Ну а це хід передньої підвіски, видно на скільки просідає вона.
Правильно отрегулированная вилочка должна "просаживатся" примерно на 30% при посадке райдера на мотоцикл. Ну и с покупкой!) Симпатичный мопедик
Правильно ви все кажете. Так воно і є, хоча я ще не регулірував . При посадці присідає на 1-3 см, це не факт ,а на око. На фото то вже після покатушки по ямкам, кочкам. Дякую за привітання.
Руслан, якщо байк переважно у якості ендуро буде використовуватись, рекомендую поставити лічильник мотогодин - воно всяко краще по напрацюванню двигуна прикидувати періодичність обслуговування. У мене трохи менше 7 мотогодин вже аж, а пробігу лише шось під 50 км ( бо в лісі зараз заднє гребе на всі гроші, а переднє ледь обертається)
Руслан, якщо байк переважно у якості ендуро буде використовуватись, рекомендую поставити лічильник мотогодин - воно всяко краще по напрацюванню двигуна прикидувати періодичність обслуговування. У мене трохи менше 7 мотогодин вже аж, а пробігу лише шось під 50 км ( бо в лісі зараз заднє гребе на всі гроші, а переднє ледь обертається)
Дякую за ідею Пока на обкатці ,то бережна експлуатація,ніякого буксування,тільки легкі прогулянки. Проїду 300 км поміняю масло, і буду помаленьку і нагрузку давати. а після обкатки можна ставити лічильник самому інтересно.
Ну ось ми і законослухняні. Приїхав до сервісного центру я о 10,30. Взяв талончик, став чекати своєї черги. Через 45 хвилин нарешті на єкрані монітору засвітилася моя щаслива цифра 58 і мене запросили до оператора. Оператору відав докуметни що отримав в салоні, та паспорт з кодом. Хвилин 10 вона записувала все в комп, потім роздрукувала заяву з даними моїми. Послала оплатити в касу послуги їхні. Заплатив 475 гр. Приніс квитанцію . Підписав заяву яку вона роздрокувала. Сказала чекати 15 хвилин, потім підійти до кабінета та отримади тех паспорт і номер. Випив кави, через 15 хвилин прийшов спитав чи готові мої документи , сказали да. Видали. Радості повні штани! Мотоцикл тим часом стояв в гаражі, в сервісний центр при перші постановці на облік гнати його не потрібно.
Красавчик как по мне кофр мотоциклу подходит идеально.
Дякую, як на мене то виглядає чудово, особливо в живу, вчора стояв і любувався.
Вітаю, а ще дуже зручне доповнення до мотоциклу! Як що немає кріплення для багажу у кофрі то раджу зробити.
Дякую В планах купити один лист віброізоляції , обклеїти його із середини, потім поверх щось типу карпету поклеїти, так робив на попередньому кофрі, нажаль продав його з мото. Різниця калосальна. Тож варто це зробити. Тай кріплення для багажу не помішає.
Привет! Поздравляю с покупкой! У меня такой же аппарат, и есть одна проблема - цепь пилит шпильку крепление двигателя, возле ведущей звезды, над ней. Подскажи, пожалуйста, есть ли у тебя какой нить ролик там, и как он стоит если есть?
Привет! Поздравляю с покупкой! У меня такой же аппарат, и есть одна проблема - цепь пилит шпильку крепление двигателя, возле ведущей звезды, над ней. Подскажи, пожалуйста, есть ли у тебя какой нить ролик там, и как он стоит если есть?
Привіт, дякую. Так у моделі 2018 року цю проблему виправили , ролик стоїть. Буде можливість зроблю фото.
Всім привіт. Вирішив поставити зхист рук. Купив приміряв, і як показала практика без допрацювання защиту поставити не можливо. Проблема в тому що ручка щеплення , і переднього тормоза , впераються в каркас защити. Не довго думаючи були замовлені грузи, по 170 гр кожний. 4 см в довжині, те що треба. Можливо можна щось і виточити якусь втулочку, але з грузами буде краще. Дай не такі вони дорогі.
Ну і сам процес не має нічого складного. Обрізав ножом край ручки, там пластикова втулка, круглим напильником розточив отвір. Забив барашку . Хвилин 10 і всі справи. Ручка газа працює без заїдань,нічого її не заважає. З фото не дуже вийшло вибачаюсь. З іншою ручкою ще простіше, там пластикової трубки не має.
Привет! Поздравляю с покупкой! У меня такой же аппарат, и есть одна проблема - цепь пилит шпильку крепление двигателя, возле ведущей звезды, над ней. Подскажи, пожалуйста, есть ли у тебя какой нить ролик там, и как он стоит если есть?
Зробив фото як міг, але думаю що зрозумієте де той ролік стоїть.
Роздивився сьогодні задній амортизатор , виявляється в нього є регуліровка натягу пружини. Можливо зробити мот вище, або нижче.
Руслан, подтяжкой или роспуском пружины межцентровая длинна амортизатора не меняется, поэтому высоту по сиденью вы не измените. Вы можете изменить жёсткость амортизатора, при посадке на мото это даст больше проседания под вами, но общая высота мото не изменится.
Руслан, подтяжкой или роспуском пружины межцентровая длинна амортизатора не меняется, поэтому высоту по сиденью вы не измените. Вы можете изменить жёсткость амортизатора, при посадке на мото это даст больше проседания под вами, но общая высота мото не изменится.
Я вас зрозумів, дякую. Для мене щоб сантиметра два три нижче ,було б чудово. Ну то вже таке.
Зарегистрирован: 10 май 2018, 15:47 Сообщений: 423 Откуда: г.Киев
Мото: GEON X-ROAD 202CBF Yamaha YBR125
Возраст: 50
Имя: Юрий
RUSLAH27 писал(а):
Для мене щоб сантиметра два три нижче ,було б чудово.
А какая у X-Trail высота по седлу? У меня тоже рост 170, думаю геон-лайт покупать - он самый невысокий, с маленькими колесами. Пока катаюсь по полям-лесам вокруг дачи на юбрике, высота у него по седлу 78 см, мне комфортно.
Для мене щоб сантиметра два три нижче ,було б чудово.
А какая у X-Trail высота по седлу? У меня тоже рост 170, думаю геон-лайт покупать - он самый невысокий, с маленькими колесами. Пока катаюсь по полям-лесам вокруг дачи на юбрике, высота у него по седлу 78 см, мне комфортно.
На фото гарно видно. Но потрібно всеж враховувати той факт, що від ваги водія він ще присяде.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения