Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
vovan4ik писал(а):
[video]https://youtu.be/5dJL_NU7AgA[/video] Видео подтверждает что несоосность таки присутствует.Так это я колесо заднее на 5мм в левую сторону уже сместил.
С внутренней стороны стоковой ведущей звезды установил шайбы-проставки,а снаружи застопорил стопорным кольцом чисто для подстраховки тат как с видео видно что сход звезды с вала не возможен впринципе.Тем самымым удалось уменьшить величину несоосности на 7мм.5 мм на колесе и 2 мм на звезде.Результатом удовлетворён.Узел цепь-звёзды работает значительно тише,злополучный треск на 3500-4000 об/мин на 3,4,5,6-ой передачах исчез вообще.От цепи слышен только тихий шелест,расколбаса нет,нигде ни до чего не достаёт и не затирает.На управляемость доработки никак не повлияли.Без руля мотык держит прямую траекторию ни в какую сторону не кренится.Вообщем БОМБА.Предупреждение:уменьшеную втулку устанавливал на мотардовское колесо.При установке на стоковое колесо возможно затирание ведомой звезды о маятник.Необходима установка втулки и шайбы другого размера.
Мабудь що так, але vovan4ik якщо ви перенесли ступицю з зіркою на 5 мм ліворуч, то яким чином ви перенесли кріплення уловлювача ланцюга кріплення якого приварено до маятника, покажіть будь ласка світлини цього вузла після зміщення колеса. Показую світлини з свого мотоцила в заводському варіанті.
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Viktozen писал(а):
vovan4ik писал(а):
,нигде ни до чего не достаёт и не затирает.
Мабудь що так, але vovan4ik якщо ви перенесли ступицю з зіркою на 5 мм ліворуч, то яким чином ви перенесли кріплення уловлювача ланцюга кріплення якого приварено до маятника, покажіть будь ласка світлини цього вузла після зміщення колеса. Показую світлини з свого мотоцила в заводському варіанті.
Вложение:
Вложение 17,11_2.jpg больше недоступно.
Вложение:
Вложение 17,11_3.jpg больше недоступно.
Ничего не переносил.Отверстие в уловителе достаточно широкое.
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Дело в том что на стоковых колёсах на 5мм сместить вряд ли получиться(больше звезда и ближе натяжитель).Следующий размер буду делать с разницей 3мм и устанавливать на сток.Для уловителя смещение на 3мм вообще незначительное.Амплитуда расколбаса родной цепи значительно шире.
Дякую за світлини, дуже уважно слідкую на своему мотоциклі як працюе ланцюг, слайдер, захист та заспокоювач ланцюга, які там невеличкі робочі зазори, шось мені підказуе що тепер ви будете слухати як ланцюг працюе по металу, показав стрілками.
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Viktozen писал(а):
Дякую за світлини, дуже уважно слідкую на своему мотоциклі як працюе ланцюг, слайдер, захист та заспокоювач ланцюга, які там невеличкі робочі зазори, шось мені підказуе що тепер ви будете слухати як ланцюг працюе по металу, показав стрілками.
Вложение:
Вложение 20191118_091751_resize_7.jpg больше недоступно.
Вложение:
Вложение 20191118_091925_resize_41.jpg больше недоступно.
Можливо з часом так і буде,подивимось.На даний момент зі сторони можливого затирання біля 5мм резинової вставки лишилось.Вчора виїздив на тест поки що все тихо.
Щодо хіпішу про сліди роботи цепу на ведучій зірці, та висновок про нібито неспівісність зірок на Твінкамі, ось хлопці вам гарний візуальний приклад як працюе зірка з цепом на Honda CRF 1000 L Africa Twin На відео дивіться з 1хв.45с.
То судячи з логіки коментарів у темі, в мотоциклі CRF 1000 L теж немае співвісності зірок Гадаю можливо не в Твінкамі справа, а в розумінні як працюе вузол.
Ну нормально,через 10 тис. на літровому моторі знос зірочки менше ніж у Твінкама за 2тис.
Можливо у вас і за 2000 зірка зносилась, у мого вже 8ма тисяча пішла, зірка у нормальному робочому стані, приблизно як на відео, по правді кажучи я нічого з кріпленням зірки не робив, та не ставив приблизно зхожу по шліцам зірку, яку треба молотком забивати. Коротше у мого все в стоці, катаюсь та не парюсь з якимось там неспівісністями.
Шановні Твінкамщики, всім доброго дня) Є проблеми з мотом, надіюсь на Вашу допомогу, може хтось с таким стикався, або є якісь досвід. Володію Твінкамом з 2018 року, в цілому мот не підводив, обслуговував нормально, часта заміна масла, фільтрів і т.д. Іздили на дальняки, особливо його не мордував, на даний момент пробіг всього лиш 3500, навіть якось в звязку з роботою були наміри продати, але передумав. Почалися проблеми ще вкінці осені, була така ситуація що вже прогрітий, находу в момент перемикання передач кілька раз заглох, температура була 50-55 градусів, через деякий час їзди проблема пройшла, наступного разу та ж сама ситуація, прогрів поїхав, перед перехрестям почав скидати передачі і теж заглох, кілька хвилин їзди і все пройшло. Далі справи почали погіршуватись, не можна було нормально прогріти, навіть на 40+ градусах не тримав оберти і глохнув, раніше такого ніколи не було, після градусів 15-20 він вже стабільно працював, як часи. Щоб перестав глохнути, потрібно було прогрівати дуже довго, холостий хід підкручував, але для того щоб він хоть якось працював, то накручувати потрібно було на нормальну кількість обертів, і це вже явно не здорово, бо раніше такого ніколи не було. Десь після 10хв таких танців, починав якось працювати, а от вже після "ТАКОГО" прогріву, заводився і працював нормально на протязі цілого дня, навіть якщо й добряче охолодав, а от після ночі все заново. Вирішив погратись я якістю суміші, толку не було ніякого, розібрав карб з надією що треба просто продути і все стане гуд, але коли розібрав то не побачив там взагалі нічого, карб був чистесенький, нічого не забито, все як в новому. Склав, поставив, завівся працює, але ситуація не змінилась, потрібно так само довго гріти, оберти падають, глохне і т.д. Замінив свічку на iridium power denso iuh27, почав заводитись краще і оберти тримає, але далі стикнувся з новою проблемою, Мот перестав їхати, оберти набирає дуже швидко, а швидкості немає, раніше на 7000 обертів на 6 передачі 100 точно їхав, а зараз оберти буквально взлітають до 8000 зразу, і на 10000 максимум що їде це 90 км, вже просто не знаю за що братись. думав може щіплення пробуксовує, але не може ж все так зразу перестати працювати, та й тим більше навіть на холостих коли даєш газу то оберти підскакують набагато швидше. пробував без паливного фільтра, ситуація не змінилась, думав може десь щось пошкодив коли знімав карб, типу може десь є підсос повітря, але обдивився все, все ніби внормі, надіюсь на вашу допомогу...
vadym24 по карбону у поплаковій камері фільтр шахти головної паливної голки чистив ? гадаю ні, а там можливий великий сюрприз. опис тут. viewtopic.php?f=139&t=6898
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 01:11 Сообщений: 852 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
vadym24 писал(а):
Шановні Твінкамщики, всім доброго дня) Є проблеми з мотом, надіюсь на Вашу допомогу, може хтось с таким стикався, або є якісь досвід. Володію Твінкамом з 2018 року, в цілому мот не підводив, обслуговував нормально, часта заміна масла, фільтрів і т.д. Іздили на дальняки, особливо його не мордував, на даний момент пробіг всього лиш 3500, навіть якось в звязку з роботою були наміри продати, але передумав. Почалися проблеми ще вкінці осені, була така ситуація що вже прогрітий, находу в момент перемикання передач кілька раз заглох, температура була 50-55 градусів, через деякий час їзди проблема пройшла, наступного разу та ж сама ситуація, прогрів поїхав, перед перехрестям почав скидати передачі і теж заглох, кілька хвилин їзди і все пройшло. Далі справи почали погіршуватись, не можна було нормально прогріти, навіть на 40+ градусах не тримав оберти і глохнув, раніше такого ніколи не було, після градусів 15-20 він вже стабільно працював, як часи. Щоб перестав глохнути, потрібно було прогрівати дуже довго, холостий хід підкручував, але для того щоб він хоть якось працював, то накручувати потрібно було на нормальну кількість обертів, і це вже явно не здорово, бо раніше такого ніколи не було. Десь після 10хв таких танців, починав якось працювати, а от вже після "ТАКОГО" прогріву, заводився і працював нормально на протязі цілого дня, навіть якщо й добряче охолодав, а от після ночі все заново. Вирішив погратись я якістю суміші, толку не було ніякого, розібрав карб з надією що треба просто продути і все стане гуд, але коли розібрав то не побачив там взагалі нічого, карб був чистесенький, нічого не забито, все як в новому. Склав, поставив, завівся працює, але ситуація не змінилась, потрібно так само довго гріти, оберти падають, глохне і т.д. Замінив свічку на iridium power denso iuh27, почав заводитись краще і оберти тримає, але далі стикнувся з новою проблемою, Мот перестав їхати, оберти набирає дуже швидко, а швидкості немає, раніше на 7000 обертів на 6 передачі 100 точно їхав, а зараз оберти буквально взлітають до 8000 зразу, і на 10000 максимум що їде це 90 км, вже просто не знаю за що братись. думав може щіплення пробуксовує, але не може ж все так зразу перестати працювати, та й тим більше навіть на холостих коли даєш газу то оберти підскакують набагато швидше. пробував без паливного фільтра, ситуація не змінилась, думав може десь щось пошкодив коли знімав карб, типу може десь є підсос повітря, але обдивився все, все ніби внормі, надіюсь на вашу допомогу...
Такое еше как может быть, называется это "всемирное западло", с каждым бывало. Сцепление с топливным фильтром никак не связано)) Регулируйте свободный ход рычага сцепление на руле, проверьте легкость вращения рычага в правой крышке, если все норм, тогда придется лезть под правую.крышку иисмотреть само сцепление, возможно его "подпалили". Настройки карба можно оценить по цвету изолятора свечи зажигания.
Цікавить цей мотоцикл, чи варто його купувати, як потїзді, чи мотор витривалий??? І порадьте мені 16 років чи ліпше купити новий x-road чи б/у twin cam?? Як другий мот??
Подскажите станет ли на передний 21 диск покрышка 90/90 ? родная 80/100 Пришло время замены, стал вопрос по размерам, хочется немного шире так как в большинстве использую для асфальта, нужно больше пятно контакта, ну и качественней что бы колючкой от акации не пробивать как на родном
Подскажите станет ли на передний 21 диск покрышка 90/90 ? родная 80/100 Пришло время замены, стал вопрос по размерам, хочется немного шире так как в большинстве использую для асфальта, нужно больше пятно контакта, ну и качественней что бы колючкой от акации не пробивать как на родном
Дуже гарно стане. друге значення в розмірі це висота покришки в процентах від ширини, тобто 80/100% = 80/80 R21 90/90% = 90/81 R21
Нашел по дешевке Bridgestone TRAIL WING TW301 БУ в очень хорошем состоянии, почти новая, думаю ее.
Кстати левое перо вилки потекло, думал сальники, или грязь, но все ок там. Слил мотють 5в который залит был год назад залил уже подешевле вариант Repsol 5w, все ок, не течет. Думаю может давление нужно хоть раз в месяц стравливать, а то как выкручивал винт для стравливания немного пшикнуло.
Так же заметил протирания алюминия от брызговика с обоих сторон на маятнике, наклеил куски резины на то место, рекомендую всем обратить внимание
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 23:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Славік писал(а):
Цікавить цей мотоцикл, чи варто його купувати, як потїзді, чи мотор витривалий??? І порадьте мені 16 років чи ліпше купити новий x-road чи б/у twin cam?? Як другий мот??
Б/у Твинкама по цене Х-роада нормального не возьмёшь.
Сегодня катнул Лубны-Киев-Лубны, держался с потоком фур это 96 км по спидометру твинкама, 6000 оборотов (вернее той кубик что под 6000 на экране) при моих 94 кг веса 420 км в обе стороны, задница начинает о себе давать знать после 150 км. дальше приходилось останавливатся каждые 40 км на 5 минутку. 125 км час можно набрать для обгона, но двигатель аж прошит сбавить обороты , но это понятно не для этого мот предназначен. Расход при такому круизе вышел 3.2 л. Коробка 6 ступка, звезды стоковые.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения