Всім привіт. Ну нарешті можна так висловитись і я відкрив свій сезон 2019. Но всеж, я задоволений, він мені дуже сподобався, і не має жалю за потрачені кошти. Отримав нарешті ті позитивні відчуття що очікував з моменту покупки.
Мої вітання С открытием мото сезона! АКБ- пусть будет самая большая неприятность, его зимой нужно хранить заряженным, и проверять напряжение на клемах, если меньше 12,5 то нужно зарядить, иначе при хранении не полностью заряженный сульфатируется и падает ёмкость, предлагаю следить за напряжением, и вовремя заряжать и все будет ок. Удачи!
_________________ Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.
Да он на 6,5 Ач, так что не следует оставлять с включенным светом. Но скорей всего он был разряжен, к примеру если лампа ближнего на 55Вт/12В=~5А т.е при полной зарядке должен светить 1ч так точно, вывод- был не заряжен. Так что просто нужно следить за напряжением при простое АКБ. Удачи.
_________________ Нет нерешаемых ситуаций, есть не правильный подход.
Посадка, у мене склалось враження що китайці розробили цей мотоцикл саме для мене, особисто мені удобно сидіти на сидінні, воно має виямку де сідає попа, і дуже зручно, спина рівна. Посадкою я задоволенний на 100 відсотків. Керування мотоциклом, не має відчуття що ти на якомусь мопеді, а досить таки серйозний дорослий мот.
Посадка, двигатель, ходовые качества если нравятся - это главное, остальное мелочи. Так все описал, что и мне захотелось купить такой мот И фото красивые такие...как будто рекламное агенство фотографирует! Нужно будет как-нибудь совместные покатушки устроить, интересно проехаться будет. Не описал еще работу КПП и сцепления. Я когда проехался на Shineray XY150GY-11B - нейтраль с трудом ловил, вообщем, КПП мне там не понравилась.
А в Киеве где то в магазине можно посмотреть на собранный Shineray X-Trail 250 ? Как на Геон в Мотошопе?
У мене з вмиканням нейтралі проблем не має, навіть у зимових ботах, скажу так як що підкочуюсь по рівному асвальті до світлофора то з 2 на нейтраль без проблем. А як що десь по кочкам то буває на першу , тобто проскакує. Но потім з першої на нейтраль. Но це нормально. Скажу в двох словах на пробіг 60 км як у мене, то вона отлічно працює, і зчеплення мені подобається, воно досить мягке.Якось на світофорі з другої передачі рушив без проблем. Хвилювався, на другі зупинився ,так і рушив. Є такий магазин МотоХата найдіть в інтернеті їх номер якщо є в наявності то можна глянуть!
Всім привіт. Ну нарешті можна так висловитись і я відкрив свій сезон 2019. Но всеж, я задоволений, він мені дуже сподобався, і не має жалю за потрачені кошти. Отримав нарешті ті позитивні відчуття що очікував з моменту покупки.
Мої вітання С открытием мото сезона! АКБ- пусть будет самая большая неприятность, его зимой нужно хранить заряженным, и проверять напряжение на клемах, если меньше 12,5 то нужно зарядить, иначе при хранении не полностью заряженный сульфатируется и падает ёмкость, предлагаю следить за напряжением, и вовремя заряжать и все будет ок. Удачи!
Дякую АКБ за всю зиму не підзаряджав жодного разу, мотоцькл живе поки що на роботі, я його часто прогріваю, раз ато й два в тиждень. Но це мене не лякає, ці АКБ заводскі напевно довго не живуть. Тож купим новий нормальний з часом.
І так нарешті прокатався в темну пори доби. Цікаво було як світить світло фари. Як що в двох словах то у мене фонарик краще світить. Світлом розочарований повністью. Но це не проблема, я думаю з часом виправим цей недолік.
Зарегистрирован: 10 май 2018, 15:47 Сообщений: 423 Откуда: г.Киев
Мото: GEON X-ROAD 202CBF Yamaha YBR125
Возраст: 50
Имя: Юрий
RUSLAH27 писал(а):
І так нарешті прокатався в темну пори доби. Цікаво було як світить світло фари. Як що в двох словах то у мене фонарик краще світить. Світлом розочарований повністью. Но це не проблема, я думаю з часом виправим цей недолік.
Так у тебя там две фары, думаю, какую то светодиодную лампочку можно будет приспособить. У меня тоже штатный свет очень плохой, прикупил себе под фару дополнительно такой вот светильник, включил в гараже - светит хорошо, но еще не установил. https://ru.aliexpress.com/item/18-6-DC- ... 33edlYuQrz
І так нарешті прокатався в темну пори доби. Цікаво було як світить світло фари. Як що в двох словах то у мене фонарик краще світить. Світлом розочарований повністью. Но це не проблема, я думаю з часом виправим цей недолік.
Так у тебя там две фары, думаю, какую то светодиодную лампочку можно будет приспособить. У меня тоже штатный свет очень плохой, прикупил себе под фару дополнительно такой вот светильник, включил в гараже - светит хорошо, но еще не установил. https://ru.aliexpress.com/item/18-6-DC- ... 33edlYuQrz
Я на свій попередній мот ставив такі як на фото. Вони лінзовані, дальній ближній і миготіння. Світло від них було просто шикарне. Шкода що на Шинареї не має дуг, купив би не задумуючи такіж самі.
Сьогодні чудова погода тепмература піднялась до плюс 18 моя малявка випросив щоб прокатати на мотоциклі. Розумію що це занадто опасно, але всеж пракатав, їхав помалу і виключно там де не має автомобілів. Мотоцикол при такі температурі завівся навіть без підсоса, я про нього згадав після запуску. Що сказати ємоцій у нас багато , і всі вони позитивні. Їздили виключно по польові дорозі, а там мот як риба у воді. після повернення до дому хотів поїхати сам прокататись, душа рвалась в поля. Але дружина не пустила всеж таки свято сьогодні. Поставив в гараж, одягнув чохла на нього обійняв і пішов до дому.
І так 8 березня промайнуло, погода радує, осідлав свого коня і вперед на бездоріжжя випробовувати. Поділюсь воаженнями. Керування по польовим дорогам прекрасне, напевно всеж резина дає про себе знати. Складається враження що він зубами вгризається в землю,я в житті так комфортно і безпечно не відчував себе на жодному мотоциклі. За керування на бездоріжжі лиш пятірка. Тяга двигуна подобається, хоча стараюсь більше 4 тисяч не крутити ,но цього достатньо для комфортної впевненої їзди. До гальм звикнути поки що не можу, заднье з легкістью можна пустити в юз, особливо на асфальті. На грунтівці більш впевнініше він гальмує заднім колесом. Передні гальма рідко використовую. Їздив швидко і попадав в виямки, вилка відпрацьовує на 5 з плюсом. Жодного разу не пробив, хоча були моменти що думав і зуби вибє, але він як карабель на хвилях ,проходить переднім колесом ці виямки. Про задню підвіску то тут не все так добре,попі трішки дістається. Но тирпімо. Ну і знайшов самотнье дерево зупинився перепочити, і дати охолонути двигуну, звернув увагу ,а на спідометрі рівно 100км. Перша сотенька пройдена. За всю покатушку наїздив 35 км. За цей час зустрів одну лисицю, одного бобра, 5 лебедів, які пролітали, дві злі собаки які старались мене догнати щоб укусити, і близько 40 овечок що гуляли на лузі. Від поїздки виключно по природі отримав массу задоволення, свіже степове весняне тепле повітря, що ще потрібно. На зворотні поїхав по асвалтні дорозі , кілометра 3, скукота ще та, після такої прогулянки по природі.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения