Доброго дня. Допоможіть справитись з проблемою по дакару 14 року випуску, 200км. Пробігу. На холодну не хоче ніяк заводитись, іскра чудова свіча мокра походу переливає карбюратор. На гарачу заводиться як коли, буває так що можна завести тілька з лапки стартером ніяк, а буває що стартером з пів оборота. Неможу з ним справитись можливо потрібно замінити карб ????????????????????
Доброго дня. Допоможіть справитись з проблемою по дакару 14 року випуску, 200км. Пробігу. На холодну не хоче ніяк заводитись, іскра чудова свіча мокра походу переливає карбюратор. На гарачу заводиться як коли, буває так що можна завести тілька з лапки стартером ніяк, а буває що стартером з пів оборота. Неможу з ним справитись можливо потрібно замінити карб ????????????????????
Что то мне подсказывает что виной всему погода, тобишь-холодно вот и мот плохо заводится к тому же еще и не обкатаный
да він знового так само заводився і тепло було. в мене в гаражі +20 градусів , а коли заведеться то секунд5-7 звук цокання деколи і довше поки не газнеш чуть
З катушки зажигання витікла смола заливочна, не знаю чого? так з нова було, тепер не знаю чим відтерти від мотора, розтеклося по моторі під стартер аж до лапки передач.
Замени высоковольтную катушку.Это не дорогая вещь,а проблемничать может и она.Хоть и искра сильная,но может не того качества вот и все.Прозвонить ее не реально...И второй вариант высокий уровень бенз.в поплавочной камере или засоренные жыклеры ...
іскра чудова свіча мокра походу переливає карбюратор. На гарачу заводиться як коли, буває так що можна завести тілька з лапки стартером ніяк, а буває що стартером з пів оборота.
При холодном запуске на обогатителе сильно газ накручиваете ?
катушка замінена, а до ручки газа коли завожу не торкаюся. карбюратора помив почистив продув заиінив жикльора ХХ бо був зломаний з завода ледве дістав симптоми ті самі. починаю нервувати мабуть потрібно його завести до нормального лікаря кросовичков!?
Может нету зазоров в клапанах?Уровень масла в картере не увеличивается?
уровень не збільшився, а на рахунок зазорів може бути потрібно глянути бо Klf посав що злітають впускні зазори доволі швидко. вище описував непонятний цокот коли заведеш
хотя на рахунок уровня може бути. з нуля злив тхнічне масло. залив 1.6 літра проїхів 150 км і тоді сталося диво злив 2.8 літра це явище я собі пояснити не зміг. новий мот з нуля а гемору вже на всі гроші а і ще даєш газюри під горбаку він давиться поки не набере середні обороти
хотя на рахунок уровня може бути. з нуля злив тхнічне масло. залив 1.6 літра проїхів 150 км і тоді сталося диво злив 2.8 літра це явище я собі пояснити не зміг. новий мот з нуля а гемору вже на всі гроші
Не расстраивайся хороший мот. Просто не настроенный. Настроиш.........щастья будет полные штаны Ищи хорошего спеца.
хотя на рахунок уровня може бути. з нуля злив тхнічне масло. залив 1.6 літра проїхів 150 км і тоді сталося диво злив 2.8 літра це явище я собі пояснити не зміг. новий мот з нуля а гемору вже на всі гроші
Не расстраивайся хороший мот. Просто не настроенный. Настроиш.........щастья будет полные штаны Ищи хорошего спеца.
дякую за підтримку думаю я йому до весни покажу хто в гаражі хозяїн
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения