Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Як показує практика, одне нормальне ендуро в межах міста, 3-5 падінь, чи кидків, чи став над ямою і бабах, чи просто їдеш по високій траві тут ОПА нечекали і через руль, а там може бути будь що (зазвичай яма або великий мурашник), дуже часто падав через колію яку майже паралельно пересікає друга колія. Короче був на ендуро і не падав то це не ендуро . Руль в мене розхідник, міняю частіше за колодки 3шт за сезон, беру дешевий мякий китай бо боюсь зламати траверсу, в мене він жосткого кріплення. Пера так опущені в траверсах через те що вилка хр на порядок вища від рідної, та треба зберегти базу. Якщо підняти пера перестає нормально повертати стає валкий, мав Х-роуди друзів на взірець, приміряв-заміряв
Вложение:
P1240338.JPG [ 59.07 KiB | Просмотров: 13719 ]
Вложение:
IMG_6110.jpg [ 171.25 KiB | Просмотров: 13719 ]
Правда на гірських покатухах треба бути максимально обережним і не дурити лишній раз, щоб без неприємних пригод здолати маршрут і не обтяжувати колег і себе.
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Ще при купівлі бачив що нема пару шприх, аж потім додивився що не так все просто . (дивишся-приглядаєшся і всеодно щось не замітиш) Розібрав трохи шприх, відніс до аргонщиків вони мені наварили тіла, підрівняв болгарочкою та просверлив два отвори на шприхи. Не ювелірно зато держить.
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Консервація
Вложение:
P1240979.JPG [ 60.6 KiB | Просмотров: 13568 ]
Перелив карба ще давно вивів шлангом під низ, і запхав на виході перехідничок від оприскувача вікон, помагалка щоб дати-взяти бензинки десь на горі , знімаєм приєднуємось до шлангу з краника-карба і не обливаєм все що тільки можна.
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Мабуть не одного мене бісить грохіт, направляючих супортів. Там де направлялка входить в супорт глухо ми можем набити шміру який трохи компенсує люфт, але найбільше гримить на гумці яка впихається в супорт в яку входить направляюча. Я в себе полічив це банально шлангом (ставиться на дизеля від фільтра до насосу тнвд). Колодки відходять добре, нічого не підклинює і саме головне не СТУЧИТЬ. Зрідка пшикну змазкою. Розмір шлангу видно на фото
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Про епопею з акумом , я так зрозумів що це в мене стояв рідний. Відкатавши перші дві покатухи, попадавши пару раз весь елетроліт потік по моту , побіліло все і навіть кусок моїх штанів які потім геть розвалились на плямі. Стало питання в купівлі гелевого, але у нас ПРОБЛЕМА нема такаго акума ніде (я всюду де можна був), приняв як стандартне западло і забив, так на пустому трохи катав, копав кіком. Десь за тиждень-два часу дзвонять з пульта охорони (гараж на сигналці) кажуть що треба міняти акум. Приїхали електрики від фірми зняли старий (прослуживший 2 роки) та поставили новий , заплатив 300гр. Взяв в руки старий, покрутив, думаю підійде. Кидаю дроти на клеми , завів-заглушив разів з 20ть ураа, маю постійне джерело акумів на мот Розширив трохи посадочне місце за допомогою болгарки і зварки, а сідає він туди трошки хреновіше рідного.
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Ліквідовуєм болталку ручки газу. Для цього нам потрібно взяти пластикову пляшку від мінералки, щоб мала максимум прямого тіла. Вирізаєм по центу прямий кусок,
Вложение:
P1250023.JPG [ 57.38 KiB | Просмотров: 13574 ]
потім зрізаєм потрібну стрічку для обхвату ручки,
Вложение:
P1250025.JPG [ 69.74 KiB | Просмотров: 13574 ]
Вложение:
P1250028.JPG [ 46.94 KiB | Просмотров: 13574 ]
надаєм форми меншого діаметру , скручуєм сверлом не напряму,а то будуть грані
Вложение:
P1250027.JPG [ 83.97 KiB | Просмотров: 13574 ]
добряче змащуєм сам руль та поверх проставки і запихаєм ручку.
Вложение:
P1250034.JPG [ 44.48 KiB | Просмотров: 13574 ]
в мене проставку на зовні не випирає. Попередження ручка після цього може почати зависати, якщо зависання ледь помітне то за покатуху все притреться , в разі міцного підвисання попробуйте різні пляшки товщина пластику у всіх різна.
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Хенд мейд декор. Рідний держак номера з фарою я розвалив давно, якось в лісі, не виїхавши на крутий бугор, здавав задом вниз і влупив в метровий пень позаду себе. Тепер на конкретне ендуро взагалі знімаю номер.
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Регуліровку клапанів проводив 5 тис км назад, виставляв впуск 0,06, випуск 0,08. Сьогодні проміряв і маєм такі зазори впуск зажатий в хлам, випуск 0,03. Хлопці частіше дивіться до зазаорів бо зазори тільки зменшуються, а стучать не так клапана як штанги толкателів (на нижньовальних моторах), та і краще нехай грохотить трохи чим мають підгарати клапана. Поклав впуск 0,08 випуск 0,11
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 57
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения