У меня была подобная проблема с этими кольцами, только я вставить их не мог, viewtopic.php?f=35&t=4109 В итоге собрал отвез на мотоСТО , там они подобрали с другого мотоцикла. лучше самому не придумывать , можно вилку в конце концов уничтожить. Стоило оно мне осенью 300гр, это разборка перьев и вставка этих колец!
это в Кривом Роге, там они занимаются и продажей мотоциклов.. 300 потому что эта цена за разбор вилки и ремонт, конкретно за кольца я не платил.067398 12 92.
Спасибо за инфу ! Но ребята которым я звонил ничем помочь не могут, разве что сочуствие)) Но есть хорошая новость кольца я выточил из фторопласта на ощуп и по мягкости очень схожи на родные. Установились без проблем , пройдут испытания отпишусь... Сразу напишу тем кто столкнулся с подобным не слушайте тех "умников" что говорят будто материал из которого сделаны кольца обычный пластик или капролон, все испытано и лучше материал за фторопласта в данный узел пока не нашел!
в мене з вилкою та сама фігня!!!!! люфти в вилці!!!! прзібрав подивився..... направляючі башенки мідні витерті майже повністю...... штоки в масляному поршні гуляють зі сторони в сторону капєц з якими люфтами...... сьогодні збираюсь розібрати повністю.... подивлюсь що можна зробити.... бо платити 9к гривень за нову вилку не варіант.... на крайняк за такі гроші зроблю собі спрингер:)))))))))))
І так.... по вилці.... дистанційні втулки підходять від HONDA CB500 98року. єдиний мінус втулки які ставляться в стакан трохи вищі від оригінальних дайтонівських...... тобто треба обрізати роиблизно на 4мм.
Зарегистрирован: 29 июн 2011, 11:09 Сообщений: 429 Откуда: г. Киев
Мото: GEON Tourer 350 карбюратор 2012 г.
Возраст: 43
Тел.: 050-332-25-11
Имя: Юрий
Цитата:
в мене з вилкою та сама фігня!!!!! люфти в вилці!!!! прзібрав подивився..... направляючі башенки мідні витерті майже повністю...... штоки в масляному поршні гуляють зі сторони в сторону капєц з якими люфтами...... сьогодні збираюсь розібрати повністю.... подивлюсь що можна зробити.... бо платити 9к гривень за нову вилку не варіант.... на крайняк за такі гроші зроблю собі спрингер:)))))))))))
Откуда Вы взяли такую цену? На сколько я знаю они стоят ~8000 грн.
Всім привіт! Мот у мене не Geon Daytona, перепрошую, що вліз в цю гілку) але вилка перевернута - конструкція по суті схожа.. Можливо хтось порадить як вирішити проблему? Вилка тече не з під пильника, а з нижнього кінця(з кулака, чи як він називається..), весь час по троху виступає масло. Знімав цей нижній кулак, затягував "пробку", яка стоїть на нижньому кінці пера - протікання не зупиняється, але тече саме звідти! Можливо посадити ту пробку на якийсь фіксатор, чи затрамбувати якогось клею в нижній стакан? Наперед дякую за допомогу
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 857 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
anegin писал(а):
Всім привіт! Мот у мене не Geon Daytona, перепрошую, що вліз в цю гілку) але вилка перевернута - конструкція по суті схожа.. Можливо хтось порадить як вирішити проблему? Вилка тече не з під пильника, а з нижнього кінця(з кулака, чи як він називається..), весь час по троху виступає масло. Знімав цей нижній кулак, затягував "пробку", яка стоїть на нижньому кінці пера - протікання не зупиняється, але тече саме звідти! Можливо посадити ту пробку на якийсь фіксатор, чи затрамбувати якогось клею в нижній стакан? Наперед дякую за допомогу
Доброго дня! Підскажіть будь ласка де можна знайти направляючі втулки вилки, або аналог? Можливо хтось знає з якого матеріалу їх можна виточити і їхні розміри? Дякую!
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения