Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Vlsirko писал(а):
Viktozen, ні не закривав... Але, що здивувало - коли приїхав під офіс працював вентилятор
Видимо медленно перемещался. Обдув был небольшой, вот и нагрелся до включения вентилятора. А на скорости, с такой температурой, мот врятли нормально прогреется.
29 жовтня. Дякую цій прекрасній осені, за можливість ще трохи покатати. Судячи з прогнозу ще, як мінімум тиждень в нас є
Викатав повний бак "вогівського" 92-го, залив знов там же. Проблеми з ХХ зникли, і за будь якої погоди ХХ на рівні 1500, хіба що як зранку по трасі проїду, то просідає до 1400, але враховуючи, що все ж таки не липень місяць, вважаю це нормальним.
Вже починаю планувати чим буду "чухати" мотоломку взимку: 1. Заміна ціпка. (все ж таки варто вже його зняти, проїхав 10500км). Вирішив, не грати з долею і взяти DID. ТОму що, бачив відосик від цікавого блогера motodalnoboy, так в нього на ходу порвався ціпок і пробив картер, і це всче було в дальній поїздці. Тому нехай тракторні ціпки залишаться для трактора 2. Синхронізація карбюраторів. На холостих мотоцикл працює, трохи нерівно.... думаю варто зробити цю процедуру. Хочу зробити саморобний синхронізатор із високоточних вакуумметрів. Тим паче, що я маю впланах придбати R1100GS, а там ця процедура виконується раз в 10000 3. Треба щось робити із головним світлом. Поїздивши в темний час доби по трассі зрозумів, що різниці між габаритами і дальнім світлом майже нема
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Ще трохи зими залишилося, і я починаю підготовку до наступного сезону:
Отже з усім відомого китайського сайту приїхали: 1. Нова led лампа в головну фару Встановив на мотоцикл - світить набагато краще, відео зніму як почнеться сезон
2. Блок додаткових фар , ще не встановлював, але світить "не кисло". Думаю, разом із новою лампою буде непогано
3. Нова приборка, репліка koso rx2n
фотка не моя 4. Кофри komine sa212. Прикинув на мотік - сидять класно. Побачимо, як вони переживуть сезон. Дуже класно, що в них змінюється обʼєм із 18 літрів до 26
5. Прикурювач із стандартною розеткою - треба для того щоб можна було підключати компрессор для накачки колес чи матрасу
Процесс встановлення всього цього добра буду намагатися фоткати і писати сюди, думаю вам буде цікаво
Трохи розчаровує, що з geonparts зник розділ по моєму мотоциклу, але маю надію, що все буде ок Бо мені треба прокладка поплавкової камери на карбюратор
Отже, як кажуть у серіалах - to be continued...
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 09 окт 2015, 19:40 Сообщений: 682 Откуда: Борисполь
Мото: Honda NT 700V
Возраст: 51
Тел.: (067) 75два-три4-97
Имя: Сергей
Влад, вітаю! Класні придбання Буде цікаво подивитись на процес встановлення! Теж дещо замовив на всім відомому китайському сайті. А прокладку на карб, сподіваюсь, дочекаєшся, ще час є! Viktozen же писав, що йде переоблік.
_________________ Не бойся, что не получится. Бойся, что не попробуешь.
Отже, почнемо з ПТФ. Дуже довго думав, як приліпити лампи, щоб не було "колхоз-тюнінгу". Замовляти спеціальні кронштейн и з аліекспресу не було бажання, бо 700 грн за 2 залізки - то занадто... Рішення прийшло випадково. Купуємо в епіцентрі 2 такі штуки, тільки довжиною на 100мм
Свердлимо отвори і фарбуємо
І монтуємо таким чином
Загальний вигляд:
Керування здійснюється кнопкою на кермі
Запитав це все від + після замка запалення через запобіжники. Як плюс такого місця для ПТФ, те що в повороті ПТФ світять прямо, а фара головного світла повертає, таким чином збільшується площа освітлення в повороті
Як вийшло, судити вам, шановне товариство... Але на мою думку на 'колхоз' не схоже
Далі буде ....
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
А на рахунок кріплення побачимо, як варіант можна насверлити отвір для 2-ї точки кріплення... Я так і планував зробити, але коли затягнув то мені здалося, що воно нікуди не дінеться
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сьогодні зробив останні приготування до сезону. Змайстрував синхронізатор і відсинхронізував карби
Фото самого синхронізатора:
Правда потім замінив бензокрани на систему з крапельниці, бо було неможливо заспокоїти стрілки. Використав високоточні вакуумметри. Бюджет, приблизно 350грн
Отже підсумовуючи, пробіг мотоцикла 10500 і разом з новою приборкою починаю нову систему відліку . Перелік виконаних робіт: 1. Замінено приборну панель 2. Встановлено ПТФ 3. Встановлено діодну лампу в фару головного світла 4. Під сідло встановив прикурювач із стандартним роз'ємом для накачування колеса і матрацу 5. Замінено ланцюг головного приводу. Зірки не міняв, бо вони були як нові 6. Для тесту встановив натягувач ціпка, справа в тому що ціпок в нормальному натязі б'є по центральній підніжці. А натягувач піднімає ціпка на 2-3 сантиметри 7. Замінена прокладка поплавкової камери 8. Чистка і регулювання карбюратора 9. Синхронізація карбюратора 10. Замінено паливні шланги і паливний фільтр 11. Відрегульовані зазори клапанів 12. Замінено масло в двигуні
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 17
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения