Тут уже от тебя зависит, как ты будешь пользываться этим светом по времени и режимы, можешь и в свою пластиковую вставить и она у тебя проходит хрен знает сколько а можешь и поплавить все в тот же день, а может тебе хватит и галогенки на 55. Ну, а если ты любишь надежность в 300% то меняй оптику или колхозяйзингом занимайся, болгарь, герметиком и т.д
насилу я зумів відрегулювати клапана томущо сьогодні пріхав щуп на 0.02-0.1 з шагом в 0.01 ітак начав я з пластіку і сідушки далі позагинав трубкина подачу бензину і скинув бак. Після баку сняв кришку з мотору а коли почав виставляти на метку "Т" почалися проблеми, томущо я не знав яку метку "Т" мені потрібно ту коли обидва клапани були вільні чи ту коли один зажатий а другий ні. Я виставив канешно коли вони були обидва вільні (тобто коли вони обидва були в закритому положині) впускний 0.02 і випускний 0.07 коли зібрав все назад вирішив прокататися, підчас перевірки виявилось що мотоцикл душився і їхав як на задягнутому подсосі навіть один раз прострілив в вихлопну
Сьогодні регулював клапана знову. Виставив 0.06 і 0.08 здаеться з'явилася тяга все стало на свое місце. А коли я перший раз вскрив кришку то зазорів взагалі ніяких не було
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 41
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения