Спрятать Показать
Текущее время: 26 дек 2024, 20:35

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


Вітаємо створення тем для опису та обговорення цих мотоциклів, їх обслуговування, ремонту, тюнінгу та стайлінгу



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 4 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 14 май 2018, 17:43 
Не в сети
Друг GEON клуба
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 12 апр 2011, 22:41
Сообщений: 75
Откуда: Одесса
Мото: Geon NAC 350
Возраст: 32
Имя: Андрей
На жаль українский імпортер ще не встиг організувати тест-драйв Benelli TRK 502 в українських умовах. Тому я вирішив поділитися перекладом тест-драйву від відомого http://www.bennetts.co.uk

Ось посилання на саму статтю
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/r ... ial-review

А ось і переклад. Будь ласка, кому цікаво:
Вложение:
TRK502_1.jpg
TRK502_1.jpg [ 327.95 KiB | Просмотров: 7756 ]

Історію успіху писати нелегко. Що може запропонувати італійський бренд, який пережив не прості часи і з 2005 року належить концерну «Qianjiang». Компанія сконструювала 235-кілограмовий 2-циліндровий туристичний байк з паралельним розташуванням циліндрів і робочим об'ємом 500 см3, а його вартість становить 5000 фунтів стерлінгів. Здавалося б, нічого особливого. Але очікування - кумедна річ. Можливо, Вас на подив вразить той факт, що, незважаючи на досить різку оцінку від спортивних видань, цей пригодницький турер - відмінний вибір для доріг і умов їзди в Великобританії.

Застрибнувши на цього сірого залізного коня, взятого в оренду у «Cooperb», дилера «Benelli» в Нортгемптоне, можна відчути бездоганну роботу двигуна, чуйність управління і ряд інших переваг байка в стандартній комплектації - таких як: дизайн підкрилки, задній багажник, захист для рук, зарядний пристрій на 12В і вітрове скло. Цей байк не має собі рівних, як і Honda CB500X. Ви також можете сказати, що це прямий конкурент Suzuki V-Strom 650, Kawasaki Versys 650, або Honda NC750; це байки з більш потужними двигунами, але для щоденної їзди і поїздок на середні дистанції, TRK 502 підходить якнайкраще.
Можливо, саме цей байк поставить Китай (не без допомоги європейців) на одну сходинку з японцями в конкурентоспроможності. По крайней мере, мета вже близька.
Вложение:
TRK502_2.jpg
TRK502_2.jpg [ 402.93 KiB | Просмотров: 7756 ]

Ціна
Байки «Benelli» оцінюються в 4995 фунтів стерлінгів, плюс дорожні витрати. Це нижній рівень ринкової цінової політики. З урахуванням офіційної роздрібної вартості найближчого конкурента - Honda CB500X - до 5,949 фунтів стерлінгів в 2018 році, ціна TRK 502 більш ніж приваблива. За ці гроші Ви отримаєте не просто функціональний байк Benelli, а й високу вітрове скло, зарядний пристрій на 12В, задній багажник, захист для рук, бічні рами і стандартну захист двигуна, яка, в порівнянні з Honda, ймовірно, дозволить Вам заощадити кругленьку суму в тисячу фунтів, і це при тому, що вага Honda на 196 кг більше ніж Benelli. Benelli вигідніше з економічної точки зору навіть у порівнянні з такими байками, як V-Strom 650 і Versys 650; ці мотоцикли крім захмарних цін, верхня планка яких сягає 7 000 фунтів стерлінгів, в основному можуть похвалитися тільки додатковими 20 кінськими силами або близько того. Benelli варто навіть нижче ніж Versys-X 300 від Kawasaki, і всього на кілька сотень фунтів перевершує вартість V-Strom 250 від Suzuki, тому його ціна - більш ніж доцільна, тим більше, що до неї додається відповідне якість і дизайн.
Обслуговування Benelli не вимагає багатьох зусиль: заміна масла і фільтра на кожні 4000 миль пробігу і регулювання клапанів на кожні 14000 миль. Це мінімальні інтервали для обслуговування туристичних байків, але ж на маслі і фільтрах не розорить, та й це скоріше незручність, а не проблема. Тим більше, в даний час у Великобританії налічується 39 дилерів Benelli.
Вложение:
TRK502_1.jpg
TRK502_1.jpg [ 327.95 KiB | Просмотров: 7756 ]

Дизайн
Візуально, дизайн TRK 502 нагадує європейські туристичні байки з великим об'ємом двигуна, такі як Ducati Multistrada і BMW R 1200 GS. Стиль - дуже суб'єктивна річ, але, на мій погляд, цей байк не поганий сам по собі, але претензійні панелі і високий екран, безумовно, дисонують з двигуном меншої потужності. Я думаю, що з появою 19-дюймового переднього колеса для «туристичної» версії 2018 року загальний вигляд буде краще хоча б за рахунок балансу між дизайном важкого кузова і нинішнім малим переднім колесом. Але для НЕ досвідченим оком, такий вид не так і відрізняється від більшості європейських туристичних байків, жоден з яких не вважається супермодним по дизайну.
Вложение:
TRK502_3.jpg
TRK502_3.jpg [ 319.42 KiB | Просмотров: 7756 ]

Потужність і крутний момент
За потужність відповідає двоциліндровий двигун з паралельним розташуванням циліндрів і робочим об'ємом камери 499,6 см3. Такий же двигун стоїть на off-road Leoncino. Це новий блок з чотирма клапанами на кожен циліндр, продуктивністю 47 к.с. і обертовим моментом 45 Нм. Двигун - напрочуд потужний, особливо при низьких і середніх швидкостях дивно сильний двигун. Він легко набирає обертів, як і чотирициліндровий двигун. Максимальний крутний момент досягається при 6000 об / хв, максимальна потужність - при 8500 об / хв, а червона риска тахометра - при 9000 об / хв.
До першої тисячі миль пробігу двигун починає голосніше працювати при розгоні на потужності понад 6500 об / хв, але на високих швидкостях автостради його робота набагато тихіше. Передбачалося, що вага байка знизить його потужність, але в звичайних умовах їзди у TRK 502 є родзинка: при достатньому прискоренні він здатний легко обігнати основний потік і віртуозно маневрувати на сільських дорогах. Може це не найкрутіший байк для недільних прокатів, але для щоденної внутрішньо їзди - навіть з додатковим багажним відсіком Givi він відмінно підійде.
Вложение:
TRK502_4.jpg
TRK502_4.jpg [ 322.2 KiB | Просмотров: 7756 ]

Двигун, коробка передач і система вихлопу
Двигун працює в парі з шести-ступінчастою коробкою передач. Система передач дуже чутлива в цій моделі байка: вона забезпечує хороше зчеплення з дорогою і зниження потужності в діапазоні оборотів, а також сильне прискорення на більш високих передачах; і якщо ви побачили вільну ділянку, то зможете легко досягти його без необхідності множинного перемикання передач. Байк має хорошу трубу нижнього вихлопу, однак, через її положення повністю виключається позашляхова їзда, так як на пересіченій місцевості її просто зірве. Жахливо, що положення вихлопної труби також виключає установку центральної стійки, хоча це завжди зручно для такого байка з ланцюговим приводом, як Benelli. В цілому, трансмісія розроблена добре: ви напевно не очікували, що вона буде такою гладкою, зручною і витонченою.
Вложение:
TRK502_5.jpg
TRK502_5.jpg [ 300.61 KiB | Просмотров: 7756 ]

Економічність
Під час випробувань байк проїхав близько 500 миль, що дає комбіновані показники по витраті в 1 галон на 65 миль. Зіставте це з 20-літровим паливним баком, і ви побачите, що дальність поїздки на TRK 502 становить близько 250 миль (близько 400км) - досить високий показник для байків цього класу.
Вложение:
TRK502_6.jpg
TRK502_6.jpg [ 313.86 KiB | Просмотров: 7756 ]

Управління, підвіска, шасі і вага
Вага TRK 502 трохи не відповідає вихідним цифрам, за якими маса з повною заправкою становить 235 кілограмів, що досить непогано для 500-кубового байка. Тепер повідомляють нову цифру ваги в 213 кілограмів, яка здається правильною, але не можна забувати, що вага байка включає в себе всі аксесуари, які можуть бути потім встановлені на конкуруючих байках. Справедливості заради варто сказати, що при їзді TRK 502 здається важче, ніж CB500X. Він сприймається як єдина маса, але сівши на байк, особливо з низькою висотою сидіння 800 мм, він не здасться вам незграбним або громіздким, може бути трохи коротким, з огляду на велику вітрове скло, форму бака і бічні обтічники.
З точки зору керованості, через вагу байк сприймається досить значним. Вилка перевернутого типу і задній регульований моно-амортизатор забезпечить комфортну їзду по різних дорожніх покриттів. Швидше за все, підвіска закріплена на нерухомої частини рами, проте вона забезпечує гарне почуття контролю, з мінімальним кроком і просіданням при гальмуванні і прискоренні. З урахуванням добре налагодженої системи амортизації, Benelli відмінно проїжджає складні ділянки дороги, на відміну від деяких інших бюджетних байків (підвіска - найслабше місце). Рульове управління в значній мірі пов'язано з орієнтованим на дорогу 17-дюймовим переднім колесом і важелем рульової системи, і я розумію, що байк впорається з вагою багажу або пасажира. Задня підвіска регулюється по попередньому навантаженню за допомогою ключа, на передній підвісці - регулювання не передбачена.
Вложение:
TRK502_7.jpg
TRK502_7.jpg [ 272.21 KiB | Просмотров: 7756 ]

Гальмівна система
Гальмівні супорти є власними фірмовими деталями Benelli, а два 320-міліметрових передніх диска - в два рази більше, ніж на CB500X. Це і є показник сили гальмування. Сильний переднє гальмо на Benelli з блокуванням всього лише одним пальцем і обов'язковим ABS у стандартній комплектації, на відміну від CB500X, вмикається і вимикається за допомогою кнопки управління на лівому рульовому пульті. Важіль переднього гальма також регулюється (хоча, на жаль, на важелі зчеплення регулювання відсутній).
Задній гальмо менш ефективний, так як їм дійсно рідко користуються через занадто частого руху важеля. Можливо, його потрібно просто трохи прокачати або замінити подушки, але заднє гальмо на цьому випробувальному байці не показав таких результатів, як я очікував.
Вложение:
TRK502_8.jpg
TRK502_8.jpg [ 370.77 KiB | Просмотров: 7756 ]

Комфорт
Сидіння райдера - плоске, широке і потужне. Я проїхав 300 миль на ньому в перший день тесту, і до вечора я відчував легкий дискомфорт. Покриття сидіння не дуже підходить для поїздок на довгі дистанції, але для внутрішньо їзди - це взагалі не буде проблемою.
Посадка райдера нагадує стиль туристичних байків великої місткості. Конічні стрижні сидять високо і широко; це нагадує мені R 1200 GS. Для водіїв зростанням більш шести футів може бути мало місця для ніг при низькій висоті сидіння в 800 мм, тобто трикутник рами виглядає трохи тугіше, ніж на ендуро з більшими двигунами.
Оптимальний розмір вітрового скла забезпечує добрий захист від вітру і погодних умов. Можливо, ви захочете встановити дефлектор, якщо ви збираєтеся подорожувати на великій дистанції, але я не думаю, що після покупки потрібно буде почати повну заміну аксесуарів, як і в більшості бюджетних байків.
Невеликі зустрічні потоки повітря на поворотах йдуть при круїзної їзді на комфортних, швидкісних автострадах. Накладки для захисту рук входять в стандартну комплектацію і не дивлячись на їх не надто високий рівень надійності, прекрасно підходять для термозахисту від холодного повітря. Приємним доповненням до байку є зарядний пристрій на 12В, яке входить в стандартну комплектацію, хоча його розташування на зовнішній стороні верхнього лівого обтічника трохи нелогічно, так як його може намочити дощ.

Оснащення
Виробник, схоже, не навчився підступному мистецтву продажів супутніх товарів; вони пропонують більшість аксесуарів в якості стандарту, а не посилаючись на дорогий каталог комплектуючих. Крім додаткових бічних сумок або верхнього багажника сюди годі й додати.
Що стосується панелі інструментів, у вас є все, що вам потрібно; легко читається тахометр і спідометр, індикатор передач (чого немає на CB500X) а також датчики пробігу і деталей поїздки. Перемикач індикаторів міг би бути більш м'яким, особливо при роботі в громіздких зимових рукавичках, але мені подобається, що на кермі є перемикач АБС, який навряд чи ви випадково вимкніть, якщо врахувати дорожньо-упереджений характер байка, але для майбутньої подвійний спортивної версії з 19 дюймовим переднім колесом, це невелике приємне доповнення. Також радують око якісні шини на бюджетному байці, у Benelli - це пара Pirelli Angel GT.
Вложение:
TRK502_9.jpg
TRK502_9.jpg [ 381.42 KiB | Просмотров: 7756 ]

Резюме по 2018 Benelli TRK 502
Ми звикли списувати з рахунків всі ці китайські винаходи через низьку якість і слабкої потужності, але TRK 502 доводить, що розрив між усталеними брендами і новими з'являються марками стрімко скорочується.
Це хороший міцний байк. Він практичний і універсальний, він добре їздить, динамічно взаємодіє і пропонує співвідношення ціни і якості, яке можна обійти хіба що на ринку уживаних транспортних засобів. Для людини, яка шукає надійний транспорт для поїздок на роботу або подорожей середнім ходом, в цьому байці є все необхідне.
У ньому є всього кілька недоліків: байк злегка важкуватий, заднє гальмо потребує доопрацювання, і інтервали техобслуговування можуть бути довшими (навіть до 6 000 миль), але в залежності від ваших уподобань, жоден з них не є критичним. Очевидно, що байк не випробуваний і не перевірений точно так же, як деякі його аналоги, тому завжди буде мати місце відчуття трепету і ризику. Але з TRK 502 у мене виникає бажання порадити відомим японським і європейським брендам не зупинятися на досягнутому (і не підвищувати ціни), тому що китайці швидко їх швидко наздоганяють, і їх цінова політика стає все більш привабливою.
Зі мною на шляху до Уельсу був мій друг на CB500X. Його думка про обмін байками було наступним: якби Benelli вийшов, коли він купив Honda, було б складно вибирати між ними. Йому сподобалося, що Benelli відчувався більш посадженим, більш потужним, з більш комфортною посадкою на дорозі, і що у нього було сильне відчуття керованості байком і хороший рівень базової комплектації. Так що, якщо ви побачите на ринку щось на зразок цього, можливо, варто прокотитися на Benelli ... Це може здивувати вас так само сильно, як і нас.

Три речі, які мені подобаються в Benelli TRK 502
• Двигун забезпечує хороший крутний момент і хорошу швидкість.
• Чуйне й упевнене керування.
• Ви платите встановлену ціну і отримуєте весь комплект як стандарт. Не потрібно гортати каталог післяпродажного обслуговування.
Три речі, які мені не подобаються в Benelli TRK 502
• Заднє гальмо міг би працювати краще.
• Регулювання діапазону на важелі зчеплення може допомогти в русі.
• Важка рама робить байк більш посадженим, але він важко рушає з місця.


_________________
что-то на мотоцикле Одесса стала маленькой и тесной


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 14 май 2018, 18:01 
Не в сети
Совет GEON клуба
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 ноя 2011, 12:40
Сообщений: 4342
Откуда: Запорожье
Мото: GEON NAK 350i
Возраст: 58
Имя: Юра
:good: СПАСИБО за статью!

_________________
Четыре колеса возят тело, а два - ДУШУ!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 04 дек 2019, 16:48 
Не в сети
Интересующиеся
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 ноя 2018, 16:12
Сообщений: 12
Откуда: Киев
Мото: BAJAJ Dominar 400
Возраст: 47
Имя: Сергей
Сложночитабельно,но спасибо,интересно!


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 05 дек 2019, 22:07 
Не в сети
Интересующиеся
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 апр 2019, 13:30
Сообщений: 39
Откуда: Львів
Мото: Honda Transalp
Возраст: 60
Имя: Тарас
Щиро вдячний за переклад рідною мовою. Купити - не куплю, але прочитати було цікаво.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 4 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB