Зарегистрирован: 22 апр 2018, 22:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Цитата:
У меня скрипят жутко особенно после мойки, переднее колесо разбирал и промазал помогло! До заднего не добрался
Аналогвічна ситуація.Зняв переднє колесо,всередині дуже мало змазки.Напхав літіеву змазку за сальники,переднє більше не скрипить і легше крутиться.Заднє скрипить тихіше ,але думаю і до нього потрібно добратися.
І так практично перша тища,віддав на «сервіс»до знайомого,масло,заміна нашого сєтчастого масляного фільтра на паперового,ну і глянув на антифриз і прифігів-у бачку відсутній,у радіаторах є,короче ніхто туди не ліз-заміна антифризу на мотюлівський.Рекомендую усім дружно туди заглянути(зліва від сідушки,зняти кришечку)
1100 км.пробігу,спробував знову максималку.По прямій за вітром вийшло 141 км.по спідометру або приблизно 8100 оборотів двигуна +-.Тобто 145 як із відео турецьких колег думаю піде але воно реально нафіг потрібно.Комфортна швидкість по трасі 100-110,на обгін до 125 йде непогано далі здувається.Чуть не змінив резину на більш дорожнішу але вчасно передумав-втратиться кайф від вилазок по бездоріжжю
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 22:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
BIBO писал(а):
1100 км.пробігу,спробував знову максималку.По прямій за вітром вийшло 141 км.по спідометру або приблизно 8100 оборотів двигуна +-.Тобто 145 як із відео турецьких колег думаю піде але воно реально нафіг потрібно.Комфортна швидкість по трасі 100-110,на обгін до 125 йде непогано далі здувається.Чуть не змінив резину на більш дорожнішу але вчасно передумав-втратиться кайф від вилазок по бездоріжжю
У меня пока макс.128км/ч выходило,правда на кратковременных разгонах,но у меня и тушка побольше твоей будет.Пробег 700 км.
Сьогодні побачив мокру пилюку під мотом,рівень масла чуууть менший-помітив потьоки навколо кришки масляного фільтра.Вскриття показало порепану прокладку-резинове кільце.Заказав на геонпартсі-7грн.штука(2 штуки),поки кришку на герметик+старе кільце поставив.Спостерігаю.Послабив задню пружину-небо і земля.Та на всяк випадок замінили тормозуху та прокачали систему.Чекаю масло у передню вилку 5-ку.
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 22:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
BIBO писал(а):
І так практично перша тища,віддав на «сервіс»до знайомого,масло,заміна нашого сєтчастого масляного фільтра на паперового,ну і глянув на антифриз і прифігів-у бачку відсутній,у радіаторах є,короче ніхто туди не ліз-заміна антифризу на мотюлівський.Рекомендую усім дружно туди заглянути(зліва від сідушки,зняти кришечку)
Дружбан сварил подъёмник моему Крепышу.Средним болтом на подъёмном рычаге можно регулировать высоту подъёма.В зависимости из выбраного отверстия(одно из трёх),высота подъёма составляет 10,12 и 14 см(на фото самый низкий подъём-10см).
короче ніфіга бокова лапка не тримає-злизана внутрішня різьба,розсверлив до 10-ки,потім глянув за ззаду каркас чотирикутний-буду заварювати скоріше.Впирати мота до стіни чи дерева не дуже файно виглядає
Лапку приварили до рами,вроді надійно,побачимо.Масло у передній вилці замінене на 5-ку,візуально старе масло густіше на порядок,майстер сказав що 15-ка скоріше.По відчуттях-нарешті я відчув що підвіска працює
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 22:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
BIBO писал(а):
Дапку приварили до рами,вроді надійно,побачимо.Масло у передній вилці замінене на 5-ку,візуально старе масло густіше на порядок,майстер сказав що 15-ка скоріше.По відчуттях-нарешті я відчув що підвіска працює
Напиши якщо нескладно,скільки масла в пері було і скільки залили?Чи розбирати потроха,чи тільки пружину доставали?
не скажу,заляли стільки ж скільки зляли,я останнім часом розлінився-заганяю знайомому(продаван геонів у нас)і він все обслужить,підтянн і т.д.Немає часу із тим возитися.
скукота сьогодні,знову поліз до бака та поплавка.Дві години і пару йоп твою....і маю нарешті стартуючий блимаючий останній кубік із 2,5 літрів бензи,методом проб на сухому баці 10літрова каністра у пустий бак-залишилося десь 1,2 літра.Тобто наш бак в реалі біля 9-и літрів замість анонсованих 10-и.Зливав бензу,після резерву влізло десь 650грам,після зняття бака(для калібровки поплавка),ще злялося грам 400,тобто маємо грубо літр на резерві або ~30 км.спокійної та трохи стрьомнуватої їзди до найближчої заправки.
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 22:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
Всем привет.Вопрос знатокам.Опасна ли для движка ТвинКама езда на заднем колесе.Будет ли масляное голодание?Начал учиться,очень нужный приём в эндуро а как устроен забор масла не знаю,движок угробить не хочеться.
Боюсь пока у вас скил дойдет до такого уровня, что у двигателя теоретически сможет начаться масляное голодание, у мотоцикла возникнет горка проблем понасущнее. До того момента как вы стабильно поедете на заднем несколько десятков метров например, вы его уроните раз этак 100. В общем не парьтесь. Никто из его прародителей сpi проблемой масляного голожания при вили не страдал и от этого не помер.
Зарегистрирован: 22 апр 2018, 22:06 Сообщений: 668 Откуда: Запорожье
Мото: HONDA CRF 250 L.
Возраст: 46
Тел.: 0676123316
Имя: Владимир
VazarS писал(а):
Боюсь пока у вас скил дойдет до такого уровня, что у двигателя теоретически сможет начаться масляное голодание, у мотоцикла возникнет горка проблем понасущнее. До того момента как вы стабильно поедете на заднем несколько десятков метров например, вы его уроните раз этак 100. В общем не парьтесь. Никто из его прародителей сpi проблемой масляного голожания при вили не страдал и от этого не помер.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения