Сьогодні раненько їх встановив замість репліки koso і поїхав на роботу. Що я хочу вам сказати, оглядовість просто - . Ні, не так... Оглядовість просто Ліктів взагалі не видно, захват такий, що можна навіть з одним дзеркалом їхати - видно і з ліва і з права. Видко навіть кофрика (на випадок якщо він вирішить відвалитися в дорозі) Майже не вібрують. Саме дзеркало плоске і трохи зменшує та звикаєш дуже швидко
Але розумні китайці все ж допустили один мінус - для встановлення потрібен ключ на 15 Але, "справжнього індіанця" це не зупинило - пришпандьорив плоскогубцями
Пару загальних фото:
Ціна питання - 13,5$. Приїхали за 2 тижні
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Прикольненько смотрятся. А как они на счет вибрации? Дрожат, или изображение четкое?
Трохи є, але на якість відображення майже не впливає. У порівнянні з реплікою koso (дзеркала які стояли до цього, на попередніх фотках видно) - взагалі не вібрують
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
А как насчёт стабильности настроек? От вибрации или ям/бугров не сбиваются? Судя по фоткам, у Вас были такие же, как у меня в стоке, левое ещё терпимо держит, а правое больше разболталось и приходится постоянно поправлять((( Пытался даже феном нагреть, чтобы вытащить зеркало и подтянуть гайку фиксации, но пластик толстый и просто так не поддался, а сильно греть не рискнул...
Стокові зеркала я на другий день зламав Ліве дзеркало зовсім не тримало налаштувань, як я його не затягував воно всеодно скручувалося навіть потоком вітру Вже третій день катаю з круглими дзеркалами. Моїй радості немає меж
Вчора трохи розкрутилося ліве дзеркало, тому що я не зміг нормально затягнути пласкогубцями, а підходящого ключа в мене немає. Якщо не брати це до уваги то дзеркала я зовсім не поправляв, навіть після того як вранці знімаю чохол з мотоцикла. Ями тримають нормально... один раз влетів трохи, то поправляти не довелося
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Попроси у кого-нибудь разводной ключик, я таким спицы кручу. А зеркала классные, поздравляю с обновкой! У меня на Стелсе 1:1 та же история: родные вообще негодные, купил круглые, по типу Хондовских, только поменьше- с теми отлично! Правда, оба раздавил уже Кстати, на 15 ключи у велосипедистов есть, с великом тоже мучился с этими дурацкими размерами
_________________ Мотоцикл- лучшее изобретение человечества (секс ведь люди не сами придумали)
Пробіг 780км. Почистив і змазав ціпка. Очищувач і змазка - Mannol. Також вилікував скрип бензобаку. Скрипіли подушки об раму - залив ВДшкою і скрип зник. Бензобак знімати не довелося, є доступ з переду мотоцикла. Наступний "чекпоінт" - 1000км
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Викторыч, це якраз той рідкий випадок коли про щось мрієш все життя, а коли збувається, то виявляється навіть кращим ніж ти думав. І з кожним наступним днем подобається все більше
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
З почином Сьогодні мій турер вперше впав, на щастя без мене... Залишив байк під офісом, і знаючи що буде дощ, одягнув на нього чохол... Я не бачив як все відбулося, але охоронець сказав, що подув різкий вітер і чохол спрацював як парус - мотік впав на ротилежну від підніжки сторону... Трохи зацепив сусідній байк. Врятували дуги, що не дали завалитись повністтю. Все залишилось цілим, окрім самого чохла... Сусідній байк теж цілий
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
З почином Сьогодні мій турер вперше впав, на щастя без мене... Залишив байк під офісом, і знаючи що буде дощ, одягнув на нього чохол... Я не бачив як все відбулося, але охоронець сказав, що подув різкий вітер і чохол спрацював як парус - мотік впав на ротилежну від підніжки сторону... Трохи зацепив сусідній байк. Врятували дуги, що не дали завалитись повністтю. Все залишилось цілим, окрім самого чохла... Сусідній байк теж цілий
Це ж наскільки повинен бути сильним вітер, щоб повалити турера з повним баком бензину?
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Влад, если ставите мотоцикл на боковую подножку, всегда выворачивайте колесо влево на подножку, в таком положении мот практически никогда не падает, так как смещается на боковой упор. Если же ставить на боковую и выворачивать колесо в право, мотоцикл даже от ветра легко смещается вперёд, уезжает с боковой подножки и падает.
Мой и с вывернутым колесом два раза падал, причем на сторону противоположную подножке. Стоянка на работе на огромном пустыре, так что весенний ветерок ласково треплет АРМАТУРУ
Влад, если ставите мотоцикл на боковую подножку, всегда выворачивайте колесо влево на подножку, в таком положении мот практически никогда не падает, так как смещается на боковой упор. Если же ставить на боковую и выворачивать колесо в право, мотоцикл даже от ветра легко смещается вперёд, уезжает с боковой подножки и падает.
Завжди так роблю... і закриваю на замок
Gauhco писал(а):
Мой и с вывернутым колесом два раза падал, причем на сторону противоположную подножке. Стоянка на работе на огромном пустыре, так что весенний ветерок ласково треплет АРМАТУРУ
Дивно те, що поряд стояв loncin 250, і він не впав... напевно чохол зіграв як парус і перекинув мот... бо територія парковки у нас огороджена, і крім охоронців нікого не було.
На цій чудовій ноті мої сьогоднішні пригоди не скінчилися
Після роботи поїхав на гарантійний сервіс робити ТО. Загнав мотика в бокс, і мене одразу випихнули з боксу типу "НЕ ПОЛОЖЕНО".. Ну добре, думаю... ок - пішов гуляти салоном, огледів нового Blackster, ендуріка нового подивився, помилувався GrandTour'ом... гуляв майже годину, коли прийшов мот стояв вже на вулиці і чекав мене... одразу помітив, що неправильно встановили сідло - зняв і поправив. Розрахувався і поїхав додому...
Заплатив 640 грн, хоча перше ТО коштувало 320грн, а зробили рівно те ж саме + відрегулювали клапана. Відкриваємо прайс на їхньому сайті і бачимо наступне:
Здається когось "нагріли"
Але це не головне... Ось так майстер встановив бак
По дорозі додому була сильна злива і я їхав не надто швидко 40-50км/г. Переді мною "винирнула" машина і почала екстренно гальмувати, я також почав легенько тиснути на задній тормоз і зірвав колесо в юз Хвала МотоЛабораторії з каналу "ВШлеме" - вистачило клепки не запанікувати , а відпустити гальма і вʼїхати в міжряд поміж машин.... Адреналіну були повні штані
З сьогоднішнього дня зробив три висновки: 1) Чохол на мотик не завжди добре 2) Стокова гума - 3) Більше нікому і ніколи сліпо не довірю свій байк. Дорогу на офіційний сервіс я забуду.
PS: оливу залив ELF 10w40 4t ROAD, вона має категорію SJ, що лише на 1 ступінь вище ніж потребує мануал (SG) і сертифікацію JASO M2. Хado має категорію SL. також турбує те, що в хадо присутні ревіталізанти. Нещодавно дивився відео на тему "супротек" і був дуже здивований. Для себе вирішив, що воно мені не потрібно. Elf рекомендували знайомі мотоциклісти.... Спробую, відпишуся
PPS: завтра заїду в сервіс і напишу скаргу в книгу відгуків... Також попрошу пояснити, чому ціна на ТО виявилася вдівічі дорожчою
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Залив повний бак, хотів скинути одометр і вуаля Здається чогось не вистачає відкрутилася і загубилася "крутилка" одометра. Загубилася давно, але помітив лише сьогодні.
Змазав подушки бензобаку змазкою для гумових виробів, скрип повністтю пропав.
Перестав працювати датчик рівня палива, думав що при зніманні бензобаку не підʼєднав розʼєм, але все виявилося набагато грішим Дріт який йде з датчика був повністтю оплавлений. Коли це сталося я так і не зрозумів
Гальмівні колодки досі не притерлися, трохи затирають.. особливо тре правий передній суппорт. Вчора начитався про клин гальмівної системи, і сьогодні вирішив провірити - проїхав 2км не використовуючи передні гальма - оба диски зовсім холодні і не гріються
Залив повний 95-го. Перевірю розхід пального на 95-му...
З попередньої заправки повного проїхав 500км, резерв не вмикав і залив 23 літри
Зʼявився дивний звук при їзді по "плавним" нерівностям - коли їдеш сидячи, не "накатом" (з відкритою ручкою газу) час від часу зʼявляється удар десь під бензобаком... спочатку думав, що на нерівностях бензобак бʼє об раму, але коли знімав бензобак детально його оглянув і слідів ударів не було. Можливо ціпок бʼє об раму? Бо звук зʼявляється саме тоді коли заднє колесо потрапляє в ямку.
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 19:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
За крутилочку сочуствую . Придется теперь туда что то свое колхозить (самодельную ручку).
По поводу проводов на датчик уровня топлива. Честно говоря, даже не могу предположить что могло их поплавить. Температуры там вроде нет. КЗ, тоже очень сомневаюсь. У тебя самого, есть мысли по этому поводу?
По поводу стука. Если стук происходит при попадании заднего колеса в яму, вполне вероятно, что плохо работает задний амортизатор. Может быть плохое демпфирование, т.е. амортизатор очень быстро работает на разжатие (на отбой) и при разжатии до упора происходит стук. Такое бывает в случае: - неисправность перепускных клапанов амортизатора. - слишком жидкое масло в амортизаторе. - недостаточно масла в амортизаторе. - ну или банально, все с амортизатором нормально, просто он так настроен с завода. (со слабым демпфированием, амортизатор хорошо справляется с мелкими неровностями, но плохо работает на больших колдобинах, ("пинается", стучит). С сильным, тугим демпфированием, наоборот, большие неровности отрабатывает на ура, а мелкие глотать не хочет, (на брусчатке получается зубодробилка )) Но это так, только мои предположения, как вариант. Просто, в свое время, наигрался с задними амортизаторами скутера, вот и делюсь.
Температуры там вроде нет. КЗ, тоже очень сомневаюсь. У тебя самого, есть мысли по этому поводу?
Ну... я думаю, що сам винен (є така хвороба - "рукожопус" називається ) Я знімав бак, потім його підʼєднав і залишив мот на вихідні на парковочному місці... Саме в ці дні йшли сильні дощі, і скоріше за все туди просто якимось чином потрапила вода. Коли прийшов на парковку і став заводити мот, він почав клацати замість того, щоб крутити стартера... Ну я подумав, що щось не так зкрутив і зняв бак. На перший погляд все було ок, відʼєднав датчик і одразу мот завівся. Витягнув дрота, а він був повністтю оплавлений. Інших думок в мене немає. Доречі, батарея АКБ теж стояла у воді (десь на 1 см).
Аморт начебто працює нормально, трохи жостковатий але норм. Мені немає з чим порівнювати. Буду шукати інформацію як його перевірити
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 17
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения