Зарегистрирован: 22 мар 2017, 10:30 Сообщений: 11 Откуда: Рубик
Мото: Tourer 350 cc
Возраст: 27
Имя: Kirill
Хозяин барин конечно, но мне было бы очень жалко расставаться с новым мотом после одного сезона А насчёт поломок, так это вообще косяки дилера, он ведь на гарантии еще, стоило предъявить им
_________________ Жизнь достигает своих вершин в те минуты, когда все ее силы устремляются на осуществление поставленных перед ней целей.
Ну що, хлопці? Здається в мене почався дикий "мототоксикоз"... починаю під вечір ходити в гараж і сидіти на мотоциклі.... Пригадується реалістичне відео Викторыча (https://www.youtube.com/watch?v=glQNnXhXX2o)
Турера вирішив залишити на наступний сезон, тому формую список допрацювань. Із головного виділив наступні пункти:
Встановити вітрове скло (приглянулося KAPPA A660)
Встановити захист рук (від вітру і дощу), щоб не доводилося закривати сезон в середині жовтня
Зколхозити "автозмазчувач" ціпка... Трохи напрягає постійно мазати і чистити його. Враховуєчи мій денний пробіг, то мазати і чистити потрібно 1-2 рази на тиждень (Це якщо не рахувати поїздок в дощ). Запчастюльки вже замовив - бюджет 150 грн:) Схема проста на 2 бензокрани... один перекриває інший дозує
Замінити ціпка... Тут теж є питання... Привідні зірки абсолютно цілі і слідів зносу на них немає... а ціпка залишилося на 2-3 підтяжки. Ось і думаю міняти зірки чи ні.Можливо, хто може дати якісь поради з цього приводу - яку брати, сальникову чи просту, x-ring чи o-ring і чи є в цьому сенс? Може краще заїхати на завод і купити пару метрів ПР-15,875-23 (аналог 530 ціпка) ціною 70 грн/метр і міняти раз в сезон?
Замінити датчик вентилятора і встановити термостат. Вже робив одну спробу замінити датчик, на той який рекомендував Bleckie... але знявши рідний я побачив, що там зовсім різні розʼєми. Тоді відклав цю затію... а от зараз думаю, шукати необхідний розʼєм чи "заколхозити" напряму
Полагодити тахометр. Придбав китайську приборку від yamaha ybr (ціна 450грн). При детальному огляді виявив, що вона ідентична моїй приборці. Різниця лиш у відсутності датчика увімкненої передачі... а ось тахометр і спідометр - "один в один"
Закрити питання стуку бензобака об раму... Хочу проклеїти місця де можливий контакт гумою з під велосипедної камери
Прибрати дзижчання замка запалення на високих обертах... Трохи вище розповідав про дзижчання яке видає замок на обертах між 3500-4000. Природа звуку полягає у тому, що шток який блокує кермо в "паркувальний режим" не щільно сидить у посадочному місці і на вищевказаних обертах, від вібрації, він починає "троха" стукати і видавати дзижчання. Як ущільнити шток ідей поки не маю. Можливо, хтось підкаже?( є ідея пофарбувати шток рідкою гумою)
Буду намагатися робити фотозвіти
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Имхо на счет мототкосикоза ты не прав - не редко еще бывают дни, когда сухо и по городу еще можно прокатиться, это вопрос экипа и скилла (ну и без термостата немного больше расход). Я по молодости и 31 декабря катался (сейчас жалею - мот очень не любит реагентов) По смазчику цепи на своем опыте могу попробовать отговорить. Я себе делал так же, только дозировка регулировалась хомутом пережимающим резиновый шланг, использовал отработку двигателя, позже - компрессорное масло (оно сильно гуще моторного) Проходило это все у меня сезон или полтора. Из плюсов - можно смазать цепь на ходу (пока едешь, оно капает). Из минусов - все вечно в говне - колесо, рама, джинсы пасажира, номер, РР (на дайтоне он возле цепи), подседельное пространство там был расположен бачек). Цепь и звезды живут столько же (в сравнении с ручной смазкой таким же маслом). И поверь, ты точно будешь забывать закрыть краник Я возле работы пару раз на парковке лужу масла оставлял - мотоциклисты, кто рядом парковался, думали что с мотора В итоге я свой смазчик разобрал и вздохнул с облегчением. К стати резинки в кранике масло таки сьело, так что под конец и он начал нещадно течь в окрытом состоянии, что еще больше усугубляло ситуацию заговнения мота. Для себя сделал вывод что лучше хорошая сальниковая цепь и нормальная смазка цепи, хотя сейчас планирую перейти на ремень. А на счет лопухов на ручки руля - подумай над подогревом + качесвтенные перчатки - должно решить вопрос. Я по холоду катаюсь в лыжных - до 2-3 градусов держат терпимо, но промокают.
Зарегистрирован: 16 ноя 2014, 13:16 Сообщений: 90 Откуда: Киев Украина
Мото: hyosung 650 comet
Возраст: 39
Имя: Юрий
Я себе вот такой смазчик поставил. Сколько надо подкачал и все. И не каких дозировок и Краников. Правда пользуюсь очень редко,только в путишествиях.Дома пользуюсь баллончиком.
Имхо на счет мототкосикоза ты не прав - не редко еще бывают дни, когда сухо и по городу еще можно прокатиться, это вопрос экипа и скилла (ну и без термостата немного больше расход). Я по молодости и 31 декабря катался (сейчас жалею - мот очень не любит реагентов) По смазчику цепи на своем опыте могу попробовать отговорить. Я себе делал так же, только дозировка регулировалась хомутом пережимающим резиновый шланг, использовал отработку двигателя, позже - компрессорное масло (оно сильно гуще моторного) Проходило это все у меня сезон или полтора. Из плюсов - можно смазать цепь на ходу (пока едешь, оно капает). Из минусов - все вечно в говне - колесо, рама, джинсы пасажира, номер, РР (на дайтоне он возле цепи), подседельное пространство там был расположен бачек). Цепь и звезды живут столько же (в сравнении с ручной смазкой таким же маслом). И поверь, ты точно будешь забывать закрыть краник Я возле работы пару раз на парковке лужу масла оставлял - мотоциклисты, кто рядом парковался, думали что с мотора В итоге я свой смазчик разобрал и вздохнул с облегчением. К стати резинки в кранике масло таки сьело, так что под конец и он начал нещадно течь в окрытом состоянии, что еще больше усугубляло ситуацию заговнения мота. Для себя сделал вывод что лучше хорошая сальниковая цепь и нормальная смазка цепи, хотя сейчас планирую перейти на ремень. А на счет лопухов на ручки руля - подумай над подогревом + качесвтенные перчатки - должно решить вопрос. Я по холоду катаюсь в лыжных - до 2-3 градусов держат терпимо, но промокают.
По змащувачу такоъ ж думки, хоча досвіду користування не маю, двійко моїх знайомих пройшли такий же шлях - із захватом розповідали, наскільки це класно буде, коли поставлять, а тепер такі самі ж відгуки і від них - не те... (звичайно, що справа смаку, і вимоги до цих приладів у всіх різні, та все ж...) Так ось один з них придбав наборчик KETTENMAX - це НЕ РЕКЛАМА!!!! - спробував, потім тим наборчиком спробував і другий - реально, чистить 5 хвилин, ну 10 від сили - і такий же придбав... Я сам один раз ним чистив - тепер дивлюся в його сторону купити))))
И поверь, ты точно будешь забывать закрыть краник Я возле работы пару раз на парковке лужу масла оставлял - мотоциклисты, кто рядом парковался, думали что с мотора
Что-бы не было лужи масла под мотоциклом на месте стоянки, нужно ставить вакуумный бензо-краник от скутера. Вакуум берется от коллектора, где болтик - заглушка. Масло начинает поступать когда заводится двигатель. А вообще....... затея: --- фуфло.
Зачем придумывать велосипед, есть соответствующая чистка, смазка, имеющая свои стандарты и свойства, если вам тяжело исполнять их, то может быть вы не достаточно любите свой мотоцикл, что бы каждые 500 км делать ему " приятно", если вам жалко денег на мотоцикл, может не надо было его вообще покупать, всё давно придумано, берите и пользуйтесь и не выдумывайте лишнего. Это моё мнение, а там, как хотите.
После двух родных цепей взял сальниковую , JTI , первый сезон подтянул один раз , второй сезон раза три тянул , люблю иногда рвануть . Натяжка цепи сделал такую что снимал руками без ослабления цепи , после смазки она сжималась и одеть было чуть сложнее . Мыл цепь в ванночке , повесил просушил , обработал смазкой из баллончика и одел обратно . Лично мне так нравится , период смазки по сухой погоде 1000-1500 км , и после дождя если попадал . Вполне доволен .
всё давно придумано, берите и пользуйтесь и не выдумывайте лишнего
Моя думка, що якби всі так думали, то мабуть ми б досі жили в печерах
Liner писал(а):
если вам тяжело исполнять их, то может быть вы не достаточно любите свой мотоцикл
Кожен сам для себе вирішує, наскільки "любити" свій байк. Для мене Турер не тільки улюблена "цяцька", а й засіб пересування "на кожен день", якщо можна спробувати спростити повсякденну експлуатацію, то чому б не попитати щастя? І не витратити зекономлений час на більш приємні речі... І це зовсім не означає, що я менше люблю свого мотоцикла
Liner писал(а):
если вам жалко денег на мотоцикл, может не надо было его вообще покупать
Я десь написав, що мені шкода грошей? В вищевказаному списку є доволі недешеві "плюхи"... Взагалі не розумію, до чого тут це???
Мое ІМХО з цього приводу - краще спробувати і пожалкувати, ніж не спробувати і думати - як би воно було. Тим паче я, по-суті, нічим не ризикую.
SanyaDavid, теж дивлюся у сторону сальникових x-ring, хочу взяти DID
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
если вам жалко денег на мотоцикл, может не надо было его вообще покупать
Я десь написав, що мені шкода грошей? В вищевказаному списку є доволі недешеві "плюхи"... Взагалі не розумію, до чого тут це???
Мое ІМХО з цього приводу - краще спробувати і пожалкувати, ніж не спробувати і думати - як би воно було. Тим паче я, по-суті, нічим не ризикую.
А речь идёт как раз о цене за смазку, если я правильно понимаю, т.е. зачем тогда усложнять процесс смазки, придумывать и ставить лишние детали, капать на цепь жидкое масло, которое для этого не предназначено, когда по логике и так понятно, что оно будет разбрызгиваться по всему мотоциклу? Тут и испытывать не нужно, что бы это понять. Всё уже придумано, испытано и результат известен. ИМХО, а сели смотреть в общем на развитие транспорта, то пока что лучше электро мотора ни чего не придумано, особенно мотор-колеса, которое не нуждается в трансмиссии.
Усім мої вітання! Зима майже скінчилася, а разом із нею підготовка мого мотоцикла до сезону Тепер по порядку, що було зроблено:
1. Покрив шток замка запалення рідкою гумою.
Як результат, повністю зникло бридке дзижчання в проміжку між 3000-4000 обертів Було:
Стало:
За рахунок шару гуми, шток сидить без люфту. Виглядає в цілому ось так:
2. Полагодив тахометр, і прикрутив ручку скидання денного пробігу. Все виявилося доволі просто, перебився контакт на механізмі тахометра.
Я нічого не паяв, а вставив нову начинку від ybr125.
Єдине, що варто згадати - розібрати корпус тахометра в мене не вийшло, тому довелося його "курочити" пилкою по металу. Різати треба десь посередині, а потім на герметик і змотав ізолентою - тримається як новий
До речі, може хто буде шукати гвинтик, яким фіксується ручка скидування добового пробігу . Я в свій час цієї інформації не знайшов
3. Замінив датчик вентилятора на новий, від скутера silverblade 93°. Старий постійно маслав вентилятором. Фото рідного:
Новий:
Рідний роз'єм відрізав і під'єднав клемами:
4. Встановив термостат. Як виявилося в мене не було навіть імітуючого термостат кільця . Мот постійно маслав по великому кругу. Фоток не робив, там все дуже просто. Про результати відпишуся пізніше, але те, що мот прогрівається швидше помітно одразу
5. Промив систему охолодження і залив новий антифріз
Змащувач ціпка, за порадою досвідчених форумчан, вирішив не колхозити. Замовлений захист рук не підійшов . Ціпок ще місяць - другий пробігає, але обов'язково його заміню на сальниковий did
Чекаю на вітрове скло kappa a660. Залишилося встановити скло і проклеїти раму гумою під бензобаком. І до сезону готовий [youtube]https://youtu.be/qcfxuE5fTHc[/youtube]
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Молодец! +1 за труды Интересно будет узнать как зарекомендует себя покрытие замка сырой резиной. Не забьет ли механизм резиновой крошкой, там же трение как ни как. А вообще, решение интересное.
Я у себя, на НАКе, тоже хотел термостат поставить. Но, хоть у нас и похожие двигатели, на моем, на головке, даже проточки под его установку нет , а что то колхозить я не стал. Смотрю, ты датчик включения вентилятора поставил на большую температуру + термостат, не будет ли перегрева, в жару. Термостат то, кроме как позволяет двигателю быстрей прогреться, еще и немного уменьшает циркуляцию жидкости, даже в полностью открытом состоянии.
Влад почти ровностоящее стекло приведёт к эффекту завихрения потока воздуха между рейдером и стеклом. Наклоняй его на себя что бы набегающий поток уходил немного выше шлема, с этим потоком уходят насекомые и дождь.
Скло стоїть майже паралельно вилці, просто на фотці так здається, що воно вертикально А взагалі, треба проїхатися і підлаштувати. Дякую, візьму на замітку
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Скло стоїть майже паралельно вилці, просто на фотці так здається, що воно вертикально А взагалі, треба проїхатися і підлаштувати. Дякую, візьму на замітку
Когда был Турер стекло гиви пришлось настраивать несколько раз пока нашёл идеальный наклон и ветрозащиту. Зато потолм было просто афигенно. Влад отличное приобретение.
Приветствую! Стекло классная штука, и на мой взгляд оно лучше смотрится и работает, когда наклонено назад от угла вилки, чем когда параллельно ей, тем более, что на Турере есть место куда наклонить. Но это конечно решает хозяин.
Я виставляв скло, з того щоб кінець скла був приблизно на рівні носа і не сильно високо над фарою. Вийшло майже паралельно вилці. Треба просто проїхатися, і виставити під свій зріст
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сезон 2018 офіційно оголошую відкритим [youtube]https://youtu.be/TIfagbBmARQ[/youtube]
Висновки з доробок: 1) Вітрове скло регулювати, дме прямо в шолом 2) Ідея з рідкою гумою - фігня, всеодно дзвенить 3) Охолодження працює навідмінно 4) Підібрати позицію камери на шоломі
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 24
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения