оценки и полноценного теста в реальных условиях. Слежу за темой)
Дякую Євген, вилка працює добре, навіть в порівнянні дуже добре, регулювання немає це красиві обманки, що до фари, те що я бачив вночі на воротах гаража чітка СТГ на ближньому присутня, я навіть був здивований роботою фари бо так само бачив відгуки на Ютубі, обов'язково зроблю фото звіт вночі, на разі дуже захолодало.
У форумі GEON SCRAMBLER багато читав відгуки, питання та скарги що немае деяких запасних частин, тому поки вони є захомячив трохи запасу, колеги мене зрозуміють
Питання таке, куди сховати набір ключів, під сідлом місця немае, довго ходив кругами біля мотоцикла заглядаючи, і таки знайшов надійне місце, до набору добратись дуже просто, вже проїхав з набором 50 км по сільским дорогам, трясучка ще та, але наборчик лежить собі рівнесенько бо зверху фіксуеться баком, знизу рамою, з боків краями сідла.
Вложение:
19,10_2.jpg [ 402.34 KiB | Просмотров: 17561 ]
До набору добавив прокогубці, та свічку в коробці, все це завернув у тряпку, потім в пакет.
Вложение:
19,10_3.jpg [ 361.9 KiB | Просмотров: 17561 ]
Вложение:
19,10_4.jpg [ 256.58 KiB | Просмотров: 17561 ]
Легко знявши бокову кришку засунув цю "шаурму" лягло як там і було, якщо турбуетесь за надійність можете хомутиком до баку пристебнуть, є гачок
Вложение:
19,10_5.jpg [ 284.72 KiB | Просмотров: 17561 ]
Вложение:
19,10_6.jpg [ 297.2 KiB | Просмотров: 17561 ]
Вложение:
19,10_7.jpg [ 322.9 KiB | Просмотров: 17561 ]
І останне коли ставиш сідло набору не видно, але він є
Точно знаю інженери Геон в курсах рекламацій по катушкам, спицям, слабим ланцюгам, працювали с заводом у напрямку виправлення можливого браку комплектуючих та заміни постачальників 2020 модельний ряд, це вже третя генерація, багато чого виправлено заводом завдяки хлопці і вашим відгукам, скаргам та критиці.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 10
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения