Руслан как там поживает воздушный фильтр ? По рассказанным вами симптомам на обогатителе слишком богатая смесь, она может быть нормальная, но при забитом фильтре богатит. Снимите фильтр попробуйте завестись без него.
Фільтир не ідеальний, але досить таки в не поганому стані. А свічка мені не подобається, проїхав я на ні 200 км. Напевно карбюратор потребує настройки. Без фільтра заводив , димить так само.
На карбоне возле иглы обогатителя есть настройка тросика обогатителя, посмотрите насколько втулка раскручена, и к стати какой расход топлива у вас на сотню ?
Вона в мене повністью закручена, що це може означати? Судячи по вашому фото у ват трохи викрученна. А стосовно росхода топлива важко сказати, я не міряв жодного разу, проїхав на ньому лиш 250 км. Заміри не робив.
В моём случае игла обогатителя открывается больше, так как трос натянут сильней, в вашем случае открытие иглы переобогащения не даёт. Смотрите карбон, а ещё обратите внмание на клапана, по вашему видео слышно цокот, подозреваю звенят клапана, у моего мотор работает намного тише, поэтому резонуло слух.
В моём случае игла обогатителя открывается больше, так как трос натянут сильней, в вашем случае открытие иглы переобогащения не даёт. Смотрите карбон, а ещё обратите внмание на клапана, по вашему видео слышно цокот, подозреваю звенят клапана, у моего мотор работает намного тише, поэтому резонуло слух.
Вікторович дякую. Клапана дійсно цокотять , особливо як добре прогрівається. Буду це питання на днях вирішувати. Сьогодні викрутив свічку, вона була якась мокра, хоча двигун я не крутив,звернув на це увагу, потім стартером прокрутив сикунд 10 двигун, при цьому дивився на гніздо де вкручується свіча, на моє здивування звідти вилітали якісь маленькі краплі масла, особливо на перших секундах. Тож всеж підозрюю що сальніки клапанів пропускають масло, по другому їму в камері згоранія не має звідки взятись.
Ну щож прийшла весна, скоро погода буде радувати теплом. А це означає що виїзди на квадроциклі з сімєю,будуть частішати. Масло замінив, клапана відрегулював, ступіци передні змастив, поставив музику, ще раз все підтянув, хоча особо нічого і не відкрутилось за зиму. До весняних покатушок готовий. Заодно поставив тахометр із часами чудова всеж річ. На холостому ходу тримає 1240-1250 обертів напевно це мало? Після регуліровки клапанів працює як іномарка, на холостому ходу за 5 метрів майже не чути двигуна, шепче як швейцарський годинник.
Всім привіт. Ітак робота майже завершена. Ще залишилось доробити не значні дрібнички, і можна сміло отримувати тех паспорт( жартую) Задача була поставлена зробити прицеп виключно для квадроцикла, а значить він повинин бути легким, і в той же час міцним,для перевезення не важкого вантажу. В моєму випадку він робився для таких цілей. Так як у будинку стоїть твердопаливний котел, то купую дрова, машина їх вигружає біля дороги, а дальше своїми силами до дровника. В тому році перевозив автомобільним прицепом, було дуже не зручно, він великий важкий, дай щоб розвернутися з ним потрібно багато місця. Друга причина це вивезення скошенної газонної трави. У мене багато газонів,траву потрібно десь дівати. Тут отримуєм і задоволення і користь в одному. Траву вивозим у степ та розсипаєм її. Ну і третьє інколи потрібно взяти палатку, покривала, мангал, да шашличок, і вирушити на день на природу. Це основні задачі для прицепа. Що стосовно прицепа получився саме такий як я і хотів. Легкий, квадрік його майже не відчуває. Розміри ширина 95см, довжина 145 см. Вага не знаю але з легкістью піднімаю його за зад. Лиш задній борт відкривається, і з легкістью знімається. Кузов Самосвального типу. Фанера 6мм на бортах, та 10мм на дні. Результатом задоволенний.
Проблему з димом при прогріванні холодного двигуна вирішив. Справ то на 2 хв. Просто відрегулював карбюратор. Гвинт якості (як що я не помиляюсь ) був відкручений на 8 оборотів. Закрутив до кінця і відкрутив на два оберти. Наступного дня прийшов витягнув підсос, запустив. І о чудо диму не має.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения