Сьогодні знов пропав ХХ . Значить, треба робити те , що я ще не робив - чистити карб Трохи "стрьомно", звичайно... але так завжди - спочатку очі бояться, руки роблять... а потім, дивуєшся як все просто і кайфуєш, що сам полагодив Але перед цим, треба ще 50км проїхати додому, із них 15км заторами Києва - та ще розвага, їздити без ХХ поміж машин
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Отже все закінчилося добре. Доїхав на "підсосі", просто, холості викрутив до 2000 і потихеньку приїхав додому
По дорозі купив очистку карба у балоні і по приїзду зняв карбюратор з мотоцикла. Розібрав першу камеру - нічого складного Все більш-менш чисто, але продув жиклери і викрутивши гвинт "якості" задув у отвір очищувач. Повністю закрутив гвинт і відкрутив його на 2.5 обертання
З другою камерою мене очікувало повне фіаско Прикипів один з гвинтів камери і в спробах його відкрутити я зірвав шліци з того нещасного.... Що тепер робити, не маю уяви
Відкрутив гвинт якості на другій камері, задув туди очищувач і аналогічно закрутивши, викрутив на 2.5 оберти
Також очистив карбюратор ззовні, тепер сяє немов нова копійочка
Встановив все назад, і затамивши подих завожу... Не хапає.... Чорт - зламав.... А ні, забув зняти бокову підножку.... Знову спроба... І мот хапає із пів оберту і починає рівномірно шопотіти... Все вийшло Завтра перевіримо
Величезне ДЯКУЮ, Юрі Bodtek за фото карбюратора! Завдяки цим фоткам було ясно що і куди крутити. Ну і якби не зірваний гвинт, то на все про все я б витратив хвилин 40 часу
Фотки робив, але було погане освітлення і нічого путнього не вийшло
Тепер думаю над тим як викрутити зірваного гвинта...
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Ледь не "розклався" на рівному місці. Почав закладувати байк, а на асфальті був пісок, який я не помітив. Заднє колесо юзом. Але вдалося розрулити ситуацію. [youtube]https://youtu.be/NiKwZH29I04[/youtube]
Після чистки карба, мотоцикл працює як швейцарський годинник
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Пробіг 9000, час планового ТО. На черзі заміна моторних оливи, перевірка стану свічок і чистка змазка ціпка
Отже злив оливу. Колір нормальний, запах теж нічим не відрізняється від злитого elf road. І залив залишки із минулої заміни. 5 літрів, якраз на 2 заміни
Особисто я для себе зробив висновки з приводу спеціальних олив для мотоциклів
Викрутив свічки, колір наче нормальний
Але трохи бентежить інше: Такий нагар на ізоляторі, це нормально?
Взагалому, мотоцикл веде себе чудово. Кожен день їздить і радує. Єдине, що турбує це простріли у вихлопній трубі коли розкрутити двигун і різко закрити газ, а також при гальмуванні двигуном на високих обертах. Підкажете, куди копати?
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 09 окт 2015, 19:40 Сообщений: 682 Откуда: Борисполь
Мото: Honda NT 700V
Возраст: 51
Тел.: (067) 75два-три4-97
Имя: Сергей
Влад, привіт! Свічки на моєму Invaderi теж мали такий нагар, заміну свічок здійснював через кожні 5 тис. км. Хлопки теж бували про гальмуванні двигуном
_________________ Не бойся, что не получится. Бойся, что не попробуешь.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Vlsirko писал(а):
Дякую! Я просто думаю, може 2,5 оберта гвинта якості палива забагато, тому суміш збагачена і до кінця не догорає в двигуні і летить у вихлоп
Винт качества, он больше для холостого хода. На рабочих оборотах, больше игла влияет. Но цвет свечей, не говорит о переобогащенной смеси. Скорей, чуть-чуть наоборот.
Нагар на изоляторе, это ничего страшного. Почти все нынешние свечи, со временем, начинают таким страдать. Это пропуск газов из камеры сгорания. Если напрягает, попробуй заменить свечи на более брендовые.
Советую заменить свечи.Желтый налет на изоляторе свечи первый признак того что свечи желательно сменить.Появление желтого налета на изоляторе говорит о возможном повреждении самого изолятора. Я меняю сразу при появлении такового.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Van писал(а):
Советую заменить свечи.Желтый налет на изоляторе свечи первый признак того что свечи желательно сменить.Появление желтого налета на изоляторе говорит о возможном повреждении самого изолятора. Я меняю сразу при появлении такового.
Не, появление желтого налета на наружном изоляторе говорит, в первую очередь, о появлении неплотности в месте опресовки керамического сердечника (изолятора) металлическим корпусом свечи. Из-за разницы в тепловом расширении металла и керамики, такой налет можно увидеть довольно часто. И даже на достаточно брендовых свечах.
Да, если бы я, на своем авто, каждый раз при появлении такого налета менял свечи. Я на свечах уже раззорился бы. В общем, на всех свечах что применял я, со временем появлялся такой желтый налет. И даже при небольшом пробеге. (А применял я NGK, BOSH, TORCH, DENSO, BRISK LPG) И на тех, что стоят сейчас (BRISK LPG (для газа)), тоже есть такой налет. И с таким налетом, прошли они, как минимум, уже 40тыс. Ну и пока ходят.
Пробіг 10000 Вирішив навести порядок з патрубками і карбюратором. Спершу викрутив злизаний гвинт і повністю замінив всі гвинти на більш якісні
Злизаний гвинт
Використовував ось такі екстрактори
Нові гвинти
Також, заодно провів повну чистку карбюратора Далі взявся за патрубок, ніякі герметик його не тримають, тому довелося трохи "порозкинути мізками". Ідея доволі проста- беремо баночку із під якогось лікарського сиропу і ріжемо її таким чином:
Виставляємо середню частину в патрубок
Із патрубками, який йде від фільтра виймаємо залізне кільце
І з'єднуємо все це, затянувши хомутом
Тримається "залізно"
На черзі повітряний фільтр, вирішив заколхозити фільтр від інжекторної таврії
Ножем зрізав картонні нутрощі старого фільтра, і вставив новий. Такой довелось трохи модернізувати кришку фільтра
Ну і майже фінальний вид
Потім я його ще трохи розрівняв і після цього все виглядає наче так і було
Все зібрав, завів - працює як швейцарський годинник
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
С фильтром хорошо получилось. А для чего такие манипуляции с патрубком? Он порвался или какая то другая причина? В бортовике начало эпопеи не нашел. А решение интересное. Думаю, хуже, точно не будет.
Провів сьогодні тест-драйв у вигляді 50 кілометрів. Мотоцикл працює рівненько - я задоволений Залишився тест-драйв у вологу погоду.
Є ще таке запитання: Сьогодні вранці прохолодно було, десь приблизно 9-10 градусів. Я прогрів мотоцикл і оберти на ХХ встановилися 1500. Потім проїхав трохи містом - оберти трималися на 1500. Потім я їхав по трассі зі швидкісттю +-110 км/год хвилин 20 і на підїзді до Києва втрапив у затор і коли перевів мот на ХХ оберти були десь 1000-1100. Проїхав затором десь хвилин 5 на 1-2 передачі і на світлофорі оберти знову 1500 Така штука була й раніше. Просто є така в мене думка, що по трасі мотоцикл трохи охолоджується (бо термостата в системі немає) і оберти падають, а потім знов прогрівається і все норм.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Vlsirko писал(а):
Просто є така в мене думка, що по трасі мотоцикл трохи охолоджується (бо термостата в системі немає) і оберти падають, а потім знов прогрівається і все норм.
Очень правильная думка. На скорости, обдув существенно увеличивается, вот мот и остывает. А холостые у карбюраторных двигателей, у них прямая зависимость от температуры.
Усім привіт! Треба оживити тему про турери Мотоцикл кожен день катається не дивлячись ні на холод ні на дощ Проблем, впринципі, немає. Встановив захист рук від вітру, заказаний мною з усім відомого китайського сайту. Тепер зимні рукавиці відклав за непотрібностю, а в купі із підігрівом ручок - взагалі кайф. Катаюся в легких шкіряних рукавицях
Трохи вище розповідав про проблеми з холостим, коли їду вранці і на дворі холодно (до 5градусів). Проблема усугубилася і все доходило до того, що мотоцикл глохнув, якщо не підгазовувати. Додавання обертів на ХХ дало результат - мотоцикл не глохнув, але й працюваа нерівномірно і паскудно Перерив все свічки, карб і нічого не допомагало, а потім вирішив просто змінити АЗС, і що ви, шановне панство, думаєте? Мотоцикл просто шепоче Ніяких проблем, за будь-якої погоди 1500 об/хв
Коротше кажучи КЛО - стала поганою заправкою. Я не знаю, що вони гатять в цей бензин але якість пального просто нікчемна, чого не можна сказати про ціну Тепер лью 92-й на wog. Різниця в ціні є, але не настільки суттєва, щоб так знущатися над технікою
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 16
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения