Всім добра і миру над головою!!! Розпочинаю борт журнал свого нового, друга. Коротка інформація з мережі. Тип двигателя: 1 цилиндр, 4-клапанный, с одинарным верхним распредвалом (SOHC) Рабочий объем, см3: 400 см³ Охлаждение: водяное Топливная система: Бесконтактная конденсаторная система зажигания CDI Макс. мощность: 31 л.с. / 7200 rpm Макс. крутящий момент: 33 Н/м / 6000 rpm Зажигание: Электронный блок управления (ECU) Запуск: электрический + ручной Ходовая часть Трансмиссия: автоматическая (вариатор) Режим работы: 2WD/4WD Подвеска Передняя подвеска: независимая, на двойных поперечных А-образных рычагах Задняя подвеска: независимая, на двойных поперечных А-образных рычагах Колёса Тормозная система: гидравлическая, двухконтурная Передние диски: 12 × 6,0 AT стальной сплав Задние диски: 12 × 7,5 AT стальной сплав Амортизаторы: пружинные, с регулировкой предварительного натяга Размеры / Вместимость Колесная база: 1460 мм Дорожный просвет 250 мм Высота по сидению: 540 мм (от подножки) Сухой вес: 334 кг Длина/Ширина/Высота: 2100 х 1150 х 1100 мм Емкость топливного бака: 15
Ну і трішки історії що до покупки. Дуже давно я на нього поклав око, подобався він мені майже всим. Крім ціни. Не міг позволити взяти і відірвати від сімї таку велику сумму на цей чудовий квадрік. Йшов час, були у мене більш дишевші квадроцикли, але про цей мріяти не переставав. Якось був вільний час, заїхав до дилера в Киеві, пощупав, посидів, і продавець запропонував прокататись. Звісно хто ж відмовить. Після того я вирішив що він повинен у мене бути. Як він їде я напишу з годом. Час минав і от мрія моя стоїть в гаражі! Купив не новий, а 2018 року з пробігом 1400 км. З власного досвіду знаю що коли купуєш нову техніку, то при її продажі через певний час втрачаєш багато коштів. Тож вирішив чуток під економити. Ну і покищо пару фоток з першої прогулянки. З годом буду писати що Да як.
А от і питання, Руслан яким таким чином вам вдалося поставити квадроцикл на номера, якщо ця інформація доступна розкажіть будь ласка процедуру реестрації
А от і питання, Руслан яким таким чином вам вдалося поставити квадроцикл на номера, якщо ця інформація доступна розкажіть будь ласка процедуру реестрації
Вікторович я з цим питанням був зіткнувся трохи раніше, і як показала практика , квадроцикла не має жодного сенсу ставити на облік. Кошти на вітер. Дай не охоче в тех надзорі за це беруться. Шукають любу зацепку щоб відмовити. Но головне ,що квадроцикл навіть на номерах не має права використовуватись на дорозі загального використання. Хоча продавці квадроциклів розказують зовсім іншу історію. Моя історія занадто проста, авторинок і 70 гр зробили диво. Номер цей у мене уже давно, і переходить від квадроцикла до квадроцикла.
Ну і що до процедури розкажу. 1.покупка квадроцикла в магазині, з ним вам видають договір купівлі продажу, потрібно провірити кожну букву, всі данні свої звірити. Бо кожна помилка буде перешкодою в майбутньому. 2.документи з таможні. ( з правильними печатками) це также важливо. 3.і саме головне сертифікат затвердженного типу. З цим проблеми у продавців. Продавці кажуть що він не потрібний, а в Тех надзорі його вимагають обовязково. Потім з цими документами і квадроциклом приїхати особисто до Гостехнадзора, його огляне експерт. Коли висновок експерта ,і всі вище зазначені документи на руках, йдем до спеціаліста в надзорі, він спочатку буде казати що даремно ви це робите, і відмовляти вас. ( у мене так було) Но всеж як що вам вдалось отримати техпаспорт, вам потрібні і права Тракториста. Саме тракториста. Купити страховку, обовязково. І ось ви з номерами , техпаспортом з правами щасливий їдите по дорозі, казалось би все супер, і вас зупиняє поліція, я вам не завідую.
Погода так і манить. Що було і зробленно, можна сказати перша покатушка пройшла чудово. Накатав цілих 70 км. І не втомився ні грамма. Електро підсилювач річ просто чудова. Квадрік дуже м’який в ходу, комфортно їхати. На ручку Газа реагує досить бодро. З подобалась як він тримає дорогу, наче по рейсам. Враження лиш позитивні , він коштує кожну гривню своєї ціни. Тримати курс до дому зовсім не хотілось, але потрібно. З нетерпінням чекаю коли буде ще така можливісь катнути . Ну а в планах велике ТО. Адже пробіг 2000. Ну і щось з спідометром, адже розганяв до 140 км. В реальності 90-95. А показує 140.
Після харошої покатушки , банька . А вимити квадрік не так і легко. Но результат радує око. Стоїть в гаражі чистий і готовий до виїздів. До речі 3 роки назад купив в Епіцентрі мойку, скільки вона перемила важко сказати, але багато, дуже багато. І працює досі. Хоча не дорога китайська.
Всім привіт, щось давненько я не оновлював журнал. Проїхав я на квадріку 700 км, враження лиш покращуються з кождним виїздом. Не жалкую про свій вибір. На 2000 км зробив велике ТО, замінив масло в двигуну та редукторах. Та провів повну ревізію квадроцикла. Жодена гайка до якої зумів дотягнутися не підтягувалася, все прикрученно та зажато дійсно добре. Правда заднє праве колесо мало люфт. Дивно адже пробіг не такий і великий. При детальному огляду виявилось що люфт має кріплення ступиці до нижнього ричага. Був здивований адже там є маслёнка для змажчування і при своє вчасному обслуговуванню він мав би ще працювати і працювати. Правда і болт кріплення ричага до ступіци був трохи викрученний. Підтягнув болт,люфт пропав, на цьому думав і все, но не тут то було. Ні як він не хотів шпріцуватись, попросту смазка не лізла і все. Розібрав, палець був уже ржавий, що каже нам про те ,що смазки там не було. Промив почистив зібрав, а він зараза всеодно не шпріцувався. Потім викрутив маслёнку і все стало зрозуміло. Вона бракована і не мала виходу для смазки. Замінив на нову, прошпріцував і все стало як повинно бути. Дивно чому цю проблему не виявили на сервісі, адже попередній власник казав що обслуговував саме на сервісі там де купував. Но про це можна лиш здогадуватись. А так питань за 2000 км жодних. Тормозні колодки у доброму стані, заводиться гарно, мотор редуктора без жодних запотівать, катаємось далі.
Дивно чому цю проблему не виявили на сервісі, адже попередній власник казав що обслуговував саме на сервісі там де купував. Но про це можна лиш здогадуватись.
Техніка обслуговувалась на сервісі, це унівкрсальне речення при продажу, типу якщо шось станеця питання не до мене а до механіків, а до сервісу як ми знаемо питання е завжди, мабуть тому і виникла приказка "Бажаеш зробити гарно, зроби сам" Та с такими руками як у вас Руслан техніка живе щасливим життям, завжди улюблена та доглянута, гарний приклад для молоді.
Дивно чому цю проблему не виявили на сервісі, адже попередній власник казав що обслуговував саме на сервісі там де купував. Но про це можна лиш здогадуватись.
Техніка обслуговувалась на сервісі, це унівкрсальне речення при продажу, типу якщо шось станеця питання не до мене а до механіків, а до сервісу як ми знаемо питання е завжди, мабуть тому і виникла приказка "Бажаеш зробити гарно, зроби сам" Та с такими руками як у вас Руслан техніка живе щасливим життям, завжди улюблена та доглянута, гарний приклад для молоді.
Тут я з вами повністью згодний. Дякую за приємні слова
Близько двох місяців я чекав на ці корисні не дишеві пласмаски, і ось сьогодні нарешті вони у мене. Буде вільна хвилина займусь кріпленням. Не розумію чому майже сві квадроцикли зроблені таким чином що на пару сантиметрів колеса ширші від самого квадріка. В не велику калюжу в’їхав і все, спина грязна.
Хвилин 20 часу і повний порядок. Кріпляться вони за допомогою кліпсів що йшли в комплекті. Чекаєм тест драйв. Квадрік візуально став ширший, в живу мені подобається. Задня частина здається закінченою , а то щось дай не вистачало .
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения