вже купив цю), прийдеться якось мастирити. мені вольтметр потрібно чисто для тестування чому зарядка глючить, годинник іде собі паралельно, а температура принаймі навколишнього середовища буде відомою))) вдасться з обертами впоратись, буде на них і стояти
Ну взял, так взял. как подключить тахо, я немного выше упоминал, намоткой провода, не думаю, что скорректируешь показания, там в импульсе дело, а не в циферках от количества витков, посему подключай, наверно, уже правильно, а там умножать\делить уже такое.... во втором круге штатный тахометр:
Сьогодні завів і підключив тестер, випадково повернув кермо вліво, нема зарядки, вправо-є) потягнув трохи проводку, зарядка не пропадає, треба знач тепер все курочити
замастирив ту приблуду, ніби працює, але оберти так і не підключав, треба дати професорам. Підключив так щоб при включенні габаритів і світла вимикалось, щоб не сліпило.
Зарегистрирован: 07 май 2014, 08:18 Сообщений: 208 Откуда: Киев, Украина
Мото: CRF450X
Возраст: 19
Имя: Александр
Gorec писал(а):
замастирив ту приблуду, ніби працює, але оберти так і не підключав, треба дати професорам. Підключив так щоб при включенні габаритів і світла вимикалось, щоб не сліпило.
з вольтметром все видимо, вчора знову почало глючити, то є, то немає зарядки, сьогодні зняв бак і побачив що проблема в фішці що іде на блочок, напевно РР. Добре там пошаманив, ніби все гаразд.
така шкуковина що має тахометр, годинник, вольтметр і датчик температури повітря, але до 70С, на жаль а зарядка пропадала із-за поганого контакту на фішках
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 37
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения