Всім привіт. І так весняний літній день по заду. Погода була на нашому боці, тож вкравши у себе дві години вільного часу, осідлавши свого молодого китайського скакуна помчав катати. Накатав 40 кіломатрів , і всі по бездоріжжі. Нарешті мій китайський мотопозашляховик познайомився з нашою Українською грязюкою. Вчора був дощ, тож калюжі на полях є. Місцями вдавалося оминати , так як було шкода замастити його. Але інколи всеж приходилось їхати по болоті. Люди вже виїхали на природу, хто на рибалку, хто шашличок, а хто і квадрокоптер запускав. Саме він до мені і пристав в подорожжі. Їду собі спокійно, чую лишній шум зявився, зупинився оглянувшись на зад, а метрів пять по заду на висоті около двох метрів на мене дивиться квадрокоптер. Чесно був спочатку здивований, уявіть картину їду сам в полі і тут таке. За звичай як свідчать ролики на ютубі то люди стараються збити його. Я ж пішов іншим шляхом, помахав йому рукою, дай поїхав далі. Він зараза за мною ще пару хвилин летів, обігнав мене і полетів в небо. Можливо колись побачу про себе ролик . Зїздив на своє любиме місце,до річки Десна. Нарвав дружині котиків, за те що дала мені з собою бутерброди. Потім наткнувся на незаконне видобування піска. Єх тема важка і без матів важко писати тож промовчу. Ну тепер сміло можна сказати що мотоциклом випробував уже все, по трассі їздив, по сніжку ганяв, по бездоріжжі теж. Не жалкую що обрав саме його. Задоволенний на всі сто.
Ну і пару слів добавлю може комусь і буде корисно. Про тиск в шинах. Згідно книжці яка була в комплекті тиск повинин бути такий, перед 2,2 зад 3,3. Те що було накачанно з заводу, мене поставило в штопор. Перед 3,5 зад 4.0. Так і їздив. Ну і про натяжку цепка, на моті є наклейка, я її тільки сьогодні роздивився. Уже потрібно підтянути , бо у мене 3см прогиб. Далі буде заміна масла на 300 км, самому цікаво що там буде за сюрприз зі стружкою. Скоро побачим.
Ну нарешті вирвався прокатати полями і я. Робота щільний графік, сім‘я , робить свою справу. Часу на покатушки майже не вистачає. Роботи по вуха як то кажуть. Пробіг лише 250 км, аж стидно таке писати, мот уже 5 місяців як у мене. Проблем не має ні яких, за цей час лише один раз підтягнув цепочок. І два рази мастив його. Сьогодні дозволив короткочасно набрати оберти до 6 тис, так я вам скажу враження чудові. Звук і тяга сподобались. Дивує і АКБ хоч мот і не їздить часто, а заряд тримає не погано пока. З запуском проблем не має ні яких. Скоро ТО -1 цікаво буде глянути що там стружка ,чи буде ,чи ні.
Ще хочу сказати пару слів про юсб зарядку. Чудова річ. Поїздка була не запланована сьогодні, і при виїзді з дому батарейка в телефоні майже сіла. Взяв кабель підключив ,телефон в кишеню і вперед. Покатався і зарядив бататейку. Класна річ.
Всім привіт. Ну нарешті відбувся мій перший дальняк, аж 70 км від дому. Розумію що це і дальняком не назвеш, но всеж. 1,5 години в одну сторону показали себе досить не погано. Спина руки ноги не відчули втоми ні грамма. Я навіть не відчув що півтори години проїхав. Їхав 50-70 км. Обкатую помалу. Після городських буднів прокататись сільськими дорогами, де мінімум авто, а максимум свіжого теплого повітря, задоволення не передати. Мотоцикл вів себе добре ,подобається все, поки що придертися не має до чого. Правда один не долік , на трассі не вистачає 6 передачі. Для полів лісів це не важливо, а по трассі не вистачає. Пробіг перескочив 300 км буду робити ТО.
Пройшло 6 місяців з того моменту як обслужив свій АКБ. Сьогодні заглянув, заглушки що змастив герметиком тримають супер. Жодної каплі електроліту не має. Потрібно лише обслужити клеми, і буде повний порядок.
Ну і добра новина, а саме річ піде про обмежувальний ролик. На моделях до 2018 року їх не ставили, і цепок тер раму, і інколи реле. Як показує моя практика на даний момент з роликом ця проблема зникла. Рама не має жодної царапини, а сам ролик має сліди потертості. Висновки що він там потрібний обовязково.
Вирішив смастити маятник, і не даремно я вам скажу. Ба там майже сухо. Подшіпників там не має, просто втулки. Через пару сотнів км явно появився би люфт. Тож справу цю потрібно робити, аби уникнути проблем.
Болт який тримає амортизатор люфтить зараза. Він попросту трохи тонший ніж втулка амортизатора. Потрібно буде точити напевно новий болт під втулку у токаря.
Замінив масло, дивно якось але злилось лиш грам 800, а залилось лиш 1 літр. Як я його не нахиляв, не текло більше. Хоча по щуту було по вищу мітку. Після заміни теж столо по вищу мітку. Залив я масло 10w50. Різницю замітив при першому ж пуску двигуна. Шум його став тихішим, раніше він якось шелестів чи що, зараз працює набагато краще. Но яка різниця в русі!!!! Я навіть не узнав свою коробку передач. Вона мяка стала, і якась ніжна чи що. Переключається якось мягко. Я задоволений ск слон. Ну і підтягнув все що міг, хоча нічого і не тягнулось. Залишилось помити цепок, і смастити його. Ну і все наче добре, коник готовий до подорожей. Да поставив бумажний фільтр, не знаю чи правільне рішення чи ні.
Зарегистрирован: 13 янв 2014, 23:50 Сообщений: 49 Откуда: Донецк, Украина
Мото: Lifan SR 200
Возраст: 56
Имя: Владимир
Доброго времени..... Руслан, можно о масле подробнее: ---- марка, название, производитель, цена, где брал? ....... тоже воздушку обкатывать предстоит......
Доброго времени..... Руслан, можно о масле подробнее: ---- марка, название, производитель, цена, где брал? ....... тоже воздушку обкатывать предстоит......
Доброго і вам . Масло купував у провіреного продавця на авторинку. Вартість Приблизно 170 гр за 1 л.
Після вчорашньої поїздки вимив свого коня. Не легка ця справа, як на мене машину куда простіше помити. Цікаво а керхером мити двигун мотоцикла можна чи не рекомендовано!!
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 10
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения