Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Вітаю всіх форумчан з відвіданням моєї темки в якій я буду розказувати та показувати свій стаж володінням даного мопеда . Так як він в мене вже порядка року то розповісти можу багато, а якщо враховувати що купив я його дуже бу не зважаючи на 13 рік випуску то доробок просто ВАГОН . Побачивши його при зустрічі перший раз я чуть не впав великий хромований передній бризговик від яви чи чого до тепер не знаю дав мені зрозуміти що тут повний комплект ГАЗДА тюнінгу. Знявши бак, сідуху і пару пласмас, переконався що рама рівна і не варена, провірив на холодну компресію, завів катнувся на диво двигун і коробка працювали як годинник. Закривши очі на кривий варений руль, варену верхню алюмінієву траверсу , явно підігнуте перо що свідчило про дтп, космічні люфти підш-х коліс, відсутність торм колодок, пари шприх та дикими люфтами про-лінгу та маятнику, покупку вирішила приваблива ціна. Як кажут в нас в селі ВЕЛ ДАН
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Ремонт почався з повного розбору і ревізії усього що тільки можна. 1. І саме основне це вилка, так як цінник на рідні траверси і пера геть не гуманні я рішив вкорячити за ті самі гроші щось по фірмі, тай діаматер 37мм якось не внушав довіри, знаю себе (будудубасити 100 процентів) і хочу бути впевнений у вузлі, як показує практика на х-роудах колег, рідна вилка також геть нічого справляється. Було куплено вилку з траверсами від старенької хонди хр діаметром 41мм. Стає вона без проблем, треба тільки проточити рідні (нові) підш-ки траверс під підходящий внутрішній діаметер який на 1 мм більший геоновского, такого підш-ка в природі не існує тому користався послугами знайомого токаря. Оська тогож діаметра та мінімальна доварка скоби переднього супорта .Розборка пер, ревізія та заміна масла на 10в. Навіть замок запалення сів як рідний що дуже порадувало
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
2 Про-лінг та маятник. Підшипники на про-лінг я навіть не намагався замінити на нові так як поняв, їм буде капець за 1 тисячу км від сили тому що, кріплення про-лінга приварено заводом на рамі і маятнику НЕ соосно, і сама система дуже капарно вилита та криво фрезерована, про що свідчать затерті боки всіх деталей ричажки. Хотя кривизну було видно не озброєним оком, плюс салент в аморті був обірваний повністю. Було прийняте рішення точити втулки з капролону (матеріал який давно себе відрекомендував на реставрованих шарових опорах та рульових рейках) та внутрішніх втулок з сталі (простий сирець). Потім методом лазерного око центрування, підставляння шайб різної товшини я добився більш-менш рівної роботи механізму. Сезон за плечима ні мало ні багато 5 тис км (добра половина з яких гірської камянистої дороги )а, втулки не люфтують взагалі. Вважаю експеремент вдалим
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
На даний момент мот розібраний , планується піскоструй та покраска рами в білий під лак бо рідна фарба вже по трохи змилась моєю ядучою безконтактною хімією. Також ржавчина в середині рами почала сильно прогресувати, від багато-падіннь які приймали задні ручки пасажира (честь їм і хвала) почала тріскати планка бугеля на яку вони прикручені, також легке підсилення всіх слабих місць, більший інструментальний бокс з бляхи 1мм на місце загубленого з інструментом шняга пласмаса боксу та рамки під кофри
А в этих капролоновых втулках что-то для смазки предусмотрено? Или они на сухую работают? Хмм... а Вы и в рычаг подвески капролон воткнули? Не только в пролинк?
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
DDD писал(а):
А в этих капролоновых втулках что-то для смазки предусмотрено? Или они на сухую работают? Хмм... а Вы и в рычаг подвески капролон воткнули? Не только в пролинк?
Втулки запресовував з двох сторін щоб заповнити розщирення на сальник, а по центру залишалась пустота в яку набивав змаску. 3 пост 2 фото. Думав про те що вузол буде вже без сальників і вся змазка змиється в перший міцяць, та після 5 міс-в розібрав, а там трошки шміру ше є. Так я всю задню підвіску переробив на капролон. В маятник (рычаг подвески) була виточена 1 довга втулка замість 3 як в оригіналі з пітшипником.
Зарегистрирован: 14 авг 2013, 16:09 Сообщений: 1829 Откуда: Славянск
Мото: Geon X Road 250CB Black
Возраст: 60
Тел.: 0505286723
Имя: Александр
Ох, братцы... Я, по образованию и натуре, инженер. Такие втулки хороши где просто равномерной вращение - крупорушки, тележки, подъемники. Но если есть ударная нагрузка то только подшипники. На каждой кочке при ударах смазка будет выбиваться из зоны контакта и через 10км втулки будут сухие и начнут съедаться. Очень интересно как будут ходить.
_________________ Молодые мотоциклисты выбирают конечный пункт и едут. Старики выбирают направление и едут.
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
Kortes писал(а):
Ох, братцы... Я, по образованию и натуре, инженер. Такие втулки хороши где просто равномерной вращение - крупорушки, тележки, подъемники. Но если есть ударная нагрузка то только подшипники. На каждой кочке при ударах смазка будет выбиваться из зоны контакта и через 10км втулки будут сухие и начнут съедаться. Очень интересно как будут ходить.
Не сперечаюсь, але я сезон вже віддубасив і все в порядку, ось як воно виглядає після 5 тис км
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
CocoS є тільки розмір внутрішніх 1 шт 18мм зовн 12.5мм внутр 57мм довж 2 шт 15мм зовн 10.5мм внутр 37мм довж 2 шт 15мм зовн 10.5мм внутр 29мм довж Але якщо в тебе в аморті салент добрий то 15-10.5-29 треба 1 шт
Это трещина может быть и сновья,так так незаметно появиться во время эксплуатации мало вероятно.не факт что в новых там всё отлично,либо через одного=)
Это трещина может быть и сновья,так так незаметно появиться во время эксплуатации мало вероятно.не факт что в новых там всё отлично,либо через одного=)
Сами то поняли что написали ? Или вам шо писать, то писать
Это трещина может быть и сновья,так так незаметно появиться во время эксплуатации мало вероятно.не факт что в новых там всё отлично,либо через одного=)
Сами то поняли что написали ? Или вам шо писать, то писать
понял отлично
Имел ввиду что такие дефекты и в новых мотах могут быть в разных частях,так как трещина странная какаета
Зарегистрирован: 30 мар 2015, 18:16 Сообщений: 94 Откуда: Ivano-Fr
Мото: x-road 200
Возраст: 30
Имя: Roman
DESENTER писал(а):
Викторыч писал(а):
DESENTER писал(а):
Это трещина может быть и сновья,так так незаметно появиться во время эксплуатации мало вероятно.не факт что в новых там всё отлично,либо через одного=)
Сами то поняли что написали ? Или вам шо писать, то писать
понял отлично
Имел ввиду что такие дефекты и в новых мотах могут быть в разных частях,так как трещина странная какаета
Думаю то тільки мені так повезло, бо за весь час вже б ті маятники не в одного відпали. Особливо хто катає з нажопницями, в мене 2є таких і все без проблем.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 90
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения