Кілька років поспіль, ще за часів володіння япономотами, почитував ресурс на предмет того, як Піднебесна розвиває питання мототехніки. Після того, як Дюбель знайшов нового власника, майже півтора року перебивався тимчасовими "покатушками" на мотах друзів.
І ось, після тривалих поневірянь на 4 колесах, все ж таки вирішив спробувати "на власні очі" поспостерігати за одним з "витворів мистецтва нащадків великих майстрів Чжун Го". То ж, зустрічайте, Дияволятко Loncin LX250GY-3(SX2).
Вравуючи, що, все ж таки, є побоювання в якості, в тому числі - збірки, вирішив брати в коробці і збирати самостійно, одночасно інспектуючи всі нюанси (змащення підшипників, моменти затяжки, посадити магнітні болти-датчики спідометру на фіксатор різьби, переглянути, як прокладено електропроводку та патрубки, додатково поізолювати за потреби і т.д.).
Забрав останній у FoxWell . Як і хотів - червоного кольору (ностальгія за Honda CR).
Упакування, до речі, зроблено непогано. Картоний ящик, в середині - металева конструкція. Мотоцикл кріпиться за вилку та траверсу, заднє колесо зафіксовано від бокового переміщення.
Сам металевий облаштунок зорблений з уголка, на болтах. Гайки проварені, то ж можна відкручувати одним ключем.
Сам процес збирання займає приблизно 7-8 годин, не поспішаючи і приділяючи додаткову увагу потрібним нюансам. Для полегшення процесу дуже стане в нагоді підйомна підставка, на кшталт такої:
В мене залишилась від минулих мото, стала дуже доречною під час збирання.
Після збирання було злите заводське масло з двигуна і залите нормальне для обкатки. Через 300 км. буде замінене на нове разом з фільтром. Також відразу був замінений ціпок на нормальний. Під рукою опинився тільки EK 520SROZ. Після вирішення питання із зірками можливо буде замінений на звичний DID 520VX2.
Ну і результат
Наступного дня почав процес обкатки. Ну і звісно не втримався та виїхав трошки на грунт (без хардкору, звісно ж), для чого він, власне, і призначений.
Плани на найближчий час - поміняти "стрьомні" вузли та агрегати і налаштувати під себе.
1. Різину замінити на Metzeler MCE 6 Days Extreme. 2. Руль замінити на RENTHAL 809-01-BK-01-185. 3. Поспостерігати за зірками, можливо погратись кількістю зубців у бік збільшення тяги (швидкість не важлива особливо). 4. Встановити захист рук. 5. Замінити зеркала на складані. 6. Замінити лампу ближнього світла на діодну. Встановити додаткове світло. 7. Замінити курки зчеплення та гальма на зручні. 8. Встановити багажну систему 9. Провести додаткове USB-живлення до багажної системи 10. Прикинути варіанти заниження. Можливо зробити додатковий отвір у штоці заднього амортизатору та підняти трохи обидва пера вилки в траверсах. Але для цього треба встановити проставки керма. 11. Замінити лапку перемикання передач на складану. 12. Встановити площадку під телефон для навігації. 13. Зняти чорний хвіст з площадкою під держномер та перенести стоп-сигнал та показжики поворотів на крило.
Далі буде...
_________________ So many roads, so little time...
Дякую за вітання! Буду викладати історію володіння, можливо кому стане в нагоді.
Фактично, нічого особливого з ним не планується робити. Легкий finetuning для зручності користування і настройки під себе.
Перед тим, як купляти, тестив аналогічний на бездорі. Саме в тих режимах, в яких планується використовувати. Дійсно, досить непогано. Саме тому й зупинився на SX2. Хоча, як на мене, є трохи "нюансів". Як мінімум - заважкий трохи для мене. Плюс для бездору 6 передач на 250 кубів - не потрібні взагалі. Краще мати довші, аби не клацати туди-сюди. Нехай це і буде більш витратно по паливу, але, в багатьох випадках, не потрібно буде відволікатись на перемикання передач. Але при всьому цьому співвідношення "ціна\функціональність" - на висоті. Ось трохи по якості треба буде тримати на контролі.
_________________ So many roads, so little time...
Якщо їздити по бездору обов'язково захист ручок ставити, значно менше страждатимуть кермо, ручки і руки при падіннях. Правда без колхозу на штатне кермо захист рук не стає, тому став разом з новим кермом, все-одно рідне так-собі. Також якщо модифікувати рідну багажну систему, а не варити нову, то треба замінити центральне вушко кріплення, воно дуже тонке і зламається під навантаженням від вібрації. Мені отаке приварили:
Занижувати мотоцикл не треба, по бездору ж їздити, не комільфо кліренс зменшувати. Просто почніть звішуватись з сідла перед тим як виставляти ногу, ось так:
Вложение:
0nSPCjvmpaS.jpg [ 77.2 KiB | Просмотров: 24131 ]
Найекстремальніша комбінація зірок для нього, як на мене, 11/51 (для неї треба цеп на 112 ланців). Але без направляючого ролику (як на фото нижче) при 51 ззаду точно буде сильно терти цеп об уловлювач.
Маркування одинадцятої зірки на наших шліцах - JTF1324.11 (але її важко знайти в Україні, можливо доведеться звідкись замовляти, з зірками на 12 і 13 простіше). Задню на 51 зуб без проблем знайти у нас, маркування - JTR210.51. Ось таблиця, з якої можна визначити потрібну довжину цепу для нашого мотоцикла при різних зірках. Єдина ремарка - не варто ставити зірку, кількість зубів в якій кратна кількості ланців в цепі (тобто передня зірка на 11 зубів при довжині цепу в 110 ланців - це погана ідея, бо призведе до скорого і нерівномірного зносу цепу і зірки).
Вложение:
Capture.PNG [ 10.8 KiB | Просмотров: 24131 ]
_________________ Мотоцикл може навчити багатьом речам тих, хто готовий вчитись.
Залежить від того, наскільки невдало вибрані зірки, ось я додав трохи кольорів в таблицю.
Вложение:
Capture.PNG [ 16.72 KiB | Просмотров: 24166 ]
Зелені клітинки - найкращі комбінації зірок, найдовше життя зірок і цепу з можливих в даних умовах. Жовті - швидше з'їдяться певні ролики (через те, що в 2-4 рази частіше потраплятимуть в одне й те саме місце на зірках), що негативно вплине на життя цепу в цілому. Червоні - на одній з зірок (або обох відразу) кожен ролик попадає в одне й те саме місце дуже часто (раз в 1-5 циклів, тобто в десятки раз частіше, ніж в кращому випадку). Найшвидший і найбільш нерівномірний знос цепу і певних місць на зірках. Який же вплив цього всього на загальний строк служби цепу - сказати важко. Це залежить не тільки від зірок, а і від догляду, умов використання і т.д. Точно що не у вказану вище кількість разів менше, але точно менше.
_________________ Мотоцикл може навчити багатьом речам тих, хто готовий вчитись.
Зарегистрирован: 10 май 2018, 15:47 Сообщений: 423 Откуда: г.Киев
Мото: GEON X-ROAD 202CBF Yamaha YBR125
Возраст: 50
Имя: Юрий
Rajk писал(а):
Насколько быстрее износ цепи на кратных числах звёзд?
У меня на ЮБР125 задняя звезда 45, цепь 118 звеньев, а передняя - 14. Для езды по проселкам поставил впереди на 13 зубьев - тянет лучше, теперь хочу на 12 зубьев попробовать - можно?
Зарегистрирован: 10 май 2018, 15:47 Сообщений: 423 Откуда: г.Киев
Мото: GEON X-ROAD 202CBF Yamaha YBR125
Возраст: 50
Имя: Юрий
Добре ) На 13 зубьев - подтянул, но длины цепи хватает, еще есть запас. На 12 если понравится - спилю звено. На таком же 250 кубовом, только шинерее сидел - высоко все таки, только набок перекашиваться, иначе не достаю земли (170 см). На ЮБРе по лесу - песку езжу, периодически приходится помогать ногами - он низкий.
Что за бред? откуда вы взяли этот никем не проверенный и не обоснованный инфо-высер? Я вот всю жизнь думал что износ цепи зависит от условий эксплуатации, сервиса и качества используемых материалов... А тут такое... А двигатель случайно не заклинит от комбинации 14\42?
Розтягнення цепу та виработка зірок і визначається, переважно, умовами експулатації/доглядом за ними. Теорія про вплив відношення числа зубів зірок до числа ланців цепу була описана на зарубіжному сайті, присвяченому гусю (BMW F650 GS). Перерахунок під Loncin LX250GY-3 зроблений мною, тим не менше я знімаю з себе відповідальність за спонукання до будь-яких маніпуляцій з мотоциклом (чи їх відсутності), як і за палаючі пукани незгодних з цією теорією (чи будь-якими іншими моїми висловлюваннями).
_________________ Мотоцикл може навчити багатьом речам тих, хто готовий вчитись.
Что за бред? откуда вы взяли этот никем не проверенный и не обоснованный инфо-высер? Я вот всю жизнь думал что износ цепи зависит от условий эксплуатации, сервиса и качества используемых материалов... А тут такое... А двигатель случайно не заклинит от комбинации 14\42?
Пооделюсь мыслями, я вот думаю что если количество зубов на ведущей и ведомой звёздах не чётное например 15 Х 40 то цепь по ходу работы как бы всё время набегает вперёд и каждый зуб на звёздах меняет ролик на следующий, набегающйй. В таких условиях работы цепного комплекта износ происходмит равномерно так как все зубья работают с разными роликами цепи. А воот при чётном количестве ролик работает со своим зубом. Как то так ....ХЗ наверное бред это.
Вот именно, народ. Теория! На практике друг 3 й сезон катает на 520 безсальнике мот klx250 кроссач, звёзды 13 ,51... Я думаю что это все фигня, если честно. Нет ни одного подтверждения повышенного износа цепи.
Да и вцелом мне не понятна логика определенных действий а-ля тюнинга. Конкретно: 1. Установка нулевиков 2. Прямоток 3. Замена звёзд 4. Иридиевые свечи 5. Сальниковые цепи на тихоходные мотоциклы 6. Литьё дорогих масел в китайские тихоходные двигатели типа CG, cub 7. Расточки цилиндров или замены на больший объем 8. Установки всевозможных приблуд типа держателей для телефонов, зарядок, кофров и тд(этот пункт не относится к туристическим мотоциклам, возить весь наш хлам это их предназначение)
Ну блин, ну не даёт это всё по большому счёту нихрена... Зачем на это тратить деньги , силы и время?
ShaTALKER, дякую за підказку щодо багажника, зверну увагу.
status update
1. Різину замінити на Metzeler MCE 6 Days Extreme. Замовлено, в дорозі. 2. Руль замінити на RENTHAL 809-01-BK-01-185. Думаю, може спробувати щось нове, з іншим хватом. На тижні замовлю. 3. Поспостерігати за зірками, можливо погратись кількістю зубців у бік збільшення тяги (швидкість не важлива особливо). 4. Встановити захист рук. Замовлено, в дорозі. 5. Замінити зеркала на складані. Замовлено, в дорозі. 6. Замінити лампу ближнього світла на діодну. Встановити додаткове світло. Замовлено, в дорозі. 7. Замінити курки зчеплення та гальма на зручні. Курок сцепи замовлено, в дорозі. По гальмах ще не розбирався. 8. Встановити багажну систему. Придивляюсь до MOSKO Reckless 40L System (V2.0) 9. Провести додаткове USB-живлення до багажної системи. Замовлено, в дорозі. 10. Прикинути варіанти заниження. Можливо зробити додатковий отвір у штоці заднього амортизатору та підняти трохи обидва пера вилки в траверсах. Але для цього треба встановити проставки керма. Зі штатним амортом не підходе варіант. Занадто близько до осі маятника, фактично нема куди занижувати. Як варіант - аморт від Honda XR 250. 11. Замінити лапку перемикання передач на складану. 12. Встановити площадку під телефон для навігації. "Комплектуючі" в гаражі назбирав, за нагоди встановлю. 13. Зняти чорний хвіст з площадкою під держномер та перенести стоп-сигнал та показжики поворотів на крило.
Щодо заниження і звішуватись. Так і роблю. На горизонтальній поверхні проблем немає. Але в чигирях буває під кутом йде поверхня і звішуватись нема куди. Не вистачає всього 2-3 см. по факту.
_________________ So many roads, so little time...
Плани зачьотні. MOSKO Reckless 40L System (V2.0) виглядає круто, але коштує як третина мотоцикла, щоб її
Rajk писал(а):
Да и вцелом мне не понятна логика определенных действий а-ля тюнинга
В більшості все робиться, як кажуть, "для душі". Справжній профіт, як на мене, можна отримати від заміни зірок (мати менші оберти при крейсерській швидкості), сальникового цепу (безсальниковий, навіть гарний, швидше тягнеться і за ним треба більш ретельний догляд, тим більше що по ціні на кілометр пробігу виходить +- однаково). Приблуди типу тримач телефону/GPS + зарядка навіть у місті не зайві (по Києву без GPS їжджу вкрай рідко, особливо якщо їду кудись вперше). Кофр також далеко не зайвий якщо возиш речі хоча б по мінімуму. А якщо ще треба возити додатковий шолом щоб десь підібрати пасажира... Ну ти зрозумів
Rajk писал(а):
друг 3 й сезон катает на 520 безсальнике мот klx250 кроссач, звёзды 13 ,51
Третій сезон катає на еднуро - ні разу не показник пробігу. Все залежить від того де, як і скільки він катає. Є люди, які купили, навіджигались і виводять мот пару разів на рік лайтово проїхатись і згадати минуле, а є ті, у кого тренування по 3-4 години кожен день по м'якому грунту, піску і воді, ще й з елементами тріалу (KLX таке точно дозволяє при правильному догляді). На додаток, теорія вище бере до уваги не тільки розмір зірок (він-то якраз шикарний, 13 взагалі просте число, 51 при більшості довжин цепу також оптимальний варіант) а і довжину цепу (а то щось всі випускають це з уваги, в оригінальній статті є навіть приклади який ролик куди на зірці попаде через оберт цепу). Основне на що дивляться в цій теорії - наявність спільних дільників між числами кількості зубів на зірках і кількості ланців цепу (знаходиться найбільше спільне кратне і ділиться на кількість ланців, так отримують число циклів, після якого ролик потрапляє в той самий паз між зубами на зірці, чим більше число - тим краще, ідеальне число рівне кількості зубів зірки). А то, виходить, "не розібрався що воно таке, але критикую"
_________________ Мотоцикл може навчити багатьом речам тих, хто готовий вчитись.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Викторыч писал(а):
Rajk писал(а):
Что за бред? откуда вы взяли этот никем не проверенный и не обоснованный инфо-высер? Я вот всю жизнь думал что износ цепи зависит от условий эксплуатации, сервиса и качества используемых материалов... А тут такое... А двигатель случайно не заклинит от комбинации 14\42?
Пооделюсь мыслями, я вот думаю что если количество зубов на ведущей и ведомой звёздах не чётное например 15 Х 40 то цепь по ходу работы как бы всё время набегает вперёд и каждый зуб на звёздах меняет ролик на следующий, набегающйй. В таких условиях работы цепного комплекта износ происходмит равномерно так как все зубья работают с разными роликами цепи. А воот при чётном количестве ролик работает со своим зубом. Как то так ....ХЗ наверное бред это.
Почему бред? Совсем даже не бред. Давайте смоделируем ситуацию. Например у нас есть один несколько поврежденный ролик цепи (или зуб звезды, не столь важно). Если этот поврежденный ролик каждый раз будет попадать в одно и тоже место, то это место износится сильней чем остальные. А вот если он постоянно попадает на разные места, то износ будет равномерным. Так что, смысл в этой математике есть. Другое дело, на сколько неравномерным будет износ? Возможно не такая уж и большая разница в износе будет, и в эксплуатации, будет практический незаметно. Тут уж... Такого опыту не имеем.
Почему бред? Совсем даже не бред. Давайте смоделируем ситуацию.
Игорь проверить очень легко, нужно отметить маркером зуб ведомой звезды на котором остановился замок цепи, затем только понаблюдать куда смещается отмеченный зуб в отношении замка цепи.
Те що при кратних кількості зубів і довжини цепу (типу 12 зірка зпереду і цеп на 108) один і той самий зуб буде попадати в один і той самий ланець цепу кожен раз - це навіть перевіряти не треба. Ось зуб попадає в замок, далі в 12 ланець після нього, далі в 24, 36, 48, 60, 72, 84, 96 і, нарешті, знову в замок (108 ланець). Тобто цей набір ланців буде потрапляти на один і той же зуб при їзді, при цьому якщо, припустимо, в 24 ланці більша виработка, ніж в інших ланцях цепу, то він з'їсть цей зуб зірки, а з'їжений один зуб спричинить підвищене навантаження на інші і їх також буде під'їдати швидше. А щодо того наскільки така ситуація критична і як вплине на довжину життя - це велике питання, я таких досліджень не бачив, та й зробити їх доволі проблематично. Але, по-моєму, краще перебдіти, ніж недобдіти)
_________________ Мотоцикл може навчити багатьом речам тих, хто готовий вчитись.
По факту різниця в посадочних між амортами - більше, ніж 2 см. Але без заниження передку ефект майже не відчувається. Чекаю на проставки руля аби синхронно занизити на 2+ см. перед і зад.
Крім того, чекаючи на інсталяцію, в багажнику досі їздять: 1. Різина 2. Курок зчеплення 3. Лапка передач 4. Гріпси
Чекаю на руль, ще в дорозі.
Користуючись нагодою оновив штанці та боти. Щодо курка гальма переднього - перебрав кілька цікавих варіантів. Але по посадочних місцях не сіли. Думаю далі. Як варіант - б\в повний комплект (з бачком) від чогось брендового і потім доопрацьовувати.
_________________ So many roads, so little time...
Нарешті дійшли руки оновити статус по доведенню до катабельного стану Дияволятка. Майже все, що треба було дофайнтюнити - встановлено та протестовано.
1. Різина. Як і раніше, Metzeler MCE 6 Days Extreme поводить себе чудово на покритті, хоча б трохи сухішому за 99% вологості Після рясних дощів на польових гливких доріжках та мокрій траві Метз постійно зривало в юз. Але як тільки виходило пірнути в хащу під захист дерев - зчеплення відразу було як в Škoda 15T на рейках. Like!
2. Багажну систему було вирішено робити суцільною та побудувати навколо рідного багажника. Навіть на одноденних покатушках без використання валіз система часто стає в нагоді. То з болота витягнути, то на гірку підштовхнути. Та й при піднятті на підставку стає в нагоді. Кріплення центральної частини відразу було зміцнено (дякую ShaTALKER за звернення уваги на цей нюанс). Також відразу було обрізано хвіст (кріплення під номер).
3. Під систему вже є літня валіза, яка вміщує спальник літній, каремат-самонадувайку та гамак.
На мотоциклі виглядає ось так
Осінньо-зимовий варінта валізи буде дещо більший, оскільки має вміщувати палатку, спальник та каремат-самонадувайку.
4. Лапку перемикання передач замінено на допрацьовану складану Vicma VIC-11599.
5. Для встановлення нового керма RENTHAL 773-01-BK-01-185
довелося трохи допрацювати лівий та правий блоки управління. А саме - прибрати (спиляти) центруючи штирі.
6. Також встановлено нові гріпси, захист рук, складані зеркала
та курок переднього гальма.
До курка зчеплення та світлодіодної лампи руки ще не дійшли. Також треба щось придумати з лапкою заднього гальма (можливо переварити від якогось японця), та алюмінієвим захистом двигуна, заднього гальмівного супорта та диску. Кріплення навігатора також, поки що, не встановлювалось. Використовую подушку керма.
Щодо додаткового USB-живлення в районі валіз - поки що не встановлювалось. Запчастини є, а часу - нема. Для навігації достатньо штатного роз'єму, решта заряджається під час стоянки або від павербанки.
*** не перемикайтесь, далі буде...
_________________ So many roads, so little time...
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения