Сьогодні встановив ручки з підігрівом. Підключив реле від замка запалювання. Все працює, але ручка газу погано повертається в ''0" рідна ручка сидить вільніше ніж нова, але й нова, в свою чергу, крутиться легко. Але коли під'єднав все, почало все підклинювати. Грузик керма знімав, не допомогло.
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Знову мотоцикл впав з бокової підніжки. Як так вийшло не маю уяви
Також вчора відлетіло декоративне кільце з колодця тахометра, на швидкість ніяк не впливає, але вигляд - так собі. В мене є "донорська" приборна панель від ybr125, яка має таку ж форму як і в турера, тому на вихідних буду "пакувати" начинку рідної приборки в корпус з ybr. Що з цього вийде, побачимо...
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Влад при установке на боковую ножку всегда выворачиывайте руль в сторону боковой подножки (влево) даже при большом ветре мотоцикл как бы наезжает на боковой упор и не падает, если вывернуть в право от боковой подножки, мотоцикл уезжвет от бокового упора и падает от лёгкого уклона и даже от потока воздуха проезжающей фуры.
Відрегулював сьогодні теплові зазори клапанів. Встановив на впуск 0.06 на випуск 0.1. Величини взяв з теми про регулювання. Дякую Bodtek за тему
Зазори до регулювання були 0.04 і 0.06
Встановив нову ручку
Здивував колір свічок
Зібрав з 2х приборок одну, вийшло непогано, але індикатор увімкненої передачі довелося принести в жертву. Треба ще зробити невеличкі дрібнички, а потім зроблю фотозвіт
Тюнінг з термостатом виявився невдалим не знаю, чому так вийшло але тріснула кришка термостата
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Bleckie, КЛО 95 українського розливу. Але це я почав заливати тільки з цього сезону. В минулому заправлявся як вийде. Я свічки відтер, і гляну через місяць-другий.
Доречі, Bleckie, хотів у Вас запитати, Вы коли термостат ставили Ви з нього гумове кільце знімали? Бо, як бачите в мене тріснула кришка термостата, але я кільце залишив, бо тоді здалося, що буде щось типу прокладки
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Гумове кільце ставив, на тій ж самій шайбі, яка була замість термостату, те кільце також було. Але і термостат в мене інший. Стосовно пального спитав, бо такий вигляд на свічках робиться від фероценів- присадки для підвищення октанового числа, в Україні заборонена. Тому раджу заправку поміняти. Весь пробіг мого мотоцикла їзджу на 95, таких свічок ніколи не було, але можливо все від регіону залежить, можливо тут якісніше пальне. Такої заправки як кло, також немає ніде.
Хлопці, підкажіть будь ласка, що може цокотіти в двигуні окрім клапанів? Можливо, детонація? Гарно цокіт чути, як між машинами їхати приблизно на обертах 2000-3000. Я спочатку думав клапани, але виставив їх і нічого не змінилося. Хоча після регулювання мотоцикл став значно краще заводитися
І ще питання, кожні 500 км мию і змазую ціпок. Мию до стану "нового" - аж блищить. Проїхав 300 км, і він тріщить і скрипить. В дощ не катав. Змазка repsol, мию керосином. Що не так? Чи це нормально?
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
І ще питання, кожні 500 км мию і змазую ціпок. Мию до стану "нового" - аж блищить. Проїхав 300 км, і він тріщить і скрипить. В дощ не катав. Змазка repsol, мию керосином. Що не так? Чи це нормально?
Или смазка такая, или не туда мажете. Попробуйте пройтись между звеньями в каждый ролик, дайте смазке застыть, проехаться 2-3 км, и снова смазать между звеньями в каждый ролик.
І ще питання, кожні 500 км мию і змазую ціпок. Мию до стану "нового" - аж блищить. Проїхав 300 км, і він тріщить і скрипить. В дощ не катав. Змазка repsol, мию керосином. Що не так? Чи це нормально?
Или смазка такая, или не туда мажете. Попробуйте пройтись между звеньями в каждый ролик, дайте смазке застыть, проехаться 2-3 км, и снова смазать между звеньями в каждый ролик.
Если можно добавлю, что смазку нужно наносить с внутренней стороны цепи, как дополнение к предыдущей информации.
Зняв тріснувшу кришку термостата, ось така халепа трапилася
Нову кришку посадив на герметик, виглядає тепер так
Також завершив роботи з приборкою. Купив раніше приборку від yamaha ybr неоригінальну. Вийшла вона мені в 450грн. Купував ще перед зимою, коли помер тахометр. За своєю якістю вона мені сподобалася більше, бо повністю розбирається і має скляні віконця, а не пластикові. Відрізняється лиш відсутністю індикатора передачі і лампи перегрівання. Якщо з першим я готовий змиритися, то лампа перегріву річ важлива, ось її я сьогодні і зробив.
Спочатку все розібрав і просверлив отвір в пластині під діод.
До речі, стрілки спідометра і тахометра чудово знімаються виделкою
Сам діод під'єднав через резистор і приклеїв клейовим пістолетом
Зворотню частину (там де клеїв) пофарбував у декілька слоїв чорною фарбою, щоб підсвідка не просвічувала крізь діод. Світить доволі яскраво
В цілому має ось такий вигляд
Якщо хтось буде таку штуку колись робити, то на приборці чорний дріт на лампу перегріву це '+', а зелений з полоскою на датчик '-'
Тиждень від'їздив без індикатора пепедачі - абсолютно непотрібна річ, скажу я вам. Взагалі ніякого дискомфорту
Сьогодні виявив, що тріснув пластиковий захист радіатора біля заливної горловини і при вібрації видавав різноманітні звуки. Треба буде замінити його. На швидкість це не впливає, але всеодно неприємно
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 17
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения