вот я именно об этом. Вентилятор штука совсем не точная вместе с датчиком. Если он включается, это говорит только о том, что он работает. А вот если на ходу загорится лампа перегрева, или двиг отключится, вот это уже аргумент, что перегрев таки есть. Но по факту скажут только цифры с термометра. По опыту эксплуатации этого мотора скажу что если будет перегрев, то ты заметишь его даже раньше, чем об этом скажут датчики или вентилятор.
Проблема дійсно з датчиком. Коли він вмикається радіатор помірно теплий - руку можна тримати без проблем. Замовив датчик на 93 градуси на speed gear silverblade. Також хочу спробувати встановити термостат замість шайби.
На вихідні, я рішуче налаштований, виграти війну із усіма незрозумілими звуками )) Також хочу відрегулювати зазори клапанів
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Тахометр оживити простими маніпуляціями не вдалося . Прозвонив проводку - все ок, скоріше за все проблема в середині... розбирати в мене поки немає бажання, докатаю сезон вже так. Форум почитав... що робити, приблизно знаю (буде чим взимку "почесати" мототоксікоз )
Знайшов, що звенить на 4000-4500 обертах. Як виявилося, нічого не відкрутилося - звенить замок, який блокує кермо в режимі парковки. Він знаходиться в замці запалення і доволі сильно люфтить. Розібрав, набив змазкою сам механізм - звуки зникли. Маленька перемога
Переборов свій страх і поліз регулювати теплові зазори клапанів. Після того як все розібрав зʼясував, що зазори в нормі 0.06 і 0.09, залишив як є. Також перевірив затяжку гвинтів генератора (читав тему як гвинтик викурутився і розбив генератор )
Знявши бак, виявив нові потертості на рамі залишені баком - ще трохи зточив болгаркою і покрив грунтом. Тепер повинно все бути ок
Приїхав термостат, чекаю на нового датчика вентилятора. Установкою займуся на наступних вихідних... Поки катаємо
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Покажи фотку який термостат (просто цікаво). На рахунок зазорів клапанів, краще ставити 0,09-0,1 на всі. А болти генератора потрібно викрутити , на різьбу нанести різьбовий герметик-фіксатор і аж тоді їх закрутити.
В сусідній темі прочитав, що від 95го бензину двигун сильніше гріється. До чого це тут ? - спитаєте ви... В якраз до того, що перед тим як почалися проблеми з частими вмиканнями пропелеру, я залив бак 95... На пробу, так сказати...
Зате тепер в мене є запасний датчик
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Мануал дуже "конкретний".Наприклад пальне не нижче 93,або тормозуха дот 3 і дот 4. Але якщо поцікавитись, то при 10,2 степені має йти вже 95,хоча можна і на 92 їхати.
Я спросил именно про мануал даной конкретной модели мотоцикла не спроста. В мануале для дайтоны четко и ясно написано "We recommend you to use unleaded petrol 90#. If there is no this kind of petrol, you can use petrol over 90# with low lead." Если порыться в интернете то соответствие американскому 90 бензину - наш АИ-95. Т.к. в наши дни фиг найдешь этилированный бензин (т.е. с высоким содержанием свинца), то это требование можно опустить, ведь любой современный бензин по умолчанию должен быть с низким содержанием свинца. Скрин мануала дайтоны прикрепляю. Так же в русском мануале для дайтоны указан бензин с октановым числом 92-95 Что касается турера - я удивлен что этой информации нет в мануале. Но поскольку мы знаем что моторы у турера и дайтоны одинаковые, то думаю, можно использовать эту информацию и для турера. Так вот я и спросил: ну так а в мануале что написано?
Ну от і все. Сезон закритий . Коня вимив, вичистив, змазав, залив і законсервував по всім правилам За сезон проїхав приблизно 4500 км. Тепер є час обдумати, що робити далі... Є нав'язлива думка і можливість на наступний сезон взяти, щось більш потужне і більш японське
Як резюме мотику за сезон, ставлю 5 Чудовий мотоцикл за свою ціну. Якби повернути час і треба було взяти знову перший мотоцикл, я б не роздумуючи взяв би турера. Так, були деякі, не суттєві поломки, але ці поломки вчили мене як спілкуватися з технікою.
Я вважаю, що турер ідеальний мотоцикл для початку. І потужності якраз саме 'воно'. Бо якби взяв 125ку, то вже б всередині сезону мені б стало нудно , а тут як раз саме то
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 18
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения