если это китайская сигналка-там всего подключения - это просто впихнуть разьем.Ищи 9ти контактную маму,с воткнутым папой в котором только 1 провод да и тот закольцован(это блокировка движка,если разомкнуть-не заведется)...
Величезне тобі дякую, MadFox! Знайшов розʼєм. Він був під бензобаком, але дістати його можна і пальцями. Треба зняти сідло і з правої сторони подивитися під бензобак.
Я вчора шукав вільний розʼєм, а він як виявилося, був заткнутий "папою" з 1 дротом. Тепер встановлю сигналку і зроблю детальний фотозвіт по установці і огляд сигналки.... Чекайте
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Встановив сигналку . Зайняло хвилин 30. Блок закріпив під бензобаком, так як довжини дротів не вистачило на інше місце. А там, мені здалося, якраз гарне місце. Пищалку розмістив під сідлом поруч з акб. Все працює, я задоволений. Зняти її можна хвилин за 10. Модуль gps поки не встановлював, бо не придбав сімку. Як встановлю зніму детальний відео огляд сигналки
Фото роз'єму
Процес встановлення
Просто красивий мотоцикл з сигналкою
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Сьогодні пройшов перше ТО, на 300км. Поїхав в офіційний сервіс, що знаходиться на м.Позняки. Записався в чергу по телефону, за два дні. Як я приїхав, майстер одразу взявся за мого коня. Забігаючи наперед скажу, що залишився дуже задоволений роботою сто і гуманними цінами. Бо була дуже упереджена думка про офіційні сервіси та їх ТО.
Замінили мастило на Xado Atomic Oil 10w-40, підтянули і змазали ціпка, налаштували трос газу, перевірили всі різьбові зʼєднання та навіть підкачали колеса
Після цього байк, задоволено муркотівши, ще 2 години катав мене вулицями Києва
Що одразу помітив, так це те, що після заміни мастила геть зник легенький удар при вмиканні першої передачі.
За перші три сотні суттєвих негараздів не було... Кожен день заводився і катав мене на роботу і додому, даруючи неймовірну дозу кайфу .
Проблеми які виникли (хоча проблемами це важко назвати ): 1. Не хотів тримати холості оберти коли на вулиці було -1 Вилікувалося підвищенням рівня холостих обертів. 2. Трохи затирає передній гальмівний диск. 3. В перші 100 км була проблема, коли після прогрівання їхати на першій передачі між 2000 і 3000 тисячами обертів відчувалося суттєве "підтуплювання" двигуна, так наче переливало карб, але після першої сотні саме пройшло 4. На другий день виїжаючи з паркомісця відламав ліве дзеркало ... Тепер в мене нова пара файних "люстерець"
Заливаю 92-й бенз на WOG та ОККО.
Панове, хто підкаже, до яких обертів тепер можна крутити двигуна? Бо на форумі знайшов тільки обмеження по швидкості (до 75 км/ч), хоча мені здається, що це не точно... В перші 300 км я більше 4000 обертів не давав... Скільки можна давати зараз?
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Дякую, моц дуже зручний і комфортний... Сьогодні катав Києвом, кілометрів 70, і зовсім не втомився. За звичай машиною цей маршрут дається важко, а мотоциклом - просто медитація
Коробка дійсно почала вмикатись набагато чітше... Нейтраль тепер ловиться з першого разу.
Ще цікавий момент - раніше при 4000 обертів на 5й передачі байк їхав 60.... Зараз при тих же умовах їде 70км/г. Хотів заміряти оберти і скласти таблицю відповідності не по швидкості, а по обертам....Розігнався 70 і побачив 4000
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Залив сьогодні повний бак з метою заміряти точний розхід пального на 100км, відʼїхав від АЗС, почав нахиляючись заходити в поворот і ледь не завалився на бік ... Повний бак досить суттєво змінює поведінку мотоцикла... Треба мати на увазі.
На цьому пригоди не закінчилися... Стоячи на світлофорі захлогнув двигун і почало сильно смердіти бензином... Завівся, поїхав далі... на наступному світлофорі та ж історія - ледь завівся... абияк доїхав до парковки і помітив, що з під заправочної горловини потік бензин
Як виявилося я не до кінця закрив кришку бензобаку. ЇЇ необхідно доволі сильно притискати, щоб вона правильно закрилася. Проїхав пару км - все нормально, не глохне і бензином не пахне
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Влад при замере расхода на сотню берите во внимание что нужно доливать до полного на той же АЗС и той же колонке. Зачастую автоматика настроена в пользу заправочной от 150 мл на 10 л. до 1л на 10 л. соответсвенно то что вам недоливают вы посчитаете как расход на сотню. Хотя все замеры относительны, на расход влияет очень много факторов включая даже настроение рейдера.
Викторыч, дякую! Хоча насправді, мені просто цікаво наскільки вистачить повного баку. Та й до того ж я ще на обкатці і проїхав тільки 500км, тому розхід пального навряд буде обʼєктивним
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Панове, хто підкаже, до яких обертів тепер можна крутити двигуна? Бо на форумі знайшов тільки обмеження по швидкості (до 75 км/ч), хоча мені здається, що це не точно... В перші 300 км я більше 4000 обертів не давав... Скільки можна давати зараз?[/quote]
Я особисто на свому до 1000км більше 6000 обертів не давав і то з гірки з вітром тимчасово . Але основне при обкатці не швидкість і не оберти , а температура двига.Я встановив щуп з термометром і старався більше 80 градусів мотор не гріти.
Например карбовый после 2500 пробега, 130 ехал, но в основном это крейсер 95-105 км/ч мне кажется что это самая оптимальная по нагрузке и расходу скорость.
Обкатка - річ свята... Як обʼїздиш так і буде катати я принципово дотримуюсь рекомендацій
ВИКТОРЫЧ писал(а):
Рекомендуемые режимы движения во время обкатки, эта таблица актуальна только для рядных моторов GEON TOURER
300 - 1000 км Городской и короткий загородный режимы обкатки без пассажира передача................скорость 1 передача............10-15 км/ч 2 передача............25-35 км/ч 3 передача............35-50 км/ч 4 передача............50-60 км/ч 5 передача............70-75 км/ч (кратковременно)
Я провів заміри і вияснив, що верхня границя швидкості для кожної передачі лежить десь у зоні 4000-4200 об/хв. Тобто, 5-та передача на 4000 об/хв я їду 70 км/г. 75 км/г припадають на 4200-4300
Так як я переважно катаю містом, в основному на роботу і з роботи, то виходять пробіги по 20 хвилин в режимі "місто" на всіх передачах потроху. Іноді на вихідних пробіги по 40-50 хвилин з паузами на годину-дві.
Головне, як мені здається, відчувати мот Якщо йому напряжно, то не варто його крутити. Я один раз спробував до 6000 крутнути на 5-й і відчувалося, що байку трохи "в напряг"...
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Головне, як мені здається, відчувати мот Якщо йому напряжно, то не варто його крутити. Я один раз спробував до 6000 крутнути на 5-й і відчувалося, що байку трохи "в напряг"...[/quote]
Йому не може бути в напряг на 6000 тому що крутний момент мотора на цих оборотах найбільший,двигу найлегше тянути мот.Просто чим більші оберти тим більше нагрівається двиг.Так як поршньова ще недостатньо притерта.
Не могут,а именно они и скрипят.Там просто больше нечему скрипеть.Лечится снятием бака и смазкой резинок.Я пользовался силиконовой смазкой для резины.Названия не помню.
_________________ Четыре колеса возят жопу, два-душу!
Не могут,а именно они и скрипят.Там просто больше нечему скрипеть.Лечится снятием бака и смазкой резинок.Я пользовался силиконовой смазкой для резины.Названия не помню.
Дякую, на вихідних гляну
_________________ То ж тепер летімо, брате! Годі тліючи стояти, Коли маєш крила, То літати мусиш ти.
Кофр бомба. Сам с таким катаюсь. Проверен. И очень понравилось что два шлема как раз влазят. И обязательно ключь хорошо вставляй, я по неосторожности один согнул.
_________________ Четыре колеса, конечно, надежнее! Но 2 колеса - свобода от условностей и стереотипов!
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 16
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения