Всім привіт. Придбав квадроцикла , Стелс 300Б. Хоча по документам Спарк 300, або Лінхай 300 як його ще в інших магазинах називають. Мені подобається Стелс я його так і назвав. Купував новим в магазині, чорний колір не подобався до того моменту пока не побачив в живу. На фото він був мрачний. В живу виглядав досить таки дорослим квадріком. Приїхав до магазину на оглядини, продавець завів, і я був в шоці, як він вібрірує на холостих, це жах. Я такого не бачив на жодному квадріку. Зеркала трусились не наче вуха у собаки .Бажання купувати митью пропало. Але приїхав тож вирішив прокататись , бо дають , х тож відмовиться. На моє здивування після хвилини роботи він притих, холостий понизився і квадрік тихенько воркутав. Підсоса не має, напевно електроклапан стоїть, тощо. Сів поїхав, рулився дуже легко, обороти набирав не погано, все провірив, світло, гальма, понижену, повишену, блокіровку, задній хід, все працювало як потрібно. А головне провірив зарядку, бо в них бувають проблеми з цим. Вона видавала 14,5 вольт . Дав задаток дай додому. Ніч була без сонна. Нарешті ранок, дружину на роботу сина в садочок сам за прицепом і вперед за покупкою. Приїхав купив ,загрузили, і в гараж. Продавець сміло дивився в очі і казав що предпродажна підготовка виконана, катайтесь і насолоджуйтесь. От як би так я і зробив , то не довго була б посмішка на обличчі у мене. Вирішив піти по старі схемі. Привіз на роботу , розібрав , і не спіша збирав все заново. І не даремно це робив. І всім так рекомендую. Саме більше що мене обурило і до біса розізлило це кардани, там масльонки для обслуговування хрестовин, так ось самі масльонки були в салідолі, но хрестовинки були сухі!!!!!!! Тобто хтось просто взяв і змастив звехру масльонку . А не прошпріцував так як потрібно. Можна багато писати, але їздити після такої предпродажньої підготовки не можна. Собі дорожче.
Звісно замінив всі масла, що злив з двигуна заставило мене призадуматись. На пробігу в 10 км масло було світле але якесь ну зовсім не масло! І головний страх на фільтрі. І це пробіг 10 км. Що булоб як би я проїхав 300 до першого ТО. Як рекомендував продавець.
Ну і три дні і майже весь вільний час пішов для того щоб перемастити, дідкрутити, дотягнути , все що потребувало уваги. Смазка також відсутня повністью в рульових тягах, направляющі сухі в тормозних супортах, і ця техніка продається для катання по бездорожжі , по грязі, пилі. Просто в голові не вкладається як і скільки вона може проїхати після такої предпродажньої підготовки як була.
Прикріпив свій кофр, свою музику, куда ж без неї. Приколхозив розширювач арок, щоб не так вада та гряз ноги зальопувала, а також поставив брозовички на зад. І перевіз з міста до дому на постійне місце дислокації. Як то кажуть в повні бойові готовності.
Ну і перші кілометри принесли перші враження про цього китайського квадріка. Після доводки більш менш в нормальний стан, він перестав вібрірувати так сильно як спочатку. Після прогріву вібрація взагалі майже пропадає. Десь читав що потрібно в вихлопні трубі переробити кріплення через резинки, тоді вібрації майже не буде. Но мене влаштовує поки що. Запускається досить добре, шкода що не має ручного кіка, це великий мінус. В русі досить легко керується, здивував і його мягкий хід. Приспустив колеса до норми, бо були аж по 2 атм. Поки обкатка то катаюсь майже весь час на пониженні, інколи на рівні прямі включаю повишену. Керувати ним подобається. Він приємний тощо! Не має відчуття не поворотного великого квадра, так сказав би молоденький жеребчик. Був у мене СФ мото 500 2 а. Так от ,як не дивно но на цьому приємніше їхати, він мякіший, легший, і в повороти входить без страху перевернутись, в рамках розумного, на СФ 500 постійно було відчуття що зад квадріка уносить в сторону при повороті. Цей же йде що по рейсах. А вдячність цьому стабілізатору ,устойчівості що стоїть з заду. Росхід поки точно не заміряв, але думаю в 10 літрів при прогулочному русі впишусь. Ну і про приємне, після гарного дощу, вирушив провіряти повний привід, по які я грязі не катав, як я не старався щоб застрягти, а нічого не вийшло. Навіть без передка шкрябає він досить не погано. Про покупку не шкодую взагалі. Да розумію що це такий апарат біля якого потрібно марати час від часу руки, але це мене не лякає. Я отримав те що хотів. Повний привід, так як чищу сніг в зимку, двох місне сидіння, так як катаємось в трьох , варіаторна передача. Як буде далі побачим.
І так не значне вдосконалення. При проїзді хоча малої калюжі, ноги мокрі відразу. Через великий отвір із під колеса бризгає вода. Коли в чоботах та штанах які не промокають це не страшно, але коли в красовках і їдеш за морозивом в магазин, то щоразу ноги приходилось підіймати при заїзді в калюжу. Найшов давно забуті два брозговика, вирізав лишнє, і прикрутив на саморізи. Зробив так скажем шторку. Тепер по калюжам сміло можна катати, ноги сухі. Випробовування вже пройшли.
Сьогодні вдалось виділити трохи часу і катнути на квадріку. Пробіг перевалив за 150 км, тож вирішив і на повишині уже кататись. Зовсім інша річ. Веселіше стало! Накатав 45 км за покатушку. Розганяв до 60 км. Задоволений своїм вибором поки що на всі 100. Лісовий запах, тепле повітря, що ще потрібно. Ну і пару фото.
Вложения:
Комментарий к файлу: А тут без 4 на 4 ну ніяк. Вилитів аж на раз два на горку. 8CBAEB2B-1B76-44C8-A909-F5F5329FFE37.jpeg [ 358.22 KiB | Просмотров: 13279 ]
Ні і як же без гарячого чаю і рогалика. Катався не сам, зелений кузя приєднався десь на половині покатушки, і досить таки довго зі мною прокатався. Сподобалось напевно йому.
Сьогодні нарешті отримав документи, але ставити на облік напевно не буду. Появиться забагато хлопот. Дай без номерів якось простіше від поліції втекти як що прийдеться.
Сьогодні нарешті отримав документи, але ставити на облік напевно не буду. Появиться забагато хлопот.
Знакомая ситуёвина, что говорят в МРЭО, что у них нет нормативных документов, что нужно везти квадроцикл в институт СХ техники, заплатить и взять сертификат типа на трактор и ТОГДАааа они поставят ATV на регистрацию, правда есть ещё один нюанс.....нужны права тракториста Рустан это я описал свои попытки регистрации Квадра. А вам что говорят ?
Сьогодні нарешті отримав документи, але ставити на облік напевно не буду. Появиться забагато хлопот.
Знакомая ситуёвина, что говорят в МРЭО, что у них нет нормативных документов, что нужно везти квадроцикл в институт СХ техники, заплатить и взять сертификат типа на трактор и ТОГДАааа они поставят ATV на регистрацию, правда есть ещё один нюанс.....нужны права тракториста Рустан это я описал свои попытки регистрации Квадра. А вам что говорят ?
Все майже так як ви і написали. Пішов до сервісного центру, в минулому МРЕО , простояв в черзі, потім визвали , кажу мов так і так, хочу на облік поставити квадроцикл. Дивився на мене менеджер як баран на нові ворота. Зробив розумне лице рився в документах що я дав, через хвилин 10 пішов по кабінетах він ходити. Чекав я хвилин 20, повернувся і каже що мені потрібно з цими документами до ГосТех надзору, там і поставлять як трактор. Бо вони таку техніку не ставлять на облік. Я руки в ноги і поїхав до надзору. Знайшов їх, кажу мов так і так хочу квадроцикл поставити на облік. Вони покопались в моїх документах, щось порадились, тай кажуть , а на віщо це вам потрібно? Квадроциклом їздити по дорогам загального користування не можна, навіть з техпаспортом і номерами. Дай потрібно мати категорію В1. Страховку. Привести до них, до єксперта квадрік, і мол сенсу попросту не має ні якого це робити. От я і задумався , дійсно навіщо! Зайвих 500 гр краще бензину купити. Дай потім при продажі потрібно його зняти з обліку, знову вести на огляд, страховку що року купувати, категорію потрібно відкрити, і все одно не можна на дорогу. Тож вирішив залишити все як є. Був в мене випадок , приїхав до магазину пю каву, підїхала патрульна машина, вийшов патрульний, підійшов привітався і запитав чи є документи що підтверджують що я купив. Звісно були я показав і все, він сів і поїхав далі. Знайомого мого теж раз зупинили на дорозі між селами, квадрік без жодного документу, так як купив бу. Патрульний був злий як собака, і наїжав мов забераїмо на штраф майданчик, забрав ключ із замка, і ходив уже телефонував кудись він. Товариш сидів на квадріку . Пока патрульні щось радились не по далік товариш дістав запасний ключ, добре що весь час він при ньому на той випадок як що загубить основний. Завів квадра і драпака на поле, відїхав метрів 50 зупинився обернувся і облаяв патрульних від душі. Сів і по полю поїхав далі. Як правільно ставити чи ні хто зна. Кожен вирішує сам. По асвальту їздити резину шкода, так інколи переїхати пару км можна. А по полям куда краще кататись.
От у нас страна Мотоблоки с прицепом без светотехники катаются по ДОП туды-сюды и никто их не трогает
Ну ви ж самі все чудово розумієте що да як. Проїхав 200 км. Викрутив свічку , якась вона дивна!!! Хоча по роботі квадріка зауважень не має, працює добре.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения