Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Vlsirko писал(а):
Хлопці дякую за підтримку! Буду і надалі старатися
TIgor, так фіксатор червоний. Маю досвід використання синього від цього виробника, то думаю ща червоний буде те що треба А якщо ні, то нагрів і ударна викрутка допоможуть!
До речі, нещодавно відкрив для себе цей чудовий інструмент! Хотів замінити колодки, і на задньому супорті вісь на якій тримаються колодки прикривається кришечкою, яка сидить на різьбі і має погану звичку прикіпати і не викручуватися. Попередній хазяїн добряче злизав грані на тій кришці, і руками викрутити не виходило. А ось ударною викруткою вийшло майже з першого разу
Такая штука (ударная отвертка) у меня есть. Уже не раз пользовался. Полезная штука однако. Только коробочка у меня для нее железная и вид у нее чуть другой, но суть та же.
Я почему спросил про красный фиксатор (который сильной фиксации). Просто сталкивался разочек. И горелкой вроде основательно прогрел, но шестигранником открутить не вышло. Слизал грани на болте. Пришлось к шляпке болта вороток приваривать, и вот с помощью этого воротка и открутил. Представляешь как я его прогрел когда вороток приваривал? И все равно, когда откручивал, думал что головку болта сверну. После этого, красным (сильной фиксации) никогда не пользуюсь, от греха подальше.
Давно нічого не писав, то ж час відписатися, що будо зроблено і які проблеми вилізли з мотоциклом Отже, після зимівлі мотоцикл відправився в Білу Церкву до одного відомого в кругах "встрьомщиків" майстра Юри. Там Стрьомний "завис" на майже 2 місяці (з березня до початку травня). Така халепа виникла із-за того, що довелося довго чекати деякі запчастини із Польші. Затримка була спричинена фарсом, під назвою "карантин"
Отже, список виконаних робіт майстром: 1. Переборка задньої прогрессії - замінені 2 підшипники, а також "пальці", бо були покриті ржавчиною і змазки, там нажаль не було 2. Також були встановлені "завишаючі лінки", щоб трохи підняти мотоцикл (рекомендація від Юри) 3. Замінені підшипники рульової колонки 4. Перебрані гальмівні суппорти 5. Перебраний гідравлічний привід зчеплення 6. Промивка системи охолодження і заміна ОЖ рідини. Також був "приговорений" радіатор - під заміну Поки цілий і не тече, але це питання часу ) Зі слів майстра, він має деформацію і із-за цього може потекти 7. Розібрали зчеплення, для діагностики і можливої заміни дисків, але виявилося, що диски зчеплення мінялися. То ж замінили лише пружини на більш посиленні (знову ж, за рекомендацією майстра). На виході отримав більш мякіше перемикання КПП, особливо з 1ї на 2гу 8. Інжектор - чистка, синхронізація і налаштування. Залишилася "не вилікувана" проблема з нижнім датчиком положення долсельної заслонки (TPS), проблема проявляє себе ось так: [youtube]https://youtu.be/cTaAXQkKLtg[/youtube] Поки, що підняв трохи ХХ до 1400 (замість 1200 по мануалу) і проблема зникла. Замовив новий датчик 9. Регулювання клапаннів. Сама дорога процедура, адже щоб її виконати, треба розібрати майже весь мотоцикл 10. Заміна моторної оливи CASTROL 10w40 11. По-дрібницям було зроблено - підварена центральна підніжка, заварений аргоном кронштейн водійської підніжки Наче все згадав ) Прайс за все із запчастинами приблизно 10000грн
Вердикт майстра по мотоциклу - стан був занедбаний, але живий. Дослівно - "ще поїздить" Реальний пробіг - десь біля 80000
Що зробив сам: 1. Заміна гальмівних колодок і рідини 2. Перебрав вилку із заміною оливи в ній (MOTUL 10W) 3. Замінив свічки (дуже не зручна процедура, скажу я вам. Особливо на передньому циліндрі - щоб вийняти свічку довелося зливати ОЖ і майже знімати радіатор. Хоча є в природі комплектний свічник який дозволяє зробити це без зайвого головного болю. Але в мене такого нема ) 4. Замінив рульове кермо на алюмінієве, також поставив проставки +3см. 5. Нові дзеркала (майже як оригінальні) і "виноси" для дзеркал (щоб не споглядати на свої плечі) 6. Встановив тримач для телефона з зарядкою і підключив усе "по-науці" через реле
Плани на мотоцикл, щоб довести його в ідеальний стан 1. Заміна TPS 2. Заміна радіатора 3. Новий пластик морди і права накладка бензобаку 4. Перефарбувати
А тепер трохи своїх відчуттів - коли я забрав з Білої Церкви мотоцикл, то це був інший байк. Він пер по Одеській трассі так, що дух перехватувало. Коли мені раніше здавалося, що він "їде", то то були дитячі жарти 180км/год і запасу ще багато, далі мені стало просто стрьомно. Що ще хочу сказати - швидкість на ньому починає відчуватися десь після 140, до цієї цифри здається що повзеш ледь-ледь. Покаталися удвох з дружиною по Київській області - мотоцикл пасажира і кофри взагалі не відчуває - що з ними, зо без (тільки на розхід пального впливає )
Також в моєму житті трохи змінилися обставини і я зкинув свою вагу із 106 до 78кг за цю зиму, і тепер, якщо чесно, мотоцикл трохи для мене важкуватий, особливо коли ворочати його на місці. На ходу ніяких проблем, особливо у заторах . Але його стихія -це дальнобій. Через тиждень збираюся на тестову прогулянку в Одесу, а ще через тиждень проїду на західну Україну у строну Львова. Дуже хочу побачити замки та фортеці. Так-що чекайте звітів
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Тільки вчора повернувся з туру по замкам на околицях Львову. Загальний пробіг 1538км Розповідати поки нічого не буду - краще змонтую відео. То треба бачити ) Ну а покищо закінчив монтаж з моєї першої дальньої поїздки на Встромі в Одесу [youtube]https://youtu.be/gWBhpOx98uI[/youtube]
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Чудова мандрівка! А поведінку стабілізатора можна пояснити комірною структурою форта, як бджелині соти, як плотформа Гребеннікова, як може й НЛО, яки змінюють щільність ефіру та напрямок йього руху. В таких місцях може бути все, що завгодно. Чекаю продовження.
Чудова мандрівка! А поведінку стабілізатора можна пояснити комірною структурою форта, як бджелині соти, як плотформа Гребеннікова, як може й НЛО, яки змінюють щільність ефіру та напрямок йього руху. В таких місцях може бути все, що завгодно. Чекаю продовження.
Цікава теорія. Дякую, продовження обовязково буде
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Классное видео. Как и первое, смотрел без перемоток. Просто хотелось услышать весь рассказ, без прерываний. А рассказывать, у тебя получается. Ждем продолжения.
Поки ми "гуділи" на Дорога на січ 2020, опублікувалося нове відео з третьою частиною нашої подорожі [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=eFrMsooz0k4&t=3s[/youtube]
Ну і трохи забігаючи на перед, розкажу вам друззі новину - тепер я з тих байкерів хто вже падав з мотоцикла На 4му сезоні обновився ) Дорогою на січ заїхав в супермаркет купити солі, і на виїзді зовсім забув про бокові кофри... зачепив парапет і еффектно бахнувся на правий бік оточующій громаді на потіху.... сам цілий, на мотоциклі постраждав кронштейн кріплення бокової підніжки... Що хочу вам сказати - підіймати 240кіло з боковими кофрами - та ще розвага )
Подробиці будуть у відео про поїздку на мотофестиваль
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Goldbandit дякую! Але, якщо чесно то з байкпостом в мене якось не дуже виходить, і я після закінчення серії про подорож по замкам напевно не буду публікувати свої пости там. Щоб оформити пост, потрібно дуже багато часу - як мінімум 2-3години, а останні серії невіть 5 плюсів не набирають (щоб попасти на головну сторінку)... Тобто багато хто навіть не бачить ці пости. Я довго думав, чому так виходить і зараз в мене тільки одна відповідь - переважна більшість байкпостовців росіяни, а їм не дуже цікаво читати про замки на західній. Плюс дивна політика самого сайту - оцінювати можуть тільки ті хто сам має якийсь пробіг (пише пости та коментарії)... Тому з байкпостом, мабуть буду закінчувати... Немає там віддачі, нажаль ніякої
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 858 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Нравятся мне катать в такие места, правда, они мысли навеивают разные. Если замок не заброшен, то внутрь(жилые, бывшие жилые помещения) не захожу никогда - всегда одно сплошное разочарование, за то оборонительные сооружения изнутри впечатляют. ПыСы: Влад, я правильно понимаю, что кофры стремного практически пустые и если предстоит прогулка без мота, то весь эким сваливается в них и закрывается, и все ночевки этой поездки провели в гостиницах?
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения