Довго думав, налаштовувався на Трансальп 650-й (вага за 200 кг). Але так, як мотик перший, вирішив брати щось легше. Руками робити, як хоббі я вмію. Грандтур, як бачу по форумам неможливих завдань (проблем) не ставить. Крім цього форуму курнув з гуглперекладом китайський "майчайнамото". Проблеми в Китайців ті самі: у одного тече сальник, у другого глох двигун доки не просверлили дірку в ущільнювачі кришки бака, хапаються за серце від того, що зник радіатор мастила, переукладають кабелі, мануала немає й там, користуються хондовським. http://www.mychinamoto.com/forums/showt ... -X5-review Остаточно вирішив брати, коли глянув на відео французів, де вони по Сахарі їздять та по французькому бездоріжжю. Чувак на Мачі "відверто знущався" з товаришів на 200+ кг турендуро, що падали, вязли в багнюці і не могли без допомоги піднятись. В Китаї, до того ж, цей мотик коштує на гривні на 20000 дорожче, а у Франції - 5000 євро без кофрів. Мені обійдеться трохи більше 93000 грн. Так, що чекайте відгуків, хоча мені і порівняти то ні з чим, їздив лише на скутері Ямаха Джог.
День перший і сумний: мот прийшов, в магазині в моїй присутності був розпакований і зібраний. Але заводитись не схотів. Довго ми танцювали з бубном (пройшли всі роз'єми, перевірили шланги) і ніфіга. Безонасос кача бензин, свічка їскрить....і ніфіга... Зняли бак, свіча суха....Завтра другий раунд.
Вложения:
Комментарий к файлу: Дірка в шлангу під баком. Замотали ізолентою. Не допомогло.
Дырку в шланге системы экоклапана просекли проушиной бака при утановке, там надо аккуратно при установке бака нужно поправить шланг он цепляет ухо крепления, если пхнуть через силу будет как на фото. Спрошу на всякий... Вы мотоцикл заводили на боковой подножке ? А ручку газа на холодном инжекторе сильно накручивали ?
Вы мотоцикл заводили на боковой подножке ? А ручку газа на холодном инжекторе сильно накручивали ?
Заводили на центральній і на колесах. Кінцевик бокової підніжки вимикає бензонасос. А тут бензонасос працює, тиск бензину є. Версію з підніжкою відкинуто.) Ручку газу не накручували) Який в тому сенс? Свіча після спроб завести була зовсім суха, десь там собака порилась.)
Конечно, с учётом покупки нулевого мота и всех ожиданий, впечатления, я думаю, подпорчены... Но первый блин комом - это не так страшно! Главное терпение, и, я думаю, всё будет в порядке!
Это все ерунда. Вот когда я пришел в салон за своим Иссен то случился подобный казус ))) Я на радостях прошу завести свой мот (первый раз вижу его). Парень продавец пробует завести - а он не заводится. И крутит стартером вроде нормально, и все вроде проверили... Не заводится.
Менеджер в шоке, говорит что буквально только что заводили. Я тоже немного потух от такого...
Пришел мастер который собирал мот, посмотрел на нас ироничным взглядом и со словами ''где ты видел, чтоб менеджер нормально мотоцикл завел?'' повернул топливный кран и мот завелся.
Пришел мастер который собирал мот, посмотрел на нас ироничным взглядом и со словами ''где ты видел, чтоб менеджер нормально мотоцикл завел?'' повернул топливный кран и мот завелся.
Підозрюю, що тут було те саме. Перший Грантур проданий в Черкасах. Підозрюю, хоч не точно, що ми через відсутність інструкції, не розібрались в алгоритмі китайської кнопки вимикання двигуна. На Ямахі ця кнопка просто натискалась, а тут два режима увімк/вимк. Нічого, зато дірку в шлангу знайшли. Перші враження. Гучний. Справжній чоловічий мот з ревом, вібраціями і впевненою тягою. Поки на обкатці намагаюсь більше 60 км/г не їздити, але потенціал відчувається. Туге зчеплення, рука болить. На холостих через раз глохне. Перший "тюнинг": підклав шайби під дуги, бо ліва торкалась кришки двигуна. Важко їздити на низьких обертах помалу дозуючи газ, бо тоді жорстко з ударами працює трансмісія. В решті-саме задоволення.
Справжній чоловічий мот з ревом, вібраціями і впевненою тягою. Поки на обкатці намагаюсь більше 60 км/г не їздити, але потенціал відчувається. Туге зчеплення, рука болить. На холостих через раз глохне. Перший "тюнинг": підклав шайби під дуги, бо ліва торкалась кришки двигуна. Важко їздити на низьких обертах помалу дозуючи газ, бо тоді жорстко з ударами працює трансмісія. В решті-саме задоволення.
Сцепление это да, у меня на иссене та же ерунда, и мастер говорит что это не исправить. Можно будет в канал троса добавить масла. Еще я манипуляциями на ручке сцепления сделал так, чтоб ловило максимально ближе, чтоб не разжимать руку полностью ибо итак тяжело ее держать...
Не забудь еще, что мотоциклу на низких оборотах тоже не хорошо ездить. На моем сразу слышен звук перегруза двигателя - это, по словам мастеров, крайне не хорошо...
У нас по лошадям примерно одинаковая мощность 28 л.с. - динамика у него вполне даже достойная. Я это только сейчас понял, когда прошел полную обкатку и немного порезвился городе. Это просто бомбезный разгон Жаль только, что сезон подходит к концу. Мой то вообще на такой температуре уже закрыт...
не розібрались в алгоритмі китайської кнопки вимикання двигуна.
Бывает. спасибо что причину описали, возможно это поможет её не повторять. В остальном нужно постипенно вкатываться в мотоцикл, не давите мотор низкими оборотами на повышенных передачах, лучше переключитесь на более низкую. Работа 4 клапанной одностволки внатяг уменьшает ресурс мотора. Не спешите, пока вы будете обкатывать мотоцикл, он в свою очередь будет обкатывать вас.
Зы... когда пересел с Vulkan 900 на Grandtour 400 тоже привыкал к работе и отзыву мотора на ручку газа. Flexio всё дело привычки, через время будете с улыбкой читать свои первые ообщения
Зы... когда пересел с Vulkan 900 на Grandtour 400 тоже привыкал к работе и отзыву мотора на ручку газа. Flexio всё дело привычки, через время будете с улыбкой читать свои первые ообщения
+100 Сьогодні накатав 110 км. Сьогодні мот ні разу не заглох на холостих, як учора (можливо кільця притираються і не так туго ходить поршень). Сьогодні і газ плавніше додавався...
Катаюсь, та маю проблему-геть гидотний, не чутливий вказівник поворотів. Увесь час забуваю вимкнути. Якщо, хто має ідею, як вписати пищалку для дубляжу. буду вдячний.
Сам байк веде себе бездоганно. Трішки залетів на невелике бездоріжжя. Потім зі стрибком на дві гранітні сходинки-для нього то гра, навіть не помітив(передній і задній аморти налаштовані на три клацки назад від софт). Заводимось з першого дотику до кнопки.
Для дублирования сигналов указания поворотов со звуком-следует заменить само реле.Обычно имеется у торговцев запчастями для мопедов типа Альфа и Дельта.
_________________ Четыре колеса возят жопу, два-душу!
Катаюсь, та маю проблему-геть гидотний, не чутливий вказівник поворотів. Увесь час забуваю вимкнути. Якщо, хто має ідею, як вписати пищалку для дубляжу. буду вдячний.
Як писав вище Вікторич "прикатайтесь" через місяць і помічати не будете, як палець буде сам вимикати поворот. Я рік вже не катаю, проїхався нещодавно на велосипеді, і лівий великий палець постійно шукав кнопку ввімкнення і вимкнення поворотів. Але якщо так вже хочеться, пошукайте на форумі, цю проблему вже вирішували
Катаюсь, та маю проблему-геть гидотний, не чутливий вказівник поворотів. Увесь час забуваю вимкнути. Якщо, хто має ідею
Включаю и выключаю так, что бы выключить сигнал указателя поворотов, не нужно толкать пальцем кнопку в обратную сторону, просто нажмите её большим пальцем вдавливая в корпус пульта до лёгкого щелчка указатель будет выключен.
Дякую, можливо притирка не закінчена. Тепер інша проблема. не хоче долати піски. Відяшка мотошопа каже, що може, а я...Посадив іншого райдера він...теж уронився))) Не раз подякував богам, що мотик не 200+кг.
Дякую, можливо притирка не закінчена. Тепер інша проблема. не хоче долати піски. Відяшка мотошопа каже, що може, а я...Посадив іншого райдера він...теж уронився))) Не раз подякував богам, що мотик не 200+кг.
Дякую, можливо притирка не закінчена. Тепер інша проблема. не хоче долати піски. Відяшка мотошопа каже, що може, а я...Посадив іншого райдера він...теж уронився))) Не раз подякував богам, що мотик не 200+кг.
Дякуй не богам а конструкторам
А по поводу песка - подозрение на протектор шин
Але ж тут такий самий протектор: https://www.youtube.com/watch?v=eFjfYXPHP1w Ділянко улюблених грибних місць. До 50-х років найбільша піщана пустеля Європи. Потім ці місця над Дніпром засадили сосною.
протектор такойже, но тож не езда, а пырканье на первой передаче. А вообще для серьёзного бездорожья нужна соответствующая резина. Стоковая для асфальта, ну в крайнем случае для сухой грунтовки. имхо А уж темболее для песка... [video]https://youtu.be/qU3aqakl2cU[/video]
Flexio, о каком управлении на песке может идти речь на такой резине? ставьте злую кроссовую резину и радуйтесь, а на ролике мотошопа он просто порезвился на песке, думаю там могли быть и кадры как завалился, конечно их в видео не пустили.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения