болтики поміняв, текти перестало, цікаво що рівень показує 200км повний бак, потім за 50км різко почала падати. зарядка іде, але щось не бере акум зарядки, нерозумію чому
Проїхав вже біля 700км, спочатку передачі переключались туго, між ними оберти не міг набрати з більшим діапазоном, зараз вже відчутно що він "розчехляється", не такий тупий стає, мені починає подобатись) Зробив вже по лісі вгору продубас напряму, потім зрозумів що це не квадроцикл і деревця він не підминає, а товче по рукам), але прикольно, тягу має. Обкатки 1000км досить? Бо мені в салоні сказали що при заміні масла 400км вже і обкаталось.
Зарегистрирован: 07 май 2014, 08:18 Сообщений: 208 Откуда: Киев, Украина
Мото: CRF450X
Возраст: 19
Имя: Александр
Gorec писал(а):
Проїхав вже біля 700км, спочатку передачі переключались туго, між ними оберти не міг набрати з більшим діапазоном, зараз вже відчутно що він "розчехляється", не такий тупий стає, мені починає подобатись) Зробив вже по лісі вгору продубас напряму, потім зрозумів що це не квадроцикл і деревця він не підминає, а товче по рукам), але прикольно, тягу має. Обкатки 1000км досить? Бо мені в салоні сказали що при заміні масла 400км вже і обкаталось.
Замену сделай на 1000км масла, потом уже можешь давать газу, но не рви сильно, к 1500 прикатйся, и катай в полную ручку
так, сказали на заміну на 1000км, там і клапана регулювати, лиють Мотюль 5100. Цікво потім з якою періодикою міняєьбся. І ще, всі пишуть про ланцюг проблемний, в мене ніби не тягнеться. Діодні фари світять зачотно, в нічний час їздити насолода.
ЯК самому регулювати клапана і які мають бути зазори на 250CB? Багато читав і всі різне пишуть. Може на форумі є спеціаліст, який доступно пояснить (скине фотки). Думаю багато хто буде вдячний за таку інфу. Я бачив збоку, як регулювали 2 раза на 150-тці. Доречі обидва майста робили це порізному. Один відкручував гайку збоку на коробці, інший ні. Щуп в мене є (інтертул здається)
Проїхав вже 1000км, треба на заміну масла і якесь планове ТО, завів сьогодні і почув дивний звук, щось там дзеленчить, явно не його робочий. Сервісант сказав що прооперує і скаже, вже забрали в операційну. Вчора такого не було, в шоломі і навушниках особливо не прислухаєшся. Сумно якщо щось там відкрутилось і живе своїм життям, зачіпаючи інше.
Зарегистрирован: 14 авг 2013, 16:09 Сообщений: 1829 Откуда: Славянск
Мото: Geon X Road 250CB Black
Возраст: 60
Тел.: 0505286723
Имя: Александр
Привет всем кто уже обкатал и кто еще обкатывает! К сожалению у нашей модели нет тахометра, но по ощущениям - кто нибудь крутит мотор почти до максимума? Бывают подъемы что только на первой и газ до упора. Насколько это опасно для наших моторов?
_________________ Молодые мотоциклисты выбирают конечный пункт и едут. Старики выбирают направление и едут.
Сьогодні забрав з ТО, гайку на колінвалі закрутили, відрегулювали клапана, таки були зажаті як тут писали. Працює двигун, аж приємно слухати. Ще б погоди))
Зарегистрирован: 07 май 2014, 08:18 Сообщений: 208 Откуда: Киев, Украина
Мото: CRF450X
Возраст: 19
Имя: Александр
Kortes писал(а):
Привет всем кто уже обкатал и кто еще обкатывает! К сожалению у нашей модели нет тахометра, но по ощущениям - кто нибудь крутит мотор почти до максимума? Бывают подъемы что только на первой и газ до упора. Насколько это опасно для наших моторов?
Доречі купив собі Китай скло за 280 грн., обрізав переробив кріплення і от трезультат На переднє крило з підкрилка зробив бризговик (ноги сухі). На зад поставив гладку резину Піреллі СТРАДА по трасі просто БОМБА, а спереду рідна (допомагає вирулювати на грунтовці) Тільки спідометр бреше, сьогодні їхав на роботу "в ручку" показує 120 км/год
Размер 110/90 Живу в селі, катаюсь на рибалочку, тримає супер. На резині ніколи не економлю. Скло Китай куплене в інтернеті за 280 (вже друге). На наступний раз куплю оргскло і зроблю вітровика сам.
Пройшов вже майже 3000км, можу сказати що мотоцикл вартує своїх грошей, на передачах роздуплився, гарно набирає оберти і інтервал збільшений. Максимальну швидкість показує 115км, але навігатор продублював 100км, думаю це правильніше. Ланцюг теоретично не тягнеться, хоч і ніразу не мив, зате маститься кожні 400-500км. В підвісці люфти залишились практично ті ж самі, не вірю що змазка щось там дуже змінить, тому поки не лізу. Думаю якщо конкретно залюфтить, буду все розбирати і переточувати на капролонові чи які там ще) втулки. Амортизатор дуже паршивий, практично не працює, на ямках, бруківці можна дістати струс мозгу. Бачив тут що вже є регулюємі длян наших мотів, цікаво як працюють.Хто має, поділіться враженням.
черговий раз впав при підсовуванні всякої херні при обслуговуванні і вирішив зварити підкат. Півтори години возні і от результат. Аж сам замилувався який я майстер)))
Пройшов вже майже 3000км, можу сказати що мотоцикл вартує своїх грошей, на передачах роздуплився, гарно набирає оберти і інтервал збільшений. Максимальну швидкість показує 115км, але навігатор продублював 100км, думаю це правильніше. Ланцюг теоретично не тягнеться, хоч і ніразу не мив, зате маститься кожні 400-500км. В підвісці люфти залишились практично ті ж самі, не вірю що змазка щось там дуже змінить, тому поки не лізу. Думаю якщо конкретно залюфтить, буду все розбирати і переточувати на капролонові чи які там ще) втулки. Амортизатор дуже паршивий, практично не працює, на ямках, бруківці можна дістати струс мозгу. Бачив тут що вже є регулюємі длян наших мотів, цікаво як працюють.Хто має, поділіться враженням.
Новый амортизатор значительно жестче, мелкие ямки и тем более брусчатка, гораздо неприятней проезжается, нежели на родном, про брусчатку, то вообще мне кажется можно и не мечтать, что бы по ней мягко ездилось вообще на каком либо аморте:)
На счет смазки в подвеске, то смазывать по сути нужно не для улучшения ее работы(разницы вообще 0, у меня на прогрессии и на маятнике палец был клином, после ремонта разницы 0, за исключением того, что подвеска перестала скрипеть), а для того, что бы потом не пришлось голову ломать, что с ней делать:)
Зарегистрирован: 08 мар 2013, 05:55 Сообщений: 27 Откуда: Украина
Мото: Geon X-ROAD 200
Возраст: 49
Имя: Юра
Diagod писал(а):
Gorec писал(а):
Пройшов вже майже 3000км, можу сказати що мотоцикл вартує своїх грошей, на передачах роздуплився, гарно набирає оберти і інтервал збільшений. Максимальну швидкість показує 115км, але навігатор продублював 100км, думаю це правильніше. Ланцюг теоретично не тягнеться, хоч і ніразу не мив, зате маститься кожні 400-500км. В підвісці люфти залишились практично ті ж самі, не вірю що змазка щось там дуже змінить, тому поки не лізу. Думаю якщо конкретно залюфтить, буду все розбирати і переточувати на капролонові чи які там ще) втулки. Амортизатор дуже паршивий, практично не працює, на ямках, бруківці можна дістати струс мозгу. Бачив тут що вже є регулюємі длян наших мотів, цікаво як працюють.Хто має, поділіться враженням.
Новый амортизатор значительно жестче, мелкие ямки и тем более брусчатка, гораздо неприятней проезжается, нежели на родном, про брусчатку, то вообще мне кажется можно и не мечтать, что бы по ней мягко ездилось вообще на каком либо аморте:)
На счет смазки в подвеске, то смазывать по сути нужно не для улучшения ее работы(разницы вообще 0, у меня на прогрессии и на маятнике палец был клином, после ремонта разницы 0, за исключением того, что подвеска перестала скрипеть), а для того, что бы потом не пришлось голову ломать, что с ней делать:)
1) Все залежить від власної маси мотоцикліста 2) Необхідно максимально відкрутити регулюючу гайку на амортизаторі (там їх дві:контргайка та власне гайка регулювання преднатягу пружини)
Пройшов вже майже 3000км, можу сказати що мотоцикл вартує своїх грошей, на передачах роздуплився, гарно набирає оберти і інтервал збільшений. Максимальну швидкість показує 115км, але навігатор продублював 100км, думаю це правильніше. Ланцюг теоретично не тягнеться, хоч і ніразу не мив, зате маститься кожні 400-500км. В підвісці люфти залишились практично ті ж самі, не вірю що змазка щось там дуже змінить, тому поки не лізу. Думаю якщо конкретно залюфтить, буду все розбирати і переточувати на капролонові чи які там ще) втулки. Амортизатор дуже паршивий, практично не працює, на ямках, бруківці можна дістати струс мозгу. Бачив тут що вже є регулюємі длян наших мотів, цікаво як працюють.Хто має, поділіться враженням.
Новый амортизатор значительно жестче, мелкие ямки и тем более брусчатка, гораздо неприятней проезжается, нежели на родном, про брусчатку, то вообще мне кажется можно и не мечтать, что бы по ней мягко ездилось вообще на каком либо аморте:)
На счет смазки в подвеске, то смазывать по сути нужно не для улучшения ее работы(разницы вообще 0, у меня на прогрессии и на маятнике палец был клином, после ремонта разницы 0, за исключением того, что подвеска перестала скрипеть), а для того, что бы потом не пришлось голову ломать, что с ней делать:)
1) Все залежить від власної маси мотоцикліста 2) Необхідно максимально відкрутити регулюючу гайку на амортизаторі (там їх дві:контргайка та власне гайка регулювання преднатягу пружини)
Вес райдера влияет только на настройки аморта, если он верно настроен(стоит пружина нужной жесткости и верно выставлен ее преднатяг) под райдера, то хоть у тебя будет 200кг веса, хоть 30кг(соответственно настройка под 30кг, а не 200), подвес будет работать одинаково.
Новый амортизатор гораздо жестче, что бы ты с ним не делал.
до речі з тюнінгу, випадково впав байк на ліву сторону і відламав половину ручки щеплення, спробував їхати і відмітив що так зручніше, рука тримає ручку, а двома пальцями зручно витискати. Так навіть краще)))
не соглашусь, что новый аморт жестче и с этим ничего не поделать. Отпустил пружину даже не до самого конца и под моими 75 кг он просто плюшевый. Воздух не подкачивал, как с завода.
не соглашусь, что новый аморт жестче и с этим ничего не поделать. Отпустил пружину даже не до самого конца и под моими 75 кг он просто плюшевый. Воздух не подкачивал, как с завода.
Тут дело в том, что если его делать мягким, то он пробивается на серьезных ямах, если его настроить как должно быть, то на мелких ямках он жестковат. Давление я кстати спустил в ноль, потом подкачал до 2Атм, с завода не замерил сколько там было, но значительно больше, по скольку аморт почти не возвращался после сжатия:)
з цього випливає що з ним неварто зв`язуватись? цікаво скільки він коштує цей тюнінговий?
У меня сломался шток на новом, проехал 2к всего...Завтра отправлю поставщику, но не знаю что он скажет, по скольку уже начали ремонт и высверлили отломанную часть. Будем надеятся, что это у меня был брак, а не все такие, по скольку он значительно лучше родного, мне удалось сравнить этот тюнинговый в одну сторону(Кривой Рог-Кременчуг), а потом новый родной в другую(Кременчуг-Кривой Рог), то с родным было на много хуже ехать.
афигеть!вот тебе и фастэйс,вот тебе и хромоль!а в какой ситуации шток сломался? п.с. кто как новый аморт устанавливал:нипелем вверх или вниз?не думаю что это влияет на работу,но кто знает
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 89
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения