Вітаю товариство! Якось негарно я замовк, вибачайте. Розхід - по місту не скажу, бо спеціально таких замірів не проводив, але в середньому від 4,2 до 4,5л на 100км. Але швидкість тримаю біля 110км за винятком короткотривалих прискорень. Ця швидкість моя і мені так комфортно. 145км їхав, якщо плавно набирати швидкість то буде певне і більше. Повернусь до помпи: наїхав біля 700км - не капає, тішусь. Рівень рідини в радіатор долив по шийку. На шроті підібрав кришку радіатора від якоїсь японської малолітражки із тиском відкриття клапана 0,9 бар...? Чи це добре і чи не шкодить? побачимо, якби щось то відпишу. Як перевіряв роботу кришки (можливо ви знаєте, але опишу). Трубку з горловини радіатора відєднав біля розширювального бачка, медичний шприц 20мл, трубку в нього. Двигун запустив і грів до появи другої поділки, рідина поступила в шприц (небагато, в бачку цього не помітно, тому використав шприц). Вимкнув двигун і при охолоджені рідина всмокталась зі шприца назад в радіатор. Так, чи було спрацювання на 0,9 чи більше не знаю, але спокійний, що працює. Ну а решта наразі тішить, як погода так і Беник так і подорожі горами в цю чудесну пору року. попробую скинути знимки з поїздок. Всім успіхів!
Вітаю прихильників Беників! Мот бігає, тішить, ніби нічого не капає, але гризло мене - твердий до непристойності передок... Дійшов час і до нього. Всі нюанси розбірки описувати не буду, але - в передні аморти влазить 600мл оливи. Собі влив Мотюль 10. Зроблені аморти гідно, всі шрубки, болтики на синьому фіксаторі різьби. Про оливу, що злив - колір темно жовтий, без специфічного запаху амортизаторної оливи, більше до моторної, в міру бруду-осаду, були пухирці повітря хоч і не багато. Все. Після заміни не та їзда, насолода! Всім гараздів!
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения