Необхідних запчастинок в geonparts не виявилося, тому будемо "колхозити"
Ручку добового пробігу знайшов ідентичну від Honda CB400
Але шкода, що немає в комплекті гвинта кріплення. Завтра в Епіцентрі буду підбирати, але сидить як рідна
Датчик бензобаку взяв від shineray xy-200, кріплення там ідентичне, а сам поплавок спробую замінити на рідний, чи вигнутий тей що є. Через 2 тижні піду у відпустку і займуся цим питанням
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Відпустка почалася з переїзду за місто . Нарешті у мого туріка є повноцінний гараж.
На трасі моц відчуває себе добре, правда більше 90 не відкручую, бо обкатка до 2000. 90 км/г приходиться на 5000 об/хв. Трохи вібрує
Посадка зручна, 40 км взагалі не відчувається. Правда на 90 іноді обігнати фуру стає непростою задачою... Думаю, після 2000 ситуація стане кращою
З'явився легенький скрип у рульовій колонці, коли крутити кермо на місці. Буду змащувати на наступному ТО
Пробіг 1610км. Проблеми відсутні - все працює і дарує задоволення
Сьогодні зранку треба було їхати на Київ. Я стояв на терасі і допивав ранішнню каву, знизу задоволенно буркотів , прогріваючись, мій байк. Попереду була маленька пригода довжиною в пів сотні км і дорога назад
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Тюннінг комплект на турер. Шукати на geonparts. Тільки він не підходить до наших байків, треба буде "колхозити"
Нарешті зайнявся бензобаком
Замінив датчик оригінальним. Треба сказати "дякую" geonparts'у як тільки датчик з'явився - одразу повідомили
Пригадуєте, я розповідав про дивний звук на нерівній дорозі? Відповідь знайдена, і вона мене зовсім не радує
Таки дійсно рама б'є об бензобак. Підсилююча пластина на раму наварена таким чином, що необхідного зазору немає. Регулювання самогобензобака позитивного результатутне дало - при задовільному положенні відносно рами не співпадають отвори на бензобаці і рамі для гвинта. Наматав ізоленти на подушки бензобаку, піднявши його десь на 2-3мм Але не впевнений, що це допоможе... Навіть не знаю, що робити. Може підігнути бензобак?
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Вчора проїхав км 10-15. Стук рами і бензобаку зник. Залив повний бак і 1 раз на доволі серйозній ямі бак таки трохи шкрябнув, але порівняно з тим що було - то небо і земля. Знову почали скрипіти подушки бензобаку - мабуть, коли "колхозив" ізолентою повністтю зтер силіконову змазку. Проблему вважаю "умовно" вилікуваною . Якщо будуть в подальшому нові стуки, зроблю як рекомендував Bodtek.
Датчик рівня палива працює справно , але я замінив топливний фільтр і з нього почав "сочитись" бенз... Буду шукати новий
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Обкатка офіційно закінчилася Зробив ТО - замінив моторну оливу, підтянув і змазав ціпка, підкрутив різьбові з'єднання
Маніпуляції із подушками і ізолентою необхідного ефекту не дали. Бак знову почав тертись об раму
Зробив, як рекомендував вище Bodtek, але на клей поки що не садив, а просто між рамою і бензобаком втулив шматок гуми товщиною 3 мм. Ефект помітно одразу... Проїхав км з 15 і шкрябання повністтю відсутнє. Але є інша сторона медалі - на бензобаці помітно (але не критично) зросли вібрації . Я думаю, потрібно просто взяти болгарку і зточити цей наплив металу на рамі... Поки болгарки в мене немає, покатаю так... Пізніше розживуся болгаркою і зроблю по-людськи
Зараз почав їздити мотом набагато більше... Майже 50 км до роботи і стільки ж назад. Траса - 70 %, місто 30 %. За цей маршрут зовсім ніякої втоми. В заторах мот теж чудово себе відчуває... Хоча декілька разів чіплявся газелям дзеркала. Мій висновок за 2000 км - чудовий мот на кожен день, зручний на трасі і у місті. Єдине чого б хотілося - трохи мягкішу підвіску для поганих доріг
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Прохватив сьогодні на роботу - чудовий тест-драйв допрацювань. Правду писали, що після 2000 тисяч мот "прокидається", сьогодні свій мот я не впізнав (в гарному розумінні). Тяга, розгін - просто . 100 км/год по трассі на 5500 обертах і ніякого напрягу. Єдине, що - потрібне вітрове скло, бо після 100 починає здувати трохи
З баком і рамою не все так гарно Бак почав затирати з іншої сторони Хоча, звуків стало помітно менше. Отже без болгарки не обійтися... План наступний - шліфмашинкою сточити зварні шви у місцях де відбувається тертя, погрунтувати, зафарбувати і проклеїти авто шумкою 2мм (на всяк випадок)
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Проїхав 540 км - залив 22.51 літри бензину 92-го. Росхід пального приблизно 4 літри на сотню у змішаному режимі (70% траса, 30% місто) Швидкісний режим по трассі 90-100 км/год. Думаю, якщо встановити вітрове скло, росхід ще трохи зменшиться
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Влад, это очень хорошо, что описываешь все что делаешь с мотом и делишься впечатлениями об эксплуатации! И интересно почитать и познавательно! Да и вообще, интересно узнавать как меняется мнение человека о мотоцикле, по мере увеличения пробега. У меня хоть и не "турер", тему твою читаю постоянно. Спасибо!
В свое время очень хотел купить Турер. Останавливают жалобы людей и сервисников на слабую коробку передач. Присматриваюсь к круизерам. С интересом слежу за развитием темы.
_________________ Люди хотят Все и Сразу, а получают Ничего и Постепенно. С уважением, Richard Schweinsteiger.
Richard, з коробкою проблем поки немає... Вмикається чітко. Хоча коли залив Xado 10w-40 то іноді вибивало 2-гу передачу.... за 500 км, це трапилося 2 рази. Після того як перейшов на elf, все ок
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Vlsirko то не через хадо передачу вибивало, а просто ще не було пройдено обкатку і можливо недовтик був (тут вже досвід). А коробка то да,таки слабке місце,я вже замінив на нову.Правда стара таки 24 тис виходила.
Наїздив майже 4 тисячі км. Нарешті дійшли руки довести мотоцикл до ладу. Перше, що довелося зняти дуги , не витримали лихої долі
Ніде не падав, просто відвалилося Також відпав "п'ятак" бокової підніжки. Якось заїду до зварщика і заварю, хоча і без нього норм.
Ось головний винуватець дивного звуку на нерівностях:
Зточив це неподобство:
І покрив в 4 шари грунтовкою:
Завтра проведу тест-драйв
Також перебрав майже всю 'морду' мотика в пошуках відкрученого чогось, що тарабанить між 4000-4500 обертами орієнтовно в області замка запалення, але нічого не знайшов
До сьогоднішнього дня тільки лив бензин, мазав ціпка і один раз підтягнув його. Суттєвих проблем немає, коник бігає кожен день і в дощ і в сонце.
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
А если прокладку резиновую из велосипедной камеры поставить...?
Зʼявилася думка, що вже не в рамі справа... можливо сідло треться з баком. Покатав 2 дні, звуки суттєво зменшились.
Виникла нова проблема. Точніше дві Почало щось тарабанити в районі вентилятора охолодження, причому коли він не працює. Звук схожий на те як щось "коротить". Перевірив затяжку всіх кріплень - все ок. Всі розʼєми в цій області теж норм.
Друга проблема здається більш суттєвою - мот почав сильно грітися. Вчора було +10, я прогрів мот хвилини 3 і поїхав. На першій передачі заїхав на підйом (метрів 50) і увімкнувся вентилятор ... Раніше навіть при +30 градусах такого не відбувалося. Провірив рівень масла - ок, охолоджуюча рідина - ок (в радіаторі і в бачку все норм). Сам радіатор відносно чистий і не закиданий грязюкою. Вентилятор вмикається і вимикається, думаю що з датчиком все норм... Що трапилося, не зрозуміло... Можливо це звязано з першою проблемою
Здається, мені необхідна когось більш досвідченого. Відвезу байк на сервіс
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
pegassus, можливо я не правильно висловився Скажу так, вентилятор почав включатися набагато частіше Наскільки я знаю, у турера є датчик температури двигуна, який йде на лампочку в приборку. Ця лампочка мовчить... а ось постійне увімкнення вентилятора, трохи бентежить. Треба заміряти температуру охолоджувайки, коли спрацьовує пропелер і робити висновки.... Можливо сам датчик температури рідини почав глючити
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 16
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения