З моменту покупки при перших поїздках замітив що підсіла батарея, підзарядив, знову відчув що підсідає. Зробив експеримент: завів, зняв клему, двигун працює, поміряв 12,5Вольт, на батареї 11,3Вольт. Вирішив що акум був недостатньо заряджений, підзарядив акум і знову поїхав. І далі розряджається, знову зняв клему, тепер глохне. Поруч плюсової клеми запобіжник цілий. Шановні форумчани, прошу вашої допомоги
Зарегистрирован: 28 май 2014, 20:33 Сообщений: 121 Откуда: stanislav
Мото: x-road 250 & mikilon M96
Возраст: 0
Имя: naz
Написав про зарядку, відправив , але в темі не появилось. Пишу ще раз. -Саша перевірте всі контакти- можливо при зборці фішку не дожали і тому не поступає заряд. В знайомого було так що погано фішку з'єднали і не було зарядки. На свому моті шукав дальнє світло - облазив всю проводку з тестером а виявилось при з'єднанні фішки один контакт не пішов в гніздо
А что вы ожидали там увидеть? Не путайте работу автомобильного реле-регулятора, задачей которого является поддержание постоянного напряжения в цепи, независимо от нагрузки и банального выпрямителя в вашей технике. В вашем случае, наличие 12в без акб уже хорошо, но проверить систему лучше с нагрузкой: замер на клеммах акб в "покое", потом заводим двигатель и меряем с ним - должно быть на 0,5-1,5в больше, а при включении доп. нагрузки (фары например) не проседать ниже первого замера.
Цитата:
знову зняв клему, тепер глохне
Это или другая неисправность или совпадение. Система зажигания у вас абсолютно энерго-независима, коммутатор (CDI) питается непосредственно от магнето и никак не связан с остальной электросхемой:
Вложение:
24кц24кук.jpg [ 29.79 KiB | Просмотров: 12392 ]
1) Питание коммутатора 2) Выход на катушку зажигания и тахометр 3) Блокировка (замок зажигания, кнопка "стоп" и т.д.) 4) Масса 5) Датчик холла.
Заміряв при заведеному 14,3Вольт, на заглушеному 13Вольт. Зараз ніби є заряд, але перед тим справді не було, глох, я навіть йго з місця не рухав і не хитав. Невже може бути співпадіння? Напевно треба таки пробувати підклучити вольтметр в поїздці і побачити чи при трясці не пропадає зарядка. Десь так?
Знайшов таку штуку в інтернеті, думаю має бути корисною. Може хтось підкаже: 1.як задіяти тахометр 2.куди встромити датчик температури щоб на швидкості показував коректно температуру.
Зарегистрирован: 28 май 2014, 20:33 Сообщений: 121 Откуда: stanislav
Мото: x-road 250 & mikilon M96
Возраст: 0
Имя: naz
а яка різниця з тахометром - 4х чи 1но баняковий двигун? тахометр буде працювати нормально. там принцип або дріт навколо свічного мотати або на катушку вішати.
Зарегистрирован: 28 май 2014, 20:33 Сообщений: 121 Откуда: stanislav
Мото: x-road 250 & mikilon M96
Возраст: 0
Имя: naz
трамблер (ваза і більшості) має бігунок одноконтактний - кидає по кругу -оборот 1342. дві іскри в старих японцях(типу нісана блюберта) де на один баняк дві свічки і бугунок на два контакта. може ми не за той оборот?
Зарегистрирован: 28 май 2014, 20:33 Сообщений: 121 Откуда: stanislav
Мото: x-road 250 & mikilon M96
Возраст: 0
Имя: naz
погугляв- був не прав- по обороту трамба(розподільника) 1 іскра на баняк, по обороту мотора 2 іскри. сорі. но поставити ту байду можна- намотувати дріт від прибора на свічний . обмоткою і виставляється.
Да, на самом деле, смысла нет, вольтметр это одно, тахометр это другое... в этих игрушках и скорость отображения хромает и удобство пользования под вопросом: клацать переключение показаний, либо считая количество нажатий, либо пытаясь по показаниям понять что это: температура, вольтаж, обороты или время?! Проще их отдельно все ставить и только те, которые реально нужны.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 8
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения